Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning !!

Hier ook net wakker, was 9u wakker geworden.. weer eens heet.. en had licht geslapen.. kat was ook weer lekker bezig pff.. die sprong op de kast naast het bed..en liet zich naast de kledingkast met dr 5,5kg. weer vallen.. dan raad je het al PLOFBONK! Hoorde je dan op een stapel tassen van mij.. (Goede landingsbaan...) Nu ligt ze voor pampus naast me hihi.

Hoop dat het weer ook beter wordt..! Zouden gaan barbe-knoeien (zoals mijn broer vroeger zei toen ie klein was) bij mijn ouders vandaag..mn vader haalt me 14u op, dus da's wel relax..gister laatste autorit gehad tot de bevalling..pff.. scheelt nog 2 cm tot het stuur..

@Nathalja: Zo daar baal je flink van meis :( Gelukkig heb je wel een goede nacht gehad met 1 x eruit voor een plas. Ik liep geloof ik 2 a 3 x .. blegh!

Wat zijn jullie plannen op deze zondag?

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik heb nog geen plannen voor vandaag.. Ben nu even aan het genieten van m'n meisje :)

3. Morgen.. Hier ook weer slecht geslapen.. Maar dit
    Keer door een meisje die alleen maar deed hoesten en een jongen die de hele nacht heeft gepraat in zn slaap..

Nog geen idee wat de plannen zijn..
    Denk vrij weinig..

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk is dat he Nathalja hihi, hier slaapt ze nog..denk dat ze zo wakker word .. want het is bijna 10.00 :p Al wil ze nu nog weleens afwijken van haar ritme :p

@Marieke: Balen zeg..! Lekker rustig aan doen vandaag en misschien een middagdutje (als de situatie dat toelaat met de kids..)

Pff..gisteravond mijn benen geschoren.. overal sneetjes argh! Had een nieuw mesje gepakt.. en ALTIJD bij nieuwe mesjes krijg ik sneetjes, bij botte mesjes niet (terwijl dat normaal andersom moet zijn geloof ik..)

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    haha ik merk altijd dat het tijd is voor een nieuw mesje als ik mezelf open haal aan dat mesje :p

6. Hihi ik haal me eigelijk nooit open. Merk t aan de bultjes die ik een dag later heb na t scheren. Met nieuw mesje geen laat van

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daarom.. dat vind ik zo gek.. of ik ben gewoon polio whaha!

8. hihi.. is t al vanavond?

9. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    balen dat sommigen zo slecht slapen! nog een paar weekjes en dan is het over, al worden we dan weer wakker door het gehuil :)

hier 32 weken!! nog 6 a 7 te gaan!

het zonnetje schijnt hier al heerlijk, denk dat we zo even bij mn man zn tante op de koffie gaan en vanmiddag na dr middagslaapje even boodschappen doen.
    dadelijk de was nog lekker buiten hangen en dan de voetjes omhoog.

nathalja; hoe is het nu met je rug?

bw; al terug in groningen? heb het even niet terug gelezen, weinig tijd gehad dit weekend.

fijne dag allemaal

10. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Heey wat grappig... ik lees elke dag op ZP, maar dit topic had ik nog niet echt voorbij zien komen!!
    Beetje laat, hahaha

11. hier geen zon vandaag.. wel wolken en wind..
    en vocht in de handen en voeten hahaha

miekoe welkom hahaha beter laat dan nooit toch!

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @senna, nog steeds veel last van mn rug helaas :( gelukkig kan ik al wel wat beter bewegen als gisteravond..

13. Balen van je rug nathalja!

Hier maar even verzinnen wat te gaan doen..

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ben ook weer in het land van de wakkeren. Ik ben net 10 minuten wakker. @Fief, ik vond dat het prima mijn dag was - echter werkte alles en iedereen tegen. Heb mij zelfs gigantisch verbrand aan de laptop voor het slapen gaan en toen was ik het zat. Mijn vingerafdruk is overigens weggevaagd door het branden.

@Miekoe, welkom dan :D

15. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Morning...
    Hier uitgeslapen tot 10uur :$
    wel met 4 pitstops op de wc, maar toch even lekker zeg.

Nathalja, balen van je rug. Lekker relaxed dagje.

Fief, hoop ook voor jullie dat het wat lekkerder weer wordt, hier is het ook bout. Wind, wolken en niet gezellig weer.

