Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    BW. super dat je terug mag naar Groningen. Hopelijk voel je je daar nu ook op je gemak.

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Morning!!
    weer een goede nacht gehad :) 2 plaspauzes maar dat is te overleven !
    Ik doe vandaag mijn 30 weken dansje :D

Hoe is het vandaag met jou bw??

3. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Good morning..

Lief dat jullie zo aan me denken, echt lieve meiden zijn jullie allemaal.
    Ik ga zo naar het noorden, laat het weten wanneer ik daar veilig ben aangekomen.
    Ghehe, hoezo zou je niet veilig zijn in een ambulance :p

4. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Goedemorgen,

Wederom een nacht om van te balen, maar ben bang dat het er nu eenmaal bijhoord.

Je hebt wel weer een lange rit voor de boeg bw. Lijkt me ook niet echt comgortabel in zo'n ambu voor 3 uur.

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

OMFG, de nachten zijn verschrikkelijk! Nare dromen, rugpijn en benauwdheid.

6. Even ego:
    Hele nacht slecht geslapen.. Word ik net wakker zie ik een whatsapp van mn vriend. Dus denk die is er met de kids tussenuit.. Nee hoor zn broer komt met t hele gevolg koffie drinken. Dus ik zeg hoelaat want we gaan weg.. Ja hij komt er nu aan!
    Hij weet verdorie dat ik daar een hekel aan heb. Loop in een nachtshirt, haren als einstein.. Dus blijf nu boven.. En hij stikt er maar in! Plaats dat ie me wakker komt maken.. Neeeeee..
    :(

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar kan ik dat doen? Lijkt me zo leuk! Is dat hier op het forum of is dat een email?

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @fief; HOME

@de rest; balen dat jullie zulke rotnachten hebben :(

@Marieke; jeetje wat een rotstreek :S Ik snap t het hoor dat je boven blijft :)

9. Ik ben zooo boos he. Ben net snel naar beneden geglipt om
    Te plassen. Heb mn kleren mee gegrist en lig nu weer met kleren aan op bed. Hij zoekt t maar uit vandaag.. Hij weet wat voor hekel ik daaraan heb. Heb nog niet gegeten, mn medicijnen niet gehad niks...
    Nog even en blijf
    Lekker de hele dag hier bij de ven liggen.. ( heb ik mezelf mee weet ik hahaha maar dan kan ik heeeel eigenwijs zijn )

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    je moet wel je medicijnen innemen he meid ;)

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning ladies!

Hier redelijk goede nacht gehad in mijn bad (lees zwembed.. ) dan om 5.00 wakker krijg ik ineens tranen omdat ik het idee heb dat ik de hele boel verpest heb met mijn stomme gedrag.. maar weet nog niet WAT er voor me geregeld word en WANNEER dat is.. dus ik laat het maar op me af komen.. Vriendlief gaf ook toe stom bezig te zijn door naast mij te gaan zitten appen.. (met hand voor t scherm zodat ik het niet kan zien.. nee valt niet op hoor..!) Die vriendin van mij met wie hij zat te appen was ook boos op me (waarom in godsnaam? Zij zijn dom bezig door zo te smsen in mijn bijzijn..) maargoed heb excuses aangeboden, dus hoor 't vanzelf wel.. (al vermoed ik dat het morgen is dat 'geregelde iets' want m'n ma lult er ook al omheen als ik tig keer vraag wie mij op komt halen als we daar mogen bbq-en.. )

Ik doe vandaag mijn 29weken dansjeee! Leuk Nathalja dat wij precies 1 week verschillen! :D

@BW Fijn dat je nu naar je eigen woonplaats kan! Neem aan dat er in zo'n luxe ambulance wel airco aan staat met dit weer.......... mag je vriend mee in de ambulance of moet hij per eigen vervoer?

Over ambulance gesproken..wat ik me nou afvraag.. STEL mijn pa red het niet (i.v.m. werk) om op tijd hier te zijn om mij naar het ziekenhuis te brengen op dag van bevalling.. en je belt een ambulance..wat zijn de kosten daar eigenlijk van? Kost dat je eigen risico, net als bij een verkeersongeval zeg maar, of kost je dat weer meer? Omdat het nu weekend is kan ik niet bellen, maar ga ik volgende week wel even doen. Je kan ook wel een taxi bellen, maar die moet zich ook aan de verkeersregels houden natuurlijk. Dus die is hier in feite net zo snel als mijn pa, tenminste als mijn pa in de buurt werkt.. Mijn pa is onderhoudsschilder en momenteel is het moeilijk om aan werk te komen, dus hij pakt alles wat ie pakken kan, maar stel dat dat niet naast R'dam ligt, dan zit je.. nu maar hopen dat de kleine zich s'nachts meldt, dan kan ie als een racemonster hierheen whaha! Hoor hem nog zeggen: "Ja ik heb nou al 2 keer een verkeersovertreding gemaakt voor jou en je broer..dus voor mijn kleindochter maakt dat dan ook niet meer uit, mocht ik geflitst worden" :D Vond ik wel lief :D

