Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Hoop gemist hier dit weekend.
    Allereerst BW en man: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kids. Gelukkig maken ze het tot zover goed en hoeven ze zelfs niet aan de beademing.
    Het is ook wel schrikken als je zo van je bezoek naar de OK kan.

@ Fief, had het al op FB gezien, wat leuk die babyshower. Had je het toch goed geraden dat het geen bbq zou worden vandaag.

@ Nathalja, kan me voorstellen dat je het nu al zat bent. Je hebt ook wel veel kwaaltjes bij elkaar.

@ kraampakket. Heb het nu een weekje binnen en woensdagavond intake van het kraamburo.
    Moet ook nog even bekijken wat het bedzeil voor iets is, want kan me niet voorstellen dat mijn man daar op gaat liggen, die zweet zich zo al kapot in bed, laat staan als ie ook nog op plastic moet gaan liggen.

@ hier. De box, commode, klerenkast en wieg staan op! Super mooi. Alleen moet ik toch de babydump laten komen voor de geleiders van de commode en een kleine beschadiging van de kast. Maar voor de rest, super gaaf. Gisteren ook direct begonnen met het wassen van alle spulletjes. Heb 5 a 6 wasmachines vol incl beddengoed en hydrofielen.
    Maar zooooo leuk om uit te zoeken!
    En nog leuker om alles een eigen plekkie te geven dadelijk.

Vanochtend is de afspraak bij de vk niet doorgegaan vanwege een spoedgeval van de vk. Morgenvroeg nieuwe poging. Kan ik me nog een dagje druk maken of die vieze spuit krijg morgen.....

2. upkedupke dat is vervelend maar ja spoed gaat voor he..
    wel balen van die vieze spuit..

doen jullie de babywas op 30 graden of op handwasprogramma??
    en gewoon wit/bonte was of op fijnwas ofzo??

zo stom he.. maak me er nooit zo druk over op welk programma, gebruik altijd eigelijk de witte/bonte was.. maar vind t beetje eng met die kleine kleertjes. straks is alles naar de ju hahaha

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @marieke; ik doe gewoon gemengd 40 gr

4. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Ik was alles van kleding sowieso op 30 graden. Alleen handdoeken op 90. Dus de babywas net zo eigenlijk.

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hmmm, ik zal zo ook eens de was aanzetten - ben alleen in een jankbui momenteel. Dus ga dat eerst wel eens over mij heen laten komen en proberen te 'verhelpen'.

6. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    joycey knuffel... lekker over heen laten komen... je kan er soms gewoon niks aan doen...

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dank je wel! En ik weet het niet, soms denk ik van wel.
    Niet zitten sippen, maar slikken en doorgaan. Everything's allright.
    En vooral blijven lachen - ik ben immers lang genoeg depressief geweest!

Na vijftienhonderd oefenshoots heb ik ein-de-lijk een leuke foto van mezelf weten te maken met 31 weken. Hij staat achter en op mijn blog. Ben er nog niet superblij mee, maar ik denk dat ik anders spijt ga krijgen tzt als ik geen foto's van mezelf en mijn zwangere buik heb! (i still look like a cow though)

8. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Ook hier nog even: BW lieverd, gefeliciteerd en ik denk aan jullie en duim me rot!!!!

OOk nog even een foto van mijn buik meiden :)

Ik zal het hier wat beter bijhouden maar ik ben een vreselijke vergiet!

Bijgevoegde bestanden:

9. joycey knuff.. huilen mag hoor.. is ook goed voor je.. al snap ik wel dat je zegt al lang genoeg depressief te zijn geweest. ken t gevoel..
    ga zo even je foto bewonderen.. zag er al 1 op fb net en daar vind ik je mooi zwanger hoor!!

Letty mooie foto!

hier aardig chaggie weer.. halve middag op pad geweest voor een gordijn en een lamp.. en je raad t al.. niet gevonden!!!grrrrr
    waarom zijn gordijnen zo duur.. zeker voor maar een klein stukje?

10. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    BW gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en dochter!
    Hopelijk gaat alles goed met de kleintjes.

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Mooie foto Letty !!! :D

Vandaag dus de koelkast schoongemaakt, volop geblogd en voor de rest geprobeerd om te 'chillen' met lekkere muziek!

12. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Bw gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertjes. Ik hoop dat het goed blijft gaan. Zal voor jullie duimen.

13. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @marieke: ja erg is dat he! Waarom denk je dat ik ze zelf gemaakt heb :p stof is goedkoper :D

14. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    BW; gefeliciteerd, maar wat een schok en wat zijn ze licht!!! Ik duim dat het goed gaat met ze.
    Ga zo de foto's bekijken.

@kraamzorg; bij mij komen ze pas met 34/35 weken, dat scheelt heel erg per kraamburo. Is ook pas nodig met 37 weken denk ik dan. Voor die tijd moet je toch nog naar het ziekenhuis en kans dat je dan te lang daar bent voor kraamzorg. Althans ik ga er niet vanuit dat je nog kraamzorg krijgt als je bv eerst een week in het ziekenhuis gelegen hebt.

