Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Wij hebben het bij de eerste niet gedaan. Iedereen belt toch wel van te voren. Hou ook niet zo van dat soort zinnetjes. Ook geen mobiele nummers erop gezet, alleen vaste nummer... En op die manier doen we het nu lekker weer!

2. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Sterkte bw, met alles!!

Eli, wat ik mij afvroeg, heb je al een bekkentherapeut gebeld? Ik heb nu twee behandelingen gehad, puur losmaken en masseren en voel me een ander mens!!

Net lekker op het strand gegeten, love IT!

Mira, ik ken het, die driftbuien. Hier eentje van 17 maanden. Ga gewoon in negeerstand dan... Wel irri...

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oh ja, wij hebben iets op het geboortekaartje gezet van: enkel bezoek op afspraak - maar dan in een 'verpakt net rijmpje'.

4. Wij moeten nog altijd naar de drukker.. Pffff

5. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Lief dat je aan me denkt :)
    Nee, nog niet. Wilde het deze week nog aankijken hoe het zou gaan met de pijn en als het nog niet weg zou zijn of minder zou worden zou ik maandag even mijn fysio bellen, zij is ook bekkentherapeut. En klinkt wel als muziek idd dat je je daardoor een ander mens voelt.

6. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Haha joycey, beetje cru dat je jurk net na de bruiloft binnenkomt.
    Top dat het gezellig was en nog mooi weer ook.

Jajajajaja vl is bezig met de meubeltjes in elkaar te zetten. Vandaag de helft van de spulletjes al gewassen, morgen de rest en dan kan ik indelen :)

7. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Suprise... :D
    Als het goed is dan staat er morgen om 09:00 een ambulance voor mij klaar om terug naar Groningen te gaan.

8. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    In ieder geval een stuk dichter bij huis! Hoop dat je daar net zo veilig voelt als dat je je hier voelt. En anders daar gewoon direct vertellen wat en hoe, kunnen ze er rekening mee houden.

9. Bw dat is snel haha. Wel fijn!

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wel tof dat je met het ambulance-vervoer mag ! Vraag of ze de sirene aan doen, dan ben je lekker snel in Grunn :D

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Tof dat je morgen weer naar groningen kan BW :)

Pfff, Het lijkt opeens alsof ik heel hard op mijn stuitje ben gevallen :( doet zoveel zeer :( en mn kont en benen doen zeer alsof ik de marathon heb gelopen! auuwwiiee

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Balen!

Ik heb momenteel weer last van mijn bilspieren en heupen.
    Iets teveel gelopen vandaag.

13. Nathalja hoe krijg je dat voor elkaar dan?

Joycey ja dan zal
    Je idd flink last hebben..

Hier koelt t heerlijk af... Morgen hanzedagen bij mn moeder in de stad dus maar eens heen met de kiddies..

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @marieke: ik heb geeeeen idee, heb vandaag bijna niks gedaan.. Ben in de auto naar de supermarkt gegaan.. Verder alleen op t balkon gezeten.. En zonet natuurlijk de teringzooi van t bbq opgeruimd, maar daar maak je toch geen gekke bewegingen mee

15. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    bw super ik hoop voor je dat je beebs blijven zitten tot de 24 dan kom ik bij je op bezoek in het UMCG!

16. Hmm raar.. Misschien verkeerd gezeten ofzo. Je weet t niet he

17. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Soms is dat ook vreemd, ik heb vorige week een aantal dagen gehad dat ik geen stap kon zetten van de pijn in mijn bekken/bil/liezen en nu heb ik nergens meer last van.
    Geen idee hoe ik er aan kwam en ook niets eraan gedaan om er vanaf te komen.

18. Mijn bekken is de laatste tijd beter gelukkig. Komt
    Ook wel omdat ik niet veel meer loop, pak snel de rolstoel..
    Had vorige week wel last van mn rug maar dat kwam
    Denk ik omdat ik een nacht op de tocht heb gelegen..

Nu alleen erg last van vocht.. Maar ach hahaa

19. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    #3739 Tosti, 7 jun 2013
    Laatst bewerkt: 7 jun 2013
    Vocht heb ik nog geen last van, bij mijn eerste zwangerschap had ik het heel erg. Kon geen schoenen aan en pijn in mijn handen van het vocht.
    Veel water drinken en bleekselderij eten hielp me toen wel om het wat te verminderen en na de bevalling was het binnen een dag weg. Heel bizar.

20. mja het drinken doe ik gelukkig al aardig goed voor mezelf hahaha.. ik ben niet zon drinker zeg maar.. alleen bleekselderij krijg je er bij mij niet in hoor hahaha

mn handen is met vlagen.. mn enkels/voeten ook.. vooral savonds heel erg.. merk t ook met douchen dat ik soms gewoon kramp in mn voeten krijg

Deel Deze Pagina