Wat cute! Besteld bij die site die je aan mij gaf? (suprise nog wat..) Snelle levering zeg! Ik moet het nog steeds bestellen shit shit..! @Was: ja ik was alles maandag ga ik de roze was doen (hoe bedoel je madame heeft veel roze..! (maar maakt niet uit, heb ik een trommel vol, scheelt weer ) En heb ook nog wat witte was aankleertjes, boxkleed enzo.. maar kijk wel hoe vol mijn trommel is, anders doe ik dat bij ons beddengoed, is ook wit Halve trommels vind ik zo zonde van mijn water en energie.. past 8 kg. in dus dat merk je sneller..
Ja van yoursurprise Gister begin van de middag besteld, vandaag geleverd en het ziet er echt super netjes uit!
Awhhh hoe cute!! En papa en mama zochten zich een ongeluk zeker? Ik was ook best een etter vroeger hoor.. vroeger had je nog van die ronde kledingrekken (zie je nu nog heeeeeeeeeel af en toe) die je rond kan draaien weet je wel..dus ik ging mij altijd verstoppen in die kledingrekken en tussen de kleding door volgde ik mijn moeder die helemaal in paniek was..en maar roepen en roepen.. tot en met naar de kassa lopen en mij om laten roepen.. tranen.. en toen ging ze naar buiten om mij te zoeken en dan was het WHAAAAA!! Laten schrikken.. Nou je begrijpt wel dat ik een uitbrander kreeg
Ben ik godzijdank toch niet te laat..! Is al volgende week zondag..gaat zo snel de tijd! pff.. Thanks meis, ziet er ook heel goed uit qua kwaliteit!
@Nathalja : Whaha toevallig Telepathie Ik heb antwoord van Deco Deco: Beste meneer/ mevrouw Moughrabi, Hartelijk dank voor uw email. Vervelend te horen dat er luchtbelletjes zijn ontstaan. Dit kan er mee te maken hebben dat de muur niet zo lang geleden geverfd is, en nog niet goed droog was toen u de sticker heeft geplakt. Wat u kunt doen is met een zachte doek de luchtbelletjes naar de buitenkant eruit duwen. Dus niet echt wrijven, dat zou de print kunnen beschadigen. Iets anders wat mogelijk is, als de luchtbellen meer in het midden zitten, is met een hele dunne naald een gaatje prikken in het midden van de luchtbel, en er vervolgens zachtje op duwen met een zachte doek, zodat de lucht eruit gaat. Als u dat doet met een dunne naald, is dat nauwelijks te zien. veel succes! Pas geverfd is de muur niet, want in februari is dat dus gebeurd. Dus we gaan het proberen met een zachte doek.... hoop dat dat blijft plakken.. andes mail ik wel weer ..
hopen dat t werkt joh.. ze praten dus niet over vergoeding? heb last van hooikoorts denk ik.. traan en prik ogen ..foei
Aaauuwww!! De kleine meid heeft het op m'n ribben voorzien! Doet echt vet veel zeer en als ik haar weg probeer te duwen gaat ze alleen maar harder schoppen.. Hoezo tempramentvol
Hahaha bij mij kruipt ze steeds omhoog.. Dan krijg ik amper lucht.. En heb ik een harde bult net onder mn boobs hahaha..
Nee hoor, papa stond met het winkelwagentje en zijn nog-jongere dochter in het zitje toe te kijken welke vreemde dikke zwangere mevrouw (ik dus) met zijn zoontje aan het kletsen was en knipoogde naar me en moest er ook om lachen Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit gedaan heb en ik hoop het ook nooit mee te hoeven maken Alleen het idee vind ik al doodeng. Jij had van mij een pak billenkoek gekregen, jongedames-bengel! Ik was 's werelds ergste puber - als kind zijnde was ik echt te lief. Nou, ik heb de BBQ overleefd met 3 paracetamol. Ik werd wel boos op mijn vriend, want het was zijn idee om te bbq'en, en notabene zijn ouders, broertje, zusje en neef, en meneer ging vervolgens zelf binnen zitten gamen en liet mij (en zijn moeder, die gelukkig uit zichzelf aanbood om te helpen) gewoon al het werk doen. Zooooo ik schoot uit mijn slof! Pijn dat ik had. Het huis stofzuigen en de BBQ gereed maken deed hij, terwijl ik voor de rest het huis netjes maakte. En toen kwam ik er tijdens het wasmand-wegvouwen achter dat hij gewoon een natte vieze smerige vaatdoek op MIJN kant van het bed had gegooid en ik ook nog eens het bed kon verschonen. Gatverdamme! Alles op de last minute. Ik kon gewoon helemaal niks meer op het laatst zonder pijn. Paracetamol is een goede vriend. En toen zat ik net