Haha, ja dat ben ik, maar op een gegeven moment wordt hij écht te heet dat hij op schoot niet meer te doen is. Dan klap ik hem dicht en laat ik hem eerst afkoelen. Ik ken het, dat laptops in de fik kunnen vliegen - heb het zelf met eigen ogen aanschouwd; eeuwen geleden bij kennissen. 1 groot drama. Dus daar probeer ik wel op te letten. Fijn dat je bijna verlof hebt !
Mooi!! Goed op jezelf passen. Dan schrik je je toch rot als zo'n ding in de fik vliegt? Ik heb hem wel vaak in bed, maar altijd op een houten plaat, zodat hij lekker kan koelen.
@bw lekker dat je alweer terug bent dat scheelt heen wat tijd goed aangekomen? @marieke ik zou in alle staten zijn... normaal gesproken zou ik dat soort dingen al niet cool vinden en het duidelijk maken maar met hormonen ben ik dan helemaal in alle staten haha @nathalja balen van je rug rustig aan dus @miekoe welkom @weer wat heerlijk en dit weekend weer mega slecht... en maar gek vinden dat mensen ziek worden ofso hahaha @tekste geboortekaartje bezoek wij hebben zoiets van beschuitjes smeren moet ik nog leren. duw wil je voor een bezoekje eventjes telefoneren @hierzo jesus ik heb toch een mega slecht weekend bah heb echt een down weekend... gisteravond heb ik denk wel 2 uur achter me kaar gehuild tranen bleven komen... even paar dagen dat even doorheen zit morgen weer een goede dag hoop ik... morgen alweer 32 weken dus het schiet op.. kleine man is wel de laatste paar dagen mega actief vraag mij echt af wat hij ingodsnaam allemaal aan uitspoken is.. en nog steeds heb ik niet voor me kaar gekregen om het op te nemen want die kleine man heeft gewoon door ofso... vanmiddag lekker darten kijken lekker nutteloos en vanavond lekker op de bank tegen manlief f1 kijken... ga vandaag dus gewoon lekker geen piep doen hahaha ben er even helemaal klaar mee...
@Mira: Ja ik laat het nu over me heen komen, al word ik soms gek van die hormonen die het van me overnemen..! Ik heb zo'n vermoeden dat het vandaag is........ want ik MOET en ZOU naar mijn ouders gaan.. want WE GAAN BBQ-EN... Het is geen zonnig weer.. en normaal is het van: Laat maar zitten.. Al ben ik nog zo moe..mijn vader haalt me op om 14u dus ik zie het wel.. heb stiekem wel mijn fotocamera in mijn tas gestopt
Dank je wel! Ja kan ook zijn dat het niet vandaag is hoor.. dat ik teveel denk Maar merk t vanzelf wel Gister was ik op een verjaardag van D.. en toen vriendlief en zij gedag zeiden zag ik wel een soort van 'acteerwerkje' van "We spreken snel weer af he.. " YEAH RIGHT! Maar deed net alsof ik het niet zag
@mira: ik word er onderhand echt knetter van, heb echt overal last van waar je last van kan hebben tijdens zwangerschap.. Zullen de laatste loodjes nu toeslaan denk ik??? @marszie: balen zeg van je werkend rothormonen ook altijd! @fief: ik ben benieuwd
Verbinding is hier om te huilen. Zowel op de telefoon als op de laptop. Alles gaat verder wel goed hier. Alleen klein beetje oud bloedverlies. Verder 3x per dag ctg en ook 4x per dag bloeddruk meten. @suprise: Hihi, lief dat je op bezoek wilt komen. Nu hopen dat ik het uithou tot de 24ste Onze kleine knul en kleine meid doen het allebei nog steeds goed. Allebei nog lekker bewegelijk. Dus ons knulletje is misschien maar 600 gram, maar wel een druk vechtertje.
BW fijn dat je kleine jongen het nog steeds zo goed doet! Goed teken! Vervelend dat sommigen zich zo slecht voelen. Ik heb juist het idee dat het de laatste week allemaal een beetje soepeler gaat... weinig last van pijn of vermoeidheid... wel nog dikke voeten, maar dat is vooral gewoon irritant.... en als ik dan lekker buiten kan zitten met mn pootjes in een bak water, is het prima uit te houden. ook heerlijk om gewoon een heel weekend vrij te zijn... veel visite gehad van het weekend voor mijn verjaardag en gruwelijk verwend met cadeaus. Vannacht lag ik om half 1 op bed en dat voel ik nog wel steeds (moe... geeuw) De 2e babywas is hier ook gedaan... heerlijk! Heb trouwens ook geen wasverzachter gebruikt... Vandaag ook aangekomen op de 30 weken! Nog 4,5 week tot verlof (11 juli laatste werkdag. Toch maar een weekje eerder dan eerder gepland). @ Fiefer: wij hebben ook een muursticker van deco deco. Gaan we er van de week opplakken als de proefsticker goed blijft zitten. Ben benieuwd hoe het hier uitpakt. Misschien dat we er voor kiezen om de sticker op een houten plaat te plakken en die op de muur te hangen... ben benieuwd naar jou ervaring met het weghalen van de luchtbelletjes...
Whieieie, hier ook weer blij! Nieuwe laptop besteld en verwacht ik volgende week. Verder heb ik ein-de-lijk mijn nagels een keertje versierd. Dat wilde ik stiekem al een jaar of twee/drie, maar vanwege werk ging dat nooit. Nu heb ik een soort van French manicure met versiersels op mijn nagels. Het is niet helemaal perfect gelukt, maar ik ben er wel trots op. Ik zag dat altijd bij meiden en ik vind het zo leuk staan Zal morgen wel een foto op FB zetten ofzo. Ik doe alvast mijn 31-weken dansje
Lekker een weekje eerder! Ik heb 1 vakantiedag opgenomen en daardoor start mijn verlof nu op 4 juli in plaats van op 9 juli. Voor mijn gevoel is dat echt heel veel eerder.
Hihi rustig dansen idd bw, fijn dat Alles nog rustig en goed is! Fief have fun! Marszie niet leuk! Knufff
Jouycey hah benieuwd naar je nagels.. Leuk nieuwe laptop!! Hier lekker dagje gehad, Nu wel blij dat de Kids weer naar huis zijn .. Nu lekker op de bank seizoen 6 flikken maastricht kijken..
Zo te zien op fb heeft Fiefer een babyshower! Leuk! Hoe was het Fief? Ik ga lekker op t bankje breaking bad kijken. Oh.. en ijsjes eten natuurlijk!
hihi zag t ook!! jaloers!!!! maar ja ik heb t bij mn vriendinnen ook niet gegeven, dus ja kan ik niet verwachten dat ik t wel krijg he..
Ja zag ook al babyshower foto's leuk! Ik vond het heel lief en leuk maar ook ongemakkelijk haha! Ik hou er niet van om in de belangstelling te staan zeg maar... er lekker op de bank met manlief tv op f1 en tabLet op darten chips er bij ik zeg niks meer aan doen! Maar even vraagje ben benieuwd of jullie het herkennen en miss de mammas die al eerder zwanger zijn geweest weten wat het is!? Ik heb zeg maar sinds vandaag dat in eens even mijn schaambeen even pijnlijk word..soms steekjes soms brandend gevoel dan weer gevoel dat er iets langs gaat niet echt pijnlijk ofzo maar fijn is anders