Jeetje, ben gelijk goed wakker bw! Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met de geboorte van je kleine meid en kleine man.. En gelukkig doen ze het goed heel veel sterkte xx @bianca: de spit is er weer ingeschoten! Kan amper bed uit komen van de pijn en krijg er dus ook weer buikkrampen van blg!! Is het al augustus??
@ Natalja, het zit jouw ook niet mee hé. Hopelijk heb je er snel minder last van anders worden het nog wel hele lange weken voor je! Knuf.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de zwangerschap nu ook wel behoorlijk zat ben! Niet dat ik wil dat de kleine meid nu een dezer dagen word geboren, maar ik hoop wel dat als ik de 37 weken heb gehaald ze niet al te lang meer op zich laat wachten.. Ik maak me ook zo'n zorgen om al die klachten steeds, vooral omdat ik af en toe wat slijm verlies (hele kleine bolletjes helderwit) en dan die krampen.. De Vk zegt dat als er geen regelmaat in komt het niet erg is.. Of als ik geen bloed of vocht verlies, moet gelukkig vanmiddag weer naar de Vk, en manlief gaat mee, kan die een beetje helpen met van ons afbijten
@bianca1374 dipje is al beter ben er nog niet helemaal maar is al een stuk beter... @indalen net verloskundige aan de telefoon gehad en die zei ook dat waarschijnlijk veroorzaakt word omdat die kleine man aan indalen is.. zal zo even foto achter verplaatsen want ik ben alweer 32 weken \0/
Dat slijmverlies hoort er wel bij hoor Natalja, ik heb heel veel afscheiding/slijmverlies. Veel succes bij de VK, fijn dat je man mee kan.
@nathalja ja ik begrijp dat je zat bent want blijft voor je gevoel achter de feiten aan lopen elke keer met die klachten.. hopen dat je goed gesprek vanmiddag heb zodat je wat zekerder word
Goedemorgen ladies! @BW&BWMan: Van harte met de geboorte van jullie ukkies! Kan me voorstellen dat je behoorlijk geschrokken bent en in paniek raakte, helemaal toen je vriend niet meteen reageerde.. Pff.. moet je niet aan denken..gelukkig was hij er toch nog op tijd bij! Gelukkig ademen ze zelfstandig en krijgt de kleine knul hulp. Zo'n ruggenprik lijkt me ook geen pretje.. maar je doet alles natuurlijk.. Ik hoop dat je snel opknapt en je kleintjes het goed gaan doen en blijven doen en jullie kunnen genieten met zijn 4tjes! Was je toch nog op tijd naar Groningen verhuisd zeg! Zie al voor me dat je vriend 3 uur moet rijden.. had ie nooit gered.. Je mag zeker trots op hem zijn hoor..! @Babyshower: Jaaaaaaaaaaaa ik had gister een babyshower.. !!! Jeetje wat hadden ze hun best gedaan zeg.. ! Ik heb nog niet eens alle foto's whaha, zijn er nu al aardig wat.. ik was gisteravond zo gesloopt dat ik vandaag op het forum ging kijken. De kleine meid is goed verwend, niet normaal.. ! Leuke spelletjes gedaan: "Wat ben ik?" Hierbij moesten we iets verzinnen wat met een baby te maken had en mocht je vragen stellen die alleen met ja of nee te beantwoorden waren. Daarnaast nog een spel : "Raad de luier" .. zat er karamelsaus in.. chocolade, speculoos, pindakaas.. whaha! Mooie taart besteld.. lekkere bbq van mijn ouders erbij! Leuke persoonlijke bedankjes gehad.. ik was gewoon in shock en een beetje ontroerd toen ik binnen kwam. Het was zo gegaan.. ik werd opgehaald door mijn pa.. ik dacht Lekker bbq-en doen we vaker.. ik