twee/drie minuten op de stoel met wat te drinken toen mijn vriend doodleuk vroeg: heb je nu al zonnebrandcrème opgesmeerd? Dus ik van: wanneer had ik dat volgens jou moeten doen dan? Waarop hij zei: je had toch heel de dag al de tijd? Op zulk soort momenten heb ik zin om zijn hoofd met een breekijzer in te slaan - echt waar. We zijn naar de Action geweest (parasol gekocht incl. voet van 25 kilo) en BBQ-spullen. De Lidl én vervolgens de Supercoop. En vanaf het moment dat ik thuis ben, ben ik bezig geweest met de boodschappen doen, schoonmaken en opruimen en weetikveelwatalnietmeer. Vervolgens kwam de buurman achteraf toen ik aan het opruimen was (net iedereen weg en bijna klaar met opruimen) ook nog vragen of we zijn bezem hadden gejat. DUDE, ik heb wel wat beters te doen dan de tuin te vegen. Wat denk je wat ik dagelijks doe? De marathon lopen ofzo? Grrrr. "Het zou kunnen dat je hem geleend had en in jouw schuur hebt teruggezet, toch?". Nou sorry hoor, maar 'goed' van iemand anders lenen zonder het te vragen en het vervolgens in je eigen schuur zetten is in mijn optiek gewoon ordinaire diefstal - en daar doe ik niet aan. Ik vond het echt niet oké, dat hij dat zo vroeg. Ik heb normaal gereageerd en vervolgens nog een flutgesprek gehad met hem, maar nu ik erover na denk begin ik gewoon weer te koken van woede. Blegh! Maar goed, het eten was heerlijk en de BBQ was voor de rest hartstikke gezellig. Ik ben alleen super-opgefokt op dit moment, ik denk dat het komt omdat ik moe ben. Ben echt aan het eind van mijn latijn, dus ik denk dat ik er met een klein uurtje in duik! Nu eerst even ontstressen (poging tot).
En uiteraard heeft het meisje van acht weer een ravage achtergelaten door middel van een lekkend ijsje in de woonkamer. Seriously, why do i even want kids? Nu op dit moment wil ik ze even niet meer...!!! Als ik ze had gehad, had ik ze in bed gegooid en de slaapkamerdeur dicht getrokken. LOL. Kom maar terug als je je ijsje fatsoenlijk weet op te eten en anders ga je maar op het grasveld staan. (oké, ik doe wel chagrijnig, maar ik ben echt gewoon gesloopt)
Joycey zullen we jou vent en mijn vent eens samen op Pad sturen!!!! Heb je dus niks aan aan die 2 Hahaha ik herken het helemaal! Als de kids hier zijn denk ik ook wel eens, waar ben ik aan begonnen!!???? Als ze weer wat omgooien Of met zandvoeten doorstampen terwijl je net alles schoon heb, of overal over in discussie gaan enz enz.. Haha maar ach.. We kiezen er zelf Voor toch
Hmmm NEE Ik kies voor een perfect gezinnetje waarbij iedereen perfect in de maat loopt en exact tot op de laatste seconde weet wat er in mij om gaat - weet hoe ik het hebben wil en bedoelt heb en zich daar aan houdt En daarbij ZIELSVEEL van mij houden ANDERS HOEFT HET NIET MEER, GRRRR! LOL.
@marieke nee ze praten (nog) niet over een vergoeding... Willen natuurlijk eerst kijken of t op deze manier ook lukt.... Anders mail ik gewoon weer hoor.. Ik had er foto's aan toegevoegd zegt ze nog 'ja als de luchtbellen in t midden zitten...etc' ehm .. Als je goed naar de foto's kijkt zit 't niet in t midden slimmerd..@joyce je had duidelijk je dag niet...! Tot 10 tellen..en blijven ademen..! maar soms zie k kids van anderen en denk ik ook soms van hell noooo! Maar als je ze zelf opvoedt is t toch vaak op je eigen manier..
Mja ze zullen er altijd onderuit Proberen te komen. Hopelijk krijg je de bellen eruit! Ach ja eigen kinderen mankeerd nooit iets aan toch?? Haha Ik ga maar eens een poging doen tot slapen. Kijken of ik morgen mn voeten terug heb.. Truste
Goedemorgen, Ik heb eindelijk weer eens een nachtje goed kunnen slapen. Maar 1x uit bed geweest voor een plas. Hier waait het hard buiten. Hoop dat het nog een beetje wegtrekt. Wil graag nog buitenzitten!
Goeiemorgen! Gisteravond gigantisch door m'n rug gegaan! Wat een pijn zeg was tijdens het afdrogen na er douchen en daarna kon ik bijna niet meer lopen.. 11 uur naar bed gegaan, manlief was nog aan het lezen en ik ben gelijk in slaap gevallen, 1 plaspauze vanacht, en nu net pas weer wakker Hopelijk word het weer wat beter vandaag, t waait erg hard