Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geen idee wat t is.. misschien indalen??

2. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daar zat ook aan te denken maar is dat niet te vroeg eerlijk gezegd geen idee vanaf wanneer dat kan..
    zou niet erg vinden want best last van maagzuur dus als meneer gaat inhalen word dat misschien wat minder hahaha

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik denk ook indalen :)

4. geen idee wanneer dat gebeurd haha ik zou t ook niet erg vinden.. af en toe zo benauwd omdat ze tegen mn longen lijkt te stampen hahaha

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Volgens mij rond de 32 wkn

6. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm oké naja vrijdag op de echo zei ze wel al dat hij met zzijn hoofdje al flink daar beneden bezig was en of ik dat niet voelde nou toen niet misschien nu wel naja is een apart gevoel.. Morgen al weer 32 weken dus dan zou het kunnen

7. ik voel t ver onderin soms erg ploppen.. maar denk dat de kleine dan de hik heeft ofzo haha geen idee wat t anders moet wezen. indalen lijkt mij echt nog te vroeg bij mij!

morgen naar t ziekenhuis weer voor controle bloeddruk en het meten van ons meisje.. ben toch wel heel benieuwd

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja die babyshower van Fief lijkt gezellig :D !

@Indalen; ik heb werkelijk geen idee of dat zo voelt...? Bij zorgen maken VK bellen!!!

9. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zorgen maak ik mij niet vroeg mij gewoon af of iemand herkende hihi
    Kleine man is nu lekker aan trappelen tegen mijn ribben
    En die zijn echt auwie soms haha
    ben zo benieuwd naar mijn kleine mannetje

10. ik ben ook erg benieuwd... soms denk ik, blijf nog maar even zitten want moet nog zoveel doen.. maar denk nu wel vaak, hoe zou ze zijn? eruit zien? klinken? hoe zal het zijn? hihi

maar toch nog maar even lekker blijven zitten.. van de week de babywas doen, vrijdag komt de kraamzorg, boven nog de stickers plakken en een gordijntje hangen en dan mag ze komen hahaha

11. ooo neee ook nog de geboortekaartjes pffff haha

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Is het al augustus?

13. vraagje : wanneer gaan jullie zon matras bescherm matje onder je hoelaken leggen? voor t geval de vliezen breken... zal nu nog wel te vroeg zijn. maar de weken gaan zo hard ineens haha

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    36 dacht ik

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik doe hem er stiekem bij 32 weken onder... Gewoon omdat ik hoop 'sneller' te bevallen dan dat het ervoor staat - omdat ik koppig/eigenwijs ben. Heb gisteren het bed verschoond en doe het de volgende keer bij het verschonen.

16. ja zat dus ook te denken bij de volgende verschoning.. maar toen dacht ik ben ik dan niet overdreven vroeg haha. heb nogal dure matrassen dus zou ik zonde vinden.. maar ja met die warmte op zon broeiding liggen lijkt me ook niet wat hahaha

17. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk met 35a36 weken hier werd ook aangeraden als je echt niet van kan slapen dat je ook met kraamverband gaan slapen want je word toch wel wakker als je water breekt... Ik vind beetje apart maar schijnt dat je mega gaat zweten met zo ding er onder en zo ding ook mega kraakt! Dus dan is die kraamverband geen slecht idee heb je ook meteen opgevangen haha

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat ligt er aan wat voor een hoes je hebt. Ik heb een waterdichte hoes die niet kraakt of broeit of iets dergelijks, kost een beetje extra, maar dan heb je wel wat, vind ik.

19. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    Zo een zeiltje uit t kraampakket kraakt en ik zweette me een ongeluk . heb dat maar 2 nachten gebruikt en daarna niks meer.

hebben jullie t kraampakket al binnen en de intake van de kraamhulp? hier nml beide nog niet... wacht nog weekje anders ga ik er achteraan.

ben trouwens helemaal k.o. vanavond. Zo mn bedje in.

20. Die matjes zitten toch in je kraampakket? Die ga ik ervoor gebruiken...
    Kraamverband lijkt me nog minder lekker slapen hahaha die zijn zoooo groooot

Hier alles al binnen en vrijdag komt de kraamzorg

Deel Deze Pagina