@vocht: hier nog geen vocht in de zin van 'zichtbaar' dat ik geen schoenen meer pas of ringen.. dat pas ik nog wel gelukkig. Gister wel een top,shirt en korte broek gekocht, kan ik weer lekker normaal erbij lopen! Als ik thuis ben, boeit het me geen ruk wat ik aan trek, maar als ik ergens op visite ga of heen moet ofzo, vind ik het wel zo netjes :p

Ik heb een vraag.. ik wil vandaag starten met het wassen van alle babytextiel.. Hoe wassen jullie dat? Babykleertjes lijken mij zo kwetsbaar dat ik het bijna op delicaat/fijne was wil wassen.. vooral die kleertjes van Prenatal zijn zo kwetsbaar denk ik.. (niet dat ik een hele kast vol prenatalkleren heb liggen, maar wel een aantal setjes) Ik doe in ieder geval niet katoen 30 graden, want heb het idee dat dat krimpt whaha! Voor bedtextiel kan wel denk ik, maar moet nog zo wennen aan die nieuwe wasmachine.. katoen 30 graden is bij deze op de 1 of andere manier heter dan bij mijn oude wasmachine..

@Nathalja: Balen dat je last hebt! Misschien idd te lang gezeten in de stoel op het balkon terwijl je in slaap gesukkeld was? Werd vanmorgen ff wakker met pijn mijn linkerbil.. :p Maar is nu weer weg gelukkig.. maar dan voel je je echt zo lomp whaha.

@marieke: Whaha hoe je dat zegt! Haren als Einstein! Ga stuk hier :p maar niet leuk dat ie dat niet even wat ruimer van te voren aankondigt.. is voor jou ook niet leuk wakker worden!

Wie ben ik nou vergeten..............?

12. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks! Wat een superschattig filmpje zeg en die info is echt leuk! :D

13. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @fief; was voor mn dutje gewoon op de bank gaan liggen gisteren, dus weet niet waar het aan lag.. nu heb ik nergens meer last van..
    Ik ben benieuwd wie van ons 2en eerder bevalt :p

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb mij ook ingeschreven! Dat filmpje is zooo lief :D

@Marieke; ik denk dat je toch wel even je medicijnen in moet gaan nemen en wat te eten/drinken mee moet grissen hoor!!! Anders heb je er inderdaad jezelf en je kleine mee.

15. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    @fief ik heb al mijn babyspul op 40 graden gewassen met wasmiddel en wasverzachter die ik zelf ook gebruik.

16. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nathalja: Ow ik dacht dat je in slaap gevallen was in het zonnetje hihi. Ik heb trouwens gister zonnebrand gehaald, factor 50! Want ben als de dood voor een zwangerschapsmasker (vriendlief: WAT IS DAAATTT?? :p )

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owja dat wilde ik idd ook nog weten of wasverzachter kwaad kon, maar kan dus gewoon :) Thanks meid! Ook de kleertjes? Ben zo bang dat het krimpt :(

Alleen heb ik wasverzachter van Robijn, die ruikt best sterk..word dat kind daar niet high van ? :p

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

High worden van wasverzachter? :D

19. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Morning ladies,

@marieke, idd een lullige streek, zeker omdat jij nog niet lekker relaxed heb kunnen wakker worden met je waarschijnlijk eigen ritueeltje. Wel je medici nemen he ;). Succes vandaag.

@fief, toevallig heb ik gisteren ook gewassen :). Heb de witte kleertjes op fijnwas 30 gr, het beddengoed en hydrofiel luiers gewoon op katoen 40 gr en vandaag alle gekleurde kleertjes doe ik ook op fijn 30gr en alles met eigen wasmiddel (robijn)

@filmpje, krijg dat filmpje ook elke week idd zo lief door inschrijving van moeders voor moeders. Hebben jullie daar ook aan meegedaan?

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja whaha, ruikt best sterk hoor die Robijn whaha of ik moet gewoon een half dopje doen ipv 1 dopje :p

Deel Deze Pagina