Miekoe, welkom. En succes met het bijhouden van ons :p

Vandaag is mijn mams jarig dus daar gaan we vanmiddag heen. Zouden eerst ook gaan bbqen maar door het sjago weer gaan we toch maar plaatgrillen. Ook lekker en gezellig :D
    Eerst even naar Ikea een matrasje en nog wat spulletjes voor de kleine zijn kamertje. Gisteren is vl de hele avond bezig geweest om de andere meubeltjes in elkaar te zetten en ik nog even met mijn leuke idee om dan ook nog maar alles in te delen in de commode en kledingkast.
    Pffff alles staat maar zaten pas om 23uur op ons kont, maar ben er wel al helemaal happy mee.
    Had al wat foto's op fb gezet. Als het echt af is zet ik ze ook achter (zal niet lang duren denk ik ;))

16. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Joyce: Hoe brand je je nou weer aan je laptop??!! Hier word ie ook heet aan de linkerkant pff.. schijnt de ventilatie te zijn ofzo, maar moet eerlijk zeggen dat ding staat de hele dag aan.. (niet dat ik er 24uur per dag achterzit ) en dan word het zo heet op mijn schoot en zweten wat ik doe blegghh!

@Miekoe Welcome to the club! ;) Wanneer ben jij uitgerekend in augustus? :)

17. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Miekoe welkom.

Wat vervelend van je rug nathalja.

Hier waait het hard maar het zonnetje schijnt.

Joycey hoe krijg je het voor elkaar? Verbranden aan de laptop.

18. Dat vraag ik me ook af joycey hoe verbrand je je daar dan aan?

Wel lekker uitgeslapen dus dames!

Eli gefeli met je mams

Hoe zou t met bw zijn!?

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Het kabeltje van de voeding waarmee de laptop oplaad zit aan de zijkant en daar is een klein MINUSCUUL stukje van afgebroken. Ook wordt de laptop superheet (heter dan zou moeten - oud krengetje met te weinig werkgeheugen en ik push hem iets teveel) en valt bij de minste beweging het kabeltje er al uit. Gisteravond viel het kabeltje er weer uit en had ik problemen met de laptop en ik wilde het kabeltje opvangen voordat het op de grond zou vallen en ik greep met mijn vinger op het ijzeren pinnetje van het oplaad-gedeelte (hoop dat ik het een beetje duidelijk omschrijf). Resultaat: geen vingerafdruk op mijn rechterringvinger en een brandblaar. Het is dat ik weet dat dat na een paar weken weer goed komt, want anders had ik een klacht ingediend bij HP voor het beschadigen van mijn papillairlijnen.

20. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    #3820 Tosti, 9 jun 2013
    Laatst bewerkt: 9 jun 2013
    Joyce kijk je uit? Laatst ergens gelezen dat laptops in de fik kunnen vliegen als ze heet worden. Vooral als ze niet goed koelen en op een zacht oppervlakte staan. Jij zet hem wel eens op schoot toch? (dacht dat jij dat was omdat de baby hem lekker warm vindt) Moet je toch niet aan denken!

Nog geen nieuws van Babywish toch? Ben wel heel benieuwd hoe het met haar gaat.

Miekoe, welkom!! Inderdaad beter laat dan noot! Wanneer ben je uitgerekend en is het je eerste kindje?

Nathalja, nu weer je rug... Het zit jou ook echt niet mee!!

Fiefer, geniet ervan wat ze voor je organiseren. Ze zullen hun best doe om zoiets leuks mogelijk voor je te plannen, dus laat t over je heen komen en geniet ervan! Zie het als een eer dat ze jou zo belangrijk vinden dat ze een verassing voor je verzorgen.

Moeders voor moeder, zeker aan mee gedaan, met beide zwangerschappen! Best wel wat mensen in mijn omgeving met vruchbaarheidsproblemen die medicatie nodig hebben/hadden. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om niet mee te doen als mijn urine hen daarbij zou kunnen helpen. Zo veel moeite is het niet om in een pot te plassen. Ze werden trouwens netjes elke week opgehaald.
    Wel grappig, ik werd direct door sommige buren gefeliciteerd, heel voorzichtig, wist ook direct dat ze zelf ook hadden meegedaan.

Hier: vandaag eens lekker uitgeslapen! Zoonlief is uit logeren, dus het was een keertje geen 6 uur! Gisteren avond lekker uit eten geweest en daarna een feestje gehad. Dat was wel even gezellig, maar t meisje was erg druk -ze vond de muziek of heel leuk of ze was aan het protesteren dat ze niets vond, ik weet het niet-, waardoor ik harde buiken kreeg, dus ben rond 11 uur maar weg gegaan.
    Verder niets te klagen, morgen alweer 32 weken. Nu durf ik echt te gaan aftellen, niet langer meer dan 10 weken!! Die 40 weken durf ik nog steeds niet aan te houden, blijf nog steeds tot 42 weken tellen. Oh en nog maar 4 weken werken!!! Jippie!!!

Deel Deze Pagina