Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nathalja: Hmm..da's ook zo lekker fijn, net als dat ik gister bijna met mijn blote voeten (tot zover ik ze kan zien whaha, in de kattenkots ging staan.. nouja bijna dan..

@marieke Doe lekker rustig aan meid, pak je rust.. en geniet van je avond.. !

2. mja denk nog moe van t weekend. dus idd lekker rust pakken nu..

heb al 2 dagen last van een tintelende rechterhand. zooo irri..

3. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Dikke knuff voor jullie allemaal lieve meiden.

Heb erg veel steun aan jullie, want ik weet dat we altijd voor elkaar klaarstaan en naar elkaar luisteren.

Ik heb nog steeds niet geslapen.
    En aangezien ik nog aan bed vastzit door de katheter en net gisteren de keizersnede heb gehad en nog niet mobiel genoeg ben, ben ik dus zo'n beetje verbonden aan mijn kamertje met "De leuke buurvrouw"
    Ik zou haar wel kunnen wurgen met een kussen :mad:
    Gelukkig mag ik naar een andere kamer vannacht.
    Serieus, ik mag nog niet van m'n kamer af...
    En ik heb nu gedurende de nacht en dag al 15 UUR naar haar gesnurk moeten luisteren.
    Nu komt er regelmatig een arts langs om te praten, dus vandaag ook.
    De zusters hadden haar al gezegt dat ze wouden dat ze wakker zou blijven omdat ze anders vanavond niet zou slapen.
    Nu komt het...

Ik stond op het punt om uit m'n vel te schieten he...
    Tijdens het gesprek met de neonatoloog op mijn kamer, omdat ze mij anders met bed en al naar kantoortje hadden moeten rijden, lag ze f*cking weer te slapen.
    SERIEUS... Vanaf gisteravond 10 uur zat ze hele tijd te bellen, vanaf 12 uur vannacht lag ze te snurken, en ja tijdens dat gesprek lag ze nog steeds te snurken.
    Respectloos... Door haar lig ik al 15 uur wakker en moet ik haar gesnurk aanhoren en nu verstoort ze mijn belangrijke gesprek ook nog.
    Ik kookte van woede, zo kan je toch geen gesprek voeren als iemand zo hard door je gesprek heen snurkt.
    Dus ik had al moeite met het gesprek te volgen omdat ze mij de hele tijd wakker had gehouden.
    Ik ben dus boos geworden tijdens het gesprek, en de mededeling gedaan dat ik al aan meerdere verpleegsters had aangegeven dat ik dus overlast heb van mevrouw.
    Vanaf het moment dat ik gisteren van de uitslaapkamer op die kamer ben gekomen zat ze eerst te bellen, toen te snurken, en als ze niet snurkt dan is ze wel aan het bellen in een of andere swahilli taal of haar neus aan het snuiten.
    Hoeveel overlast kan je iemand bezorgen...
    En dan ook nog overdag de boel voor mij verzieken (zo voelt het namelijk voor mij) pff..

Sorry van dit zeikverhaal maar ik ben er echt zo klaar mee, kan alleen maar huilen.
    Ben helemaal kapot, gesloopt, en moe.. Heb in totaal vanaf vrijdag nog maar 15 uur geslapen en ook nog een spoedkeizersnede achter de rug gehad.
    Wil alleen maar rust en slapen, zit nu al bijna een uur te huilen.

En nu eindelijk nadat mijn vriend boos is geworden en heeft aangekaart dat hij het niet normaal vindt hoe de gang van zaken gaan etc krijg ik, als het goed is, vanavond een plekje op een andere kamer.
    Hopelijk voor 20:00, anders kan ik de tv niet meer omzetten en zit ik ook nog zonder tv

4. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Pfff Babywish, ik zou haar allang hebben gewurgd (met mijn katheter waarschijnlijk ;))

Het is ook wel heel veel allemaal, vooral als je na zo iets ingrijpends ook nog een kamer moet delen. Heeft ze enig idee wat jou allemaal is overkomen de laatste dagen?

Hoe gaat het met de kiddies? Doen ze het nog goed en kun je ze vaak zien? Ik ben stiekem ook wel nieuwsgierig hoe kleintjes heten, dat heb je nog niet gepost toch? Of heb ik het gemist.

Liefs en een hele dikke knuffel.

5. Daar zou ik ook knettergek van worden! Hopelijk om snel wat rust en dat je vanavond ook lekker kan slapen!
    Hoe gaat t met je kleintjes? En met papa?

6. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Oh, 32 weken vandaag trouwens!! Nu echt niet langer meer dan 10 weken!

7. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    @BW ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal door heen zit. Je hebt zoveel meegemaakt de afgelopen dagen. En die buurvrouw daar zou ik ook knettergek van worden, zou er ook helemaal niet tegen kunnen. Gelukkig krijg je toch een andere kamer.
    Hoe gaat het nu met je kindjes? Knuffel voor jullie meid!

@ Natalja, gelukkig was het bij de verloskundige allemaal goed.

@ Fief schattig die roze was.

8. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Oh bw, wat vervelend allemaal. Hoop dat je een eenpersoonskamer krijgt!

Nathalja fijn dat alles goed is met de kleine meid!

Wij mogen morgen voor de groeiecho en placentalokalisatie. Ben benieuwd wat onze kleine knul nu op gewicht wordt geschat.
    En morgenmiddag belt die diabetesvpl om te evalueren. Nou ze kan een evaluatie verwachten van mij........ben er klaar mee!

Wil best prikken maar niet meer iederedag!

Net weer lekker bounty ijsje op hihihi.

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @BW: Jeetje zou helemaal gek worden! (Wat jij dus ook al doet..) Ik ben best een temperamentvol persoontje.. (ook niet altijd trots op..) maar k zou met dingen gaan gooien snachts dat die trien d'r smoel houdt s'nachts.. vriendlief kan soms ook aardig ronken en geef dan ook een por in zijn rug .. en blijf net zo lang doorgaan tot ie ophoudt.. (of ik in slaap val hihihi) Gelukkig mag je vanavond naar een andere kamer! Hoop ook dat dat voor 20u is, dan mogen ze wel opschieten.. ! Hoest verder met je kleintjes en je vriend? Gaat het daar goed mee? Hoop dat jij ook snel je rust kan pakken en lekker kan gaan slapen ! Snap dat nooit zo hoor van ziekenhuizen dat ze soms patienten maar op een hoop gooien.. niet wetende dat de 1 meer rust heeft dan de ander..

@Heyhallo: Lekker hoor een bounty ijsje! Hoop ook dat die evaluatie een hoop duidelijk maakt bij die dietiste.. !

@hier: Mijn vaderdagcadeautje is onderweg! Dus hopelijk komt de post morgen aan het eind van de middag en kan ik ff de brievenbus legen..anders heeft vriendlief dat al gedaan.. en dan is het verpest.. Maargoed zien we dan wel weer..! :D

10. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bw wat vervelend allemaal... ik had dat mens denk net als jou wel willen vermoorden! en zou ook serieus dreigen tegen persooneel op dat te doen ook... fijn dat je vriend even goed boos is geworden..
    je heb je rust hard nodig.. en hoeft helemaal geen sorry te zeggen hoor... gooi alles er maar uit daar zijn we voor!

hoe is voor de rest met je kleintjes doen ze het goed?
    ik hoop voor je dat je snel naar andere kamer kan en dat je vannacht meer rust krijgt

dikke digi knuffel

@marieke lekker rustig aan!

@nathalja super dat controle goed was! komt goed lekker rustig aan dus!

@fiefer dat is schrikken hier soms ook paniek als 1 van die katten raar begint te doen... vorig jaar kwam 1 van de katten binnen helemaal in paniek en zaggen we overal bloed dus holy crap had ze gevochten en was haar tong in 2en 0-o nou probeer dan meer eens rustig te blijven en een kat rustig te krijgen....

@joycey voel je al iets beter?

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @BW: pfff Moordneigingen zou ik er van krijgen! Bah wat vervelend zeg :( Gelukkig krijg je nu een andere kamer waar je hopelijk wat meer tot rust komt, je hebt al zoveel aan je hoofd, om je dan ook nog te moeten irriteren aan een kamergenoot hoort niet natuurlijk :)
    Hoe is het verder met je kindjes??
    Dikke knuff xx

@joyce; hoe is het met je?? Al iets beter??

12. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marszie: He bah da's ook eng! Daar is stikken in een brokje niets bij.. meteen naar de dierenarts gegaan zeker? :(

13. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @fiefer ja meteen naar weekendierenarts gebeld dat er iets niet goed was en dat er nu naar gekeken moest worden...
    nou dat is nog fout gelopen achteraf want ze had meteen gehecht moeten worden maar dat hoefde volgens de weekendarts niet...
    de dag er na toch naar mijn eigen dierenarts gegaan omdat ik geen oog dicht had gedaan omdat ik een poesje had die de hele nacht onrustig paniekerig was en echt last had...
    daar moest ze toen blijven en geopereerd worden.. ze mis nu ook stukje van haar tongetje gelukkig lijkt ze daar geen last van te hebben.. behalve dat ze soms in eens nog met haar hoofdje gaat schudden... maar ze heeft er wel een trauma aan over gehouden met de vele dierenarts bezoeken en opname...
    ze hoeft nu maar de stem van de dierenarts of assitente te horen en ze gaat helemaal gek arm ding

14. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    BW, Kan me heel goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Is ook niet niks wat er allemaal is gebeurd in zo'n korte tijd. Hopelijk is het gelukt om voor 20u een andere kamer te krijgen, zo'n mens die veel te veel decibel produceert naast je wordt je niet vrolijk van. En zeker nu omdat je zo je rust nodig hebt. Ik ben ook wel heel erg benieuwd naar de namen en alle verdere info :). Hou vol en pak lekker je rust vannacht... Knuffffff

Vandaag alle laatste dingetjes opgehangen in de babykamer. Morgen nog even de laatste hand er aan leggen en dan komen van de week de foto's als het echt af is :)

15. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Nou ik heb ook weer even getracht bij te lezen.

Allereerst: bw gefeliciteerd met jullie tweeling, laten we hopen dat ze snel aansterken. En sterkte met je buurvrouw, hoop dat je inmiddels verhuist bent.

Fief, zag op fb dat je je babyshower gehad hebt! Wat leuk! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Ik had er gister een voor een vriendin georganiseerd, was erg geslaagd. Zelf wil ik er geen een. Heb het bij zoon wel gehad, maar bij een tweede vind ik het niet nodig.

Ik krijg geen intake meer van het kraambureau omdat het de tweede is... Nu krijg ik dezelfde kraam als bij onze zoon en laat zij nou net twee huizen verder wonen...

Miekoe, welkom!

Die onderleggers voor in bed zijn vreselijk en het is waar, vliezen breken zelden, die van mij zijn ook doorgeprikt. Ben thuis bevallen dus was evengoed wel handig dat ie er onder lag.

Vandaag ben ik begonnen met het inrichten van de babykamer. Vanmorgen moest ik eerst naar de Fysio en de vk. Kreeg m'n anti d injectie,altijd fijn. Verder alles goed!

Ben vast weer een boel vergeten...

Zo nu eerst een rennie...

16. Haha smakelijk met je rennie.. Ik ken t!

17. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    BW: van harte gefeliciteerd met je kleine zoon en dochter... Maar jemig wat een schrik! wat is je zoontje klein... Wat knap dat ie het dan zo goed doet! Ik hoop dat hij zo doorgaat... en je kleine meid natuurlijk ook! Hopelijk kun je snel genieten en de kleintjes lekker vasthouden...
    Ik zou ook gek worden van zo'n mens op je kamer... ik ben niet zo snel aangebrand, maar als dat langdurig aanhoudt, zou ze ook op zijn minst een flinke uitbrander krijgen! En anders toch wel van mijn vriend!

Door alle verhalen van de te vroeg geboren baby's begin ik me ook steeds beter te beseffen dat het ook zomaar eerder kan komen... en je ziet hoe snel het dan kan gaan... Dan vind ik het opeens wel heel spannend, terwijl ik daar een maand geleden helemaal niet bij stil heb gestaan!

Hier is de kraamzorg ook nog niet geweest, ook nog niet gebeld. Ik dacht dat ze ergens door de 30 weken pas kwamen... maar misschien zal ik ook eens een mailtje sturen om het na te vragen... Ik vind het ook wel fijn als het gewoon geregeld is...

Morgen 2e groeiecho... Ben benieuwd hoe zwaar ze nu is... Hoop dat ze de groeicurve een beetje is blijven volgen en niet heeft besloten er bovenuit te gaan groeien... :s

Ik herken je aftellen Mira... pfff... soms echt geen zin meer... en moe dat ik was vanmorgen... echt niet leuk. Maar ja,... nog ff doorbijten.

18. Ik vind t ook best eng worden.. Zeker na wat de gyn vanmorgen zei.. Gaan nu dus ook rap
    Alles maar in orde maken wat nog moet

19. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Wat een rust hier. Ik zit me een beetje te vervelen. Ik geen puf om iets te doen en de film die we zitten te kijken vind ik niet leuk.

Normaal vind ik t leuk om webwinkels af te struinen naar leuke (baby)spulletjes, maar ik heb alles al in huis, dus zelfs dat vind ik nu niet leuk...

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @babyshower: Ja ben goed verwend! Heb een hele leuke dag gehad en het zonnetje liet zich aan het eind van de middag ook nog even zien gelukkig! (HEETTTT!)

@Maag: Hier ook al de heeeeele dag maagzuur..blegh! Ga straks voordat ik ga slapen nog maar een keer antagel nemen.. word er een beetje gek van..maar kleine 'schuift' de hele tijd langs die maag, dus volgens mij helpt daar niets meer tegen haha.

@Mira: Ja op een gegeven moment heb je alles al he.. ik ga morgen met mijn moeder nog even stof halen voor de gordijnen en kussens van de schommelstoel en dan is het geloof ik ook klaar..

@vroeggeboortes: Ik besef dat nu ook meer idd... op de 1 of andere manier lijken die 11 weken nog ver weg.. maar kan ook ineens dichterbij komen omdat zij zich eerder aankondigt..dus vandaar dat ik het maar raar vind dat de kraamzorg 'pas' met 32 weken komt.. Ik ga dat morgen nog ff nachecken in de map..

@Marszie: Jeetje wat een lullo van een weekendarts dan..! Ik had zoiets met mijn hond..die kreeg midden op de nacht een epileptische aanval.. Bijna ELKE dierenartsenpraktijk was gesloten .. nou en zat ik dan achterin met een jankende hond die zijn orientatie kwijt was en tijdelijk blind was enz. pfff.. heb zitten huilen joh.. uiteindelijk toch iemand gevonden, die had diazepam gegeven ofzo..werd ie weer rustig.. en toen werd vastgesteld dat ie epilepsie had, maar dat wist ik toen ook nog geeneens, ik dacht een hersenbloeding/infarct of iets in die trant.. pff.. en een vriend van vriendlief was hier toevallig, dus die is gaan rijden jeetje zeg..bekant heel Rotterdam afgegaan die nacht..en was niet eens superlaat.. 0.30 ofzo.. maargoed.. toen medicatie ervoor gekregen, ging tijdje goed..en toen was het 4 juli 2010.. en kwam ie er echt niet meer uit..en toen hebben we hem in moeten laten slapen :'( Maar sindsdien heb ik een soort van 112 nummer opgeslagen van de dierenarts die is altijd te bereiken en die verteld dan welke praktijk in jouw omgeving open is. Dus met die katten soms ook wel handig.. ! Pfff.. wil je echt niet meemaken zeg..

Deel Deze Pagina