Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heb de med al een week of 3 dus lijkt me dan sterk dat t daar nu pas van is toch? he bah krijg er de zenuwen van. ga nu t zh bellen

2. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Marieke, direct even bellen! Misschien blaasontsteking ofzo?

3. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    idd Marieke, ff bellen. Beter te veel bellen dan te weinig.

4. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Oh of heb je bietjes gegeten gisteren?

5. hihi nee die lust ik niet... niets bijzonders gegeten of gedronken verder.... er zijn 2 wachtende voor me hoor ik al 5 min pfff

6. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Wat gek, het uploaden van de foto lukt niet. Ik kan een bestand selecteren, maar vervolgens pakt ie hem niet.

7. godssamme probeer je t zh aan de lijn te krijgen... ben al een kwartier bezig.... je zou spoed hebben ofzo pffff

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Bij spoed is het 112 en dan was je al onderweg geweest, waarschijnlijk! Ik denk sowieso dat ze je willen zien... Dat zeiden ze hier namelijk al in het ziekenhuis dat ze zwangere vrouwen via de telefoon nooit gerust gesteld kregen en dat de kans vrijwel altijd aanwezig is, dat je naar het ziekenhuis toe moet komen wanneer je belt voor iets.

9. pffff als ik een kerel was zou ik zeggen: daar krijg je toch een dikke piemel van!!!!

crisris!! bel ik naar locatie A, sta je eerst 10 min in de wacht om vervolgens opgenomen te worden door een portier.. dus die verbond me weer door met de afdeling.. word ik na 5 min eindelijk aangenomen door locatie B!!! dus ik zeg ik bel naar locatie A, maar ach.. ik mn verhaal gedaan.. word je dus heel zakelijk geholpen.. (kan wel janken mis mn vk!!!) en toen werd ik voor de zoveelste keer doorverbonden naar een afdeling daar in locatie B. daar weer mn verhaal gedaan en die gaat nu met de arts overleggen en dan belt ze me zo terug..
    wat een gezeik zeg!!!!!!!!!!

10. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Goed voor je bloeddruk ook ;)

11. nou idd!!!
    vind het echt niet grappig.. wilde eigelijk al niet naar dat zh.. omdat ik daar gewoon iets tegen heb.. maar moest wel omdat ik dus onder de gyn sta nu en die van locatie A zijn samen met locatie B.. maar als dit zo doorgaat ga ik in zn geheel naar een ander ziekenhuis.. ben er zooo klaar mee .. nu al.. ben benieuwd wanneer ze gaan terug bellen.. ik wacht het af tot 14u 14.30 als ik dan nog niet gebeld ben ga ik mn vk bellen..

12. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    waarom bel je niet nu al je vk. Stress is ook niet goed voor de kleine en je zit je nu alleen maar op te vreten.

13. mja had ik ook al aan gedacht, maar wilde ze daar mn vertrouwen nog even geven.. maar denk dat ik t maar inkort tot een kwartier.. voel me zo niet serieus genomen.. zakelijk gedoe.. en ze kennen me helemaal niet daar..

14. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marieke wat een gedoe hopen dat ze je snel terug bellen want hier krijg je toch ook het heen en weer van zeg....

@ego bah sluizen staan vandaag open heb natuurlijk door gisteren al een pijnlijke dag dus heb even alles bij elkaar...
    hoop dat postnl snel komt zodat ik mijn nest in kan kruipen

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou, direct maar je vk bellen! Laat haar eerst maar wat geruststellends vertellen, dan mag het ziekenhuis de mosterd na de maaltijd brengen - en je eventueel vragen om langs te komen.

16. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marieke Ik zou gewoon je vk bellen hoor.. schijt aan dat ziekenhuis, beter 2 x advies horen dan dat je gaat zitten stressen..

@hier: Ik heb al een aantal dagen giga last bij mn muts.. ook daarin.. dus ik ga zo denk ik maar ff de huisarts bellen om te vragen wat te doen..maar ik wil niet dat ie in mijn muts gaat kijken hoor.. bedoel komt vaak genoeg voor dat zwangeren last krijgen van schimmeltjes enzo.. dus hij schrijft maar wat voor en ik haal het op en smeer het erop .. vind het prima..

Beetje down dagje vandaag.. ook omdat vriendlief down is.. ga ik ook ff aankaarten bij de huisarts.. die is weer flink depri.. en zegt vaak: Kan beter dood zijn dit dat zus zo.. is onzeker over alles.. en weet ik veel wat nog meer..krijgt de ene afwijzing na de andere afwijzing qua sollicitaties (okee hij is de enigste niet maargoed..) maar ik moet dat allemaal aan horen, wil er best voor hem zijn, zo is het niet..maar ik word zelf een beetje verdrietig als ie over zelfmoord enzo praat.. dan denk ik van: potverdrie man je krijgt een kind..!! Wees blij.. !

Sorry dat ik ff kortaf ben en ego en niet op anderen reageer.... maar trek het ff niet..

17. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Of bel je huisarts even, kans dat je vk je namelijk weer naar je huisarts stuurt voor urine onderzoek.

Hoe moet dat straks als je weeën hebt? Maar wachten tot ze een keer tijd hebben om je te woord te staan?

18. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @fiefer dat klinkt ook als zwaar voor jou dikke digiknuffel voor jou

19. marszie knuff meid!!!

mja ga idd zo maar bellen..

fief heb je goed dat je even belt.. wie weet kunnen ze er wat aan doen..
    jeetje dat is heftig.. goed dat je t gaat aankaarten.. hopelijk kan hij ook iets voor je vriend betekenen want dit klinkt idd niet goed.. herken t van mezelf van vorig jaar..

nou hier belt ze net toevallig terug.. erg warrig.. maar ze vinden het normaal en moest maar wat meer drinken.. okej..
    nou ja dat zal dan wel.. zit me totaal niet lekker maar goed wat moet ik er dan aan doen :(

ik wacht t wel af en anders bel ik alsnog de vk op..
    ga nu maar even mn 2e babywas ophangen..

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja.. bedoel vind het gewoon moeilijk... soms heb ik echt het idee dat dat kind niet welkom is voor hem ofzo.. net als namen.. ik roep al 80 x heb je nou al een nieuwe namenlijst? "Ja ik had er 1 die vind ik mooi blabla en dat was het" Ik : Ja leuk..maar er bestaan weet ik het hoeveel namen.. beetje je best doen mag ook wel..

Of huishoudelijke dingen.. ik vraag al 3 weken of ie de oven wilt schoonmaken.. maar hij ziet dingen ook niet die moeten gebeuren bijv. de douche.. wc heb ik vanmorgen zelf in de bleek gezet, toen kwam ie wel zelf met : Ik doe de buitenkant wel. Maar ook omdat ik daar dan een begin aan maak weet je wel.. word er een beetje doodmoe van.. ik wil het graag zelf doen hoor, maar bukken is soms echt een crime en dat snapt ie dan niet..want dan zegt ie: Ja zag net een vrouw op de fiets, die heeft een grotere buik dan jij en had 2 zware boodschappentassen aan het stuur hangen.. Ik zo: Nou lekker gevaarlijk.. ! Straks valt ze om.. heeft ze last van d'r rug of weet ik het wat..

Of als ik aan hem vraag of ie mee wil helpen met dingen.. dan is het van: Ja heel veel vrouwen doen dat zelf, kijk maar naar P en naar L. Ik : Ja P heeft een man die vrijwel nooit thuis is i.v.