kom bij mijn ouders en zie dat de lamellen dicht zijn..maar zocht er niet meteen iets achter, dacht dat doen ze voor de warmte van de zon.. wel zag ik lamellen bewegen en zag ik vriendlief zijn shirt, maar die zei al: Ik kom na de bios naar je ouders toe, dus ik dacht: die film is snel afgelopen ofzo, dus zocht er ook niet meteen iets achter.. Nou toevallig moest ik naar de wc.. dus ik zei tegen mijn moeder: Mam sorry maar moet heel nodig plassen..! Dus ik naar de wc.. dus ik kom terug.. zijn de lamellen open.. (ouders hebben een schuifpui) Dus ik kijk en denk: He...?? Wat is dit nou?? Mijn moeder: Ja kom eens even mee.. Dus ik liep naar de achtertuin en toen iedereen SUPRISEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Nou helemaal leuk! Ik voelde me wel een beetje ongemakkelijk om in het middelpunt van de belangstelling te staan hoor.. maar vond het echt een geweldige dag! Degene die het georganiseerd had is een oud schoolvriendin van mij, tijd geen contact meer mee gehad, maar later via Facebook elkaar weer gevonden en elkaar gezien op kraambezoek bij een andere vriendin die ook aanwezig was. Aan kleertjes geen gebrek! Speelgoed gekregen, verzorgingsproducten, bon van prenatal.. kortom goed verwend..! Ik hoop dat het zonnetje zich nog laat zien vandaag, dan kan ik even de roze babywas wassen en buiten hangen, is dat ook weer gebeurd! @weeeen: Hmm... was al benieuwd hoe dat zou voelen.. had het er gisteren toevallig nog over.. en toen zei een vriendin van mij dat als je hevige mentruatiekrampen krijgt, je het niet echt 'herkend' maar ik ben geen persoon die mega menstruatiekrampen heeft, dus wat dat betreft ga ik het meteen herkennen schat ik haha.. Ach ik zie het wel.. @matje: Is dat dat blauwe matje in het kraampakket? Da's een incontinentiematje, denk dat ik die wel onder mijn hoeslaken ga leggen idd.. toevallig nog 1 gekregen van de vrouw van de neef van vriendlief, dus misschien leg ik er wel 2 onder elkaar zeg maar.. bij mijn vader in de auto leg ik een vuilniszak op de stoel voor het geval dat. Heb ook gehoord dat het niet altijd het geval is dat je meteen een hele waterval hebt als je vliezen breken, maar zal je net zien.. @kraamzorg: ik heb nog steeds geen intake gehad! Kraampakket is hier wel al een tijdje binnen. Ga denk ik deze week toch maar even er achteraan hoe dat nou zit met de kraamzorg... heb het idee dat ze laat zijn.. ben nu 29 weken..! Je ziet dat het soms onverwachts eerder kan komen... Hier is het vaderdagcadeautje voor de papa to be ook besteld en betaald ING had weer eens voor de 87532468097534x een storing met IDEAL.. maar kon het gisteravond betalen, dus meteen maar ff gauw gedaan toen vriendlief aan het douchen was whaha! Hopelijk is ie morgen of woensdag binnen! Geloof dat ik wat mensen ben vergeten......excuses daarvoor..!! Maarwas vroeg wakker vanmorgen en kan niet meer slapen, dus ben een beetje duf...
@Nathalja: Het zit je idd niet mee.. Ik heb ook vooral s'morgens een beetje dikkig, gelig slijmverlies hoor..maar heb niet echt balletjes ofzo.. maar dat mijn inlegkruisje in het midden goed vol zit en dan echt moet verschonen.. blegh! Ik hoop dat de VK je meer gerust kan stellen straks.. fijn dat je man meegaat, sta je er niet alleen voor.. sterkte meis!