Vandaag gewerkt. Nog 11x werken en dan verlof, lekker aan het aftellen. Ik heb alleen een andere functie als ik terug kom van verlof, maar weet dus nog niet wat voor functie. Dat is wel een gek idee.

15. Haha ja mn ma wil
    Ze wel voor me maken.. Dus moet maar eens op
    De markt een stofje uitzoeken..

Mira dat lijkt me idd wel
    Raar ja.. Weg gaan als
    T een en terug gaan als wat anders

Ik ben moeee

16. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ola!
    Vanmiddag controle VK gehad, alles was goed, mooi aangekomen, bloeddruk goed, urine schoon, kleine meid dr hartslag was mooi en regelmatig, ze word gemiddelde lengte van dit termijn geschat, en ze is zelfs al een beetje ingedaald..
    Harde buiken heb ik gewoon pech mee, er is niks te vinden waarom ik me zorgen zou moeten maken.. en komt wel vaker voor (niet heel vaak) dus dat is gewoon nog even afzien.. Moet me vooral rustig houden.. dus dat.. :p ik ga nu eten :)

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

@Marieke, mooie tijd om ermee te nokken dan en gewoon achterover te gaan hangen. Dan mag jouw vriend koken :D

18. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Joycey: Zag de foto achter, leuk zeg! Je straalt!

@Marieke: Ik zeg: In chillmodus en idd vriend laten koken!;)

@Nathalja: Wat een goed nieuws van je vk! Stelt je toch wat meer gerust!

@Gordijnen, had ze bij de Ikea vandaan, niet echt superduur (weet geeneens de prijs meer..) maar ze blijken te kort..dus ik ga morgen met mijn mams naar de markt even voor een bijpassend stofje kijken om ze te verlengen en ook meteen een leuk stofje voor de kussens van de schommelstoel!

@Upkedupke: Ja het was wel een bbq, maar dan gecombineerd met een babyshower whaha!

@hier: Zo moest me vanmiddag janken zeg... onze dikke poes ging eten.. (zoals altijd.. de vreetzak..!) dus ik hoor ineens gepiep.. komt dat beest terug de woonkamer in.. bleek bijna te stikken in een brokkie.. dus ik meteen op de grond en mijn vinger in d'r keel steken dat ze hopelijk ging kokhalzen en het uitspuugde.. dacht ff dat ze mijn vinger eraf zou bijten maar viel mee.. nou ze spuugde niets, maar blijkbaar was het toch naar beneden gezakt in d'r slokdarm want daarna ging ze volop koppies lopen geven als bedankje ofzo.. en ik die waterbak voor d'r snufferd doen..nee hoor mevrouw ging weer naar d'r eetbakje en weer eten.. Pfff.. En vriendlief zat op dat moment met de Belasting aan de telefoon dus die kon ff niet ingrijpen haha, maar gelukkig goed afgelopen.. pfff..

@H&M Mijn pakketje is als het goed is onderweg! Jeeej!

@Weet even niet meer wie: Balen dat je vk afgebeld had ivm spoed.. maar spoed gaat voor idd, maar kan me voorstellen dat je er tegenop ziet nu het even is uitgesteld ! :(

Vandaag even de roze was gedaan.. (Doe ik trouwens op 30 graden kreukherstellend, 600 toeren (geen 1600 want ben bang dat dan alles echt mega krimpt!) kejonge.. ik ga geen roze meer kopen! Of beter gezegd.. ik hoef niets meer te kopen.. heb zoveel gekregen gister.. niet normaal.. ! Dus hopelijk komt de kraamvisite met wat andere kleurtjes dan roze ;) Onze eigen was doen we ook meestal op 30 graden alleen beddengoed en handdoeken wat heter. Vaak is het maar licht bevuild of heeft het (vooral voor mijn zweetkleding nu blegh!) een opfrisbeurt nodig, dan vind ik het niet nodig om heet te wassen, plus tegenwoordig krimpt alles zo snel.. da's wel jammer..!
    Ook even de kledingkast van de kleine meid een beetje her-ingedeeld.. man man..kom praktisch ruimte tekort..en ze is er nog geeneens..whaha! Ach ik improviseer wel wat.. zoals altijd in dit kleine POKKE huis :p

19. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @fief; Jee :( dan schrik je.. vanmiddag ging die dikke kater van mij opeen 4 keer achter elkaar contant kotsen.. Ook wel even schrikken :(

Zag de wasfoto's op fb :D schattig :D

20. daar schrik je idd van dan fief.. niet leuk, maar gelukkig goed afgelopen!
    zag je was hangen ja hihi zooo lief..

nathalja fijn dat alles goed was!

idd dames.. ik ga lekker nu languit.. en denk dat ik weer vroeg naar bed ga.. lijkt wel of ik vermoeider ben na een nacht goed slapen als na een nacht amper slapen haha

Deel Deze Pagina