Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Nou zojuist groeiecho gehad. De kleine man blijkt helemaal niet te groot te zijn! De gyn snapt er helemaal niets meer van. Die suiker klopt dus ook niet. Hij gaat gewoon mee met de groeicurve. Over 2 weken meet ze hem nog een keer.

Oja, en meneer heeft zich in stuit gedraaid. Ligt hij een maand braaf met het bolletje naar beneden besluit hij nu zich te gaan draaien in stuit.

2. Heyhallo lekker dan!!! Hebben ze iets verwisseld ofzo?? Neem aan dat de kleine nog wel kan draaien

3. Fief hahaha nee je was aan t huppelen en deed mee met haren knippen en leuk doen hahahha

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Mogguh Fief! Sterkte op de markt. Slenteren lukt mij al niet meer, ik hoop voor jou nog wel! Succes en geniet ervan.

Marieke; té grappig zo'n droom :D

@Heyhallo; tot 32 weken (en nog wel een klein beetje daarna) kan de baby toch nog terugdraaien toch??? Ik vind het wel een beetje raar van het verkeerd meten.

Jammer dat jullie ook zulk soort buren hebben (Nathalja en Fief). Het ontneemt wel een klein beetje woonplezier, vind ik. Ik zou het liefst in een lalala-wereld van regenbogen, zonnestralen en perfecte buren willen waarbij alles en iedereen elkaar aardig vind etc. ;) Maar goed, wishfull thinking, lol.

5. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @joycey, lekker zo'n buurman zit je nu ook niet op te wachten. En gelukkig voel je je iets beter, geniet lekker van het weertje vandaag.

@BW Gelukkig een nieuwe kamer, wat zal je lekker geslapen hebben (hoop t wel voor je) en idd zoals fief al vroeg hoe zit het met papabw moet hij elke avond naar huis? lijkt me verschrikkelijk.

@fief, succes op de markt. Killing om achter andere mensen aan te moeten slenteren :(

@marzsie. Je hebt een drukke dag voor de boeg en idd apart over die poezentopic. Wel leuk om elkaar zo te verassen.

Hier breekt nu een beetje het zonnetje door. Moet ook want ga vanmiddag met mijn mede zwangere vriendin lekker lunchen op het strand. Even elkaars buik weer checken en lekker over zwangere dingen ouwehoeren :)

6. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @heyhallo, daar ben je mooi klaar mee. Gelukkig is jullie kleine man niet te groot maar gewoon op maat nu maar hopen dat jij ook niet meer hoeft te prikken en dat de kleine zich komende weken nog gaat draaien

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat is overigens 1 van de weinige dingen die ik wél kan zonder pijn te hebben, whaha. Helaas! Het bewegen doet echt pijn en lijkt steeds erger te worden, dus ik denk dat ik er doorheen moet met paracetamol en in beweging moet blijven, want ik ben bang dat het anders helemaal vast gaat zitten tot aan de bevalling en dat ik zo dadelijk niet meer kan lopen of iets.

8. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    @BW fijn dat je verhuisd ben. Wat een mooie kindjes heb je ♥ en mooie namen. Lijkt me inderdaad raar om nu ineens kindloos te zijn en ook voor die twee kleine mopjes van jullie.

@ Fief, succes op de markt. Slenteren is ook niet meer aan mij besteed.
    De juf van jongste belde gisteren of ik over twee weken nog mee wilde op schoolreisje van de jongste. Heb maar vriendelijk bedankt. Dat wordt hem niet meer.

@ Joycey heerlijk dan zo'n buurman. Wel balen want je hebt er wel mee te maken.

@ Heyhallo, wat apart is dat dan hé, dat ze dat zo verkeerd inschatten. Hoef je nu ook niet meer te prikken op zwangerschapssuiker. Mijn dochter hadden ze met 40 weken geschat op 7,5 pond en 8 dagen later kwam ze ter wereld met 9 pond. Zo betrouwbaar zijn dus die metingen. Balen dat de kleine man in stuit ligt, hopelijk draait hij nog terug.

@ Marszie, succes met de drukke dag, pas je wel op? En goed slapen komt ook in mijn woordenboek niet voor.

Ik ben lekker nog terug naar bed gegaan toe de kinderen naar school waren. Normaal werk ik op dinsdagochtend, maar werk nu vanavond, dus dat was wel lekker.

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel dames, ik zie wel hoelang ik het volhou.. ik ga naar de stoffenkramen en dan vind ik het wel best whaha!

BW: mooie kindjes zeg! Geniet ervan tot zover dat mogelijk is..!

@Heyhallo: Jeetje dat is ook een verrassing.. je zou bijna denken dat ze een fout hebben gemaakt....

@Marszie: Succes vandaag, neem niet al teveel hooi op je vork hoor!

@Eli: Geniet van het mooie weer en het strand, heerlijk om over zwangere dingen te kletsen! :D

Moet nu opschieten, mn moeder komt over een uurtje haha, moet nog aankleden, maar vriendlief komt net uit bed geslenterd.. dus ga gauw aankleden haha.

10. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Goeiesmorgens dames.

BW. Wat een verschrikkelijke buurvrouw. Snurken, kan ik ook echt niet tegen. Als ik in het ziekenhuis zou moeten slapen straks, hoop ik echt op een eenpersoonskamer of een niet snurkende kamergenoot. Mijn man kan ook goed snurken, maar als ie op zijn zij ligt doet ie dat niet, dus je snapt wel dat ie vaak verbannen wordt naar zijn zij....
    Maar wat fijn dat je nu een megakamer voor je alleen hebt gehad vannacht. Zul je wel goed bijgeslapen hebben of niet?
    Zo kom je zelf tenminste ook weer op krachten na een zware operatie en de emotionele achtbaan waar jullie in zitten. Lijkt me wel heel raar om zo ineens onverwacht snel mama geworden te zijn.

Heyhallo, wat raar dat ze zo verkeerd gemeten hadden. Mijn vk dacht ook dat ons kindje voor lag op groei, maar ik had gewoon net een buikgroeispurt gehad. Nu is het weer wat rustiger met groei. Morgen groeiecho, dus dan is het definitief dat het wel meevalt. Ze verwacht nu iig dat de kleine rond de 6-6.5 pond zal zijn. Al kan het natuurlijk zijn dat ie nog een groeispurtje krijgt als ik straks weinig meer doe met mijn verlof.

Heb ook de rhesusprik gehad vanochtend. Hij viel best mee. Ik had erger verwacht en was dus ook zenuwachtig, maar de prik zat erin voor ik er erg in had en de vloeistof brandde wel wat omdat het wat taai is, maar het was goed te hebben.

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    ik hoop dat het droog blijft.. heb net een wasje buiten hangen, en het begint helemaal te betrekken..
    Heb nu weer heel erg last van m'n hardebuiken/krampen! word er echt gek van :S gisteren bij de VK weer aangegeven, maar zolang het met de kleine meid goed gaat heb ik gewoon pech en moet ik maar gewoon plat blijven liggen.. Heb donderdag groeiecho dus ben benieuwd, ik voel me er echt rottig onder.. Als ik elke keer zo'n beetje dubbel klap van de pijn dan is het zo lastig om nog te genieten :( Sorry voor het rotte ei wat ik post :p Ik hoop gewoon dat de kleine meid niet te lang op zich laat wachten zodra ik de 37 wkn ben gepasseerd..

@heyhallo; dat is ook stom, dat ze de kleine verkeerd gemeten hadden! lekker rot dan

12. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ja, de gynaecoloog snapt er de balen niet meer van. Ze meet hem over 2 weken nog een keer.

Vanmiddag belt de diabetes verpleegkundige. Ben benieuwd.

13. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Hier begon het zonnetje ook een beetje door te komen. Nou nu ook niet meer, gewoon heerlijk dikke wit/grijze wolken. Het is niet koud, maar ik wil een zonnetje :(

Nathalja, kan me voorstellen dat je gek wordt van je harde buiken die elke x maar blijven terugkomen. Kan niks verzachtends doen voor je maar wel een dikke digi knuff geven.... En hoop ook maar voor je dat jullie kleine meid met 37 weken vind dat het hoog tijd is.

14. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Oh en ik doe trouwens mijn 31 weken 'dansje'
    shake it baby...

15. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ik doe vandaag mijn 30 wkn dansje! Jeeeeh

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Leuke dansjes joh :D !

17. lekker dansen! ik mag morgen weer dansen..

18. nog even een fototje
    lijkt niet veel te veranderen...

Bijgevoegde bestanden:

19. ik heb trouwens sinds gisterenavond soms wat menstruatie achtige pijn in mn buik.. echt met vlagen.. op t moment dat ik denk lijkt wel of ik ongesteld moet worden, is het weer weg. nu net ook weer even... herkennen jullie dit?

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Misschien voorweeën??? En nee, ik herken het niet, sorry.
    Ik probeer enkel mee te denken over wat het zou kunnen zijn.

Mooie buik btw :D !

Deel Deze Pagina