hier ook nog niks van de kraamzorg gehoord, stond in de brief na het aanmelden dat ik tussen de 27 en 32 weken iets zou vernemen, voor een intake.. Dus ze hebben nog 2 weken. Kraampakket al wel in huis
even snel vanaf mn telefoon. bw; gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en dochter. wat zal dat schrikken zijn geweest gisteren!! hoop dat ze een goede nacht hebben gehad. knuffel
De dames die nog geen intakegesprek van de kraamzorg hebben gehad; misschien kunnen jullie zelf eens bellen? Ik kan ultra-stressig zijn als niet alles op tijd is geregeld; ik weet niet of jullie dat zo ervaren, maar het zou mijn dag verzieken, iedere dag, zolang ik niets gehoord had. Ik ben daar echt een extreme controlefreak in... Ze hadden er bij mijn weten allang moeten zijn, bij jullie
@joyce; zoals ik al zei staat er bij mij in de papieren van de kraamzorg dat ze tussen de 27 en 32 weken contact opnemen voor intake.. Ik maak me er ook niet druk om hoor er zijn wel belangrijkere dingen om me zorgen om te maken. Als ik na de 32 weken nog niets heb gehoord bel ik zelf even, maar ik verwacht toch wel dat ik deze of volgende week gebeld word
Dankjewel voor de felicitatie's. Ik zal straks even foto's plaatsen in prive. Helaas heb ik niet geslapen vannacht, want de mevrouw waarmee ik helaas een kamer deel die snurkt... Alsof je op een bouwkeet staat ofzo. Had nog beter naast een zaagmachine kunnen slapen, niet normaal. Maarja, ik heb de nacht overleefd en ik zie wel waar ik de slaap vandaan haal vandaag
BW balen dat je geen goede nachtrust heb gehad. Hopelijk lukt het nog om het in te halen. Ben benieuwd naar je foto's. intake kraamzorg, mijn ervaring is dat dat altijd rond de 32 weken was.
Bw balen van je snurk nacht.. Heb nu al medelijden met degene die naast mij zou liggen hahaa ik snurk ook heel erg haha. Hoe voel je je verder? Hier net in t zh geweest, koppie ligt in t bekken maar nog wel los, ligt met de voet in dr gezicht haha lenig kind.. Bloeddruk was toch weer wat hoger maar nog niet ernstig.. Moest weer urine inleveren deze was goed, ook weeeeer bloedgeprikt omdat ik een positieve c factor heb ofzo.. Zal wel.. En... Ik ga mn uitgerekende datum niet halen zei ze.. Omdat de bloeddruk nu alleen nog zal stijgen gaan ze er strax niks meer aan doen dus word het gewoon gehaald.. Okay... Dus ben wel benieuwd wanneer dat zal zijn dan..
Jeetje BW. Als 1e gefeliciteerd met je kleine meid en je kleine knulletje. Moest even een omschakeling zijn geweest zeg zo van het ene op het andere moment. Gelukkig is nu alles goed met ze en echt uit de grond van mijn hart hoop ik dat je kleine moppies het zo goed gaan doen. Knuff. Balen van je nachtrust, maar is ook niet meer dan logisch ook na wat je hebt meegemaakt gisteren. @kraamhulp/pakket. Kraamhulp was hier begin mei al geweest en kraampakket ook al een tijd binnen. Ik twijfel nu ook of ik zo'n plastic zeiltje moet neerleggen als ik zo hoor dat iedereen haar nest uitzweet, blegh moet er niet aan denken. Ook las ik gisteren even snel dat Fief een babyshower heeft gehad leuk leuk. Lekker verwend denk ik zomaar. Doe je goed, hoort ook @hier. Gisteren even tussen neus en lippen door 6 eetkamerstoelen gekocht. Liepen er toevallig tegenaan en zijn al vanaf begin dit jaar op zoek, dus heel erg blij nu En ook lekker bij de Griek wezen eten Mjammmmie....zouden eerst gaan plaatgrillen in de tuin maar de wolken bleven in de weg zitten dus dan maar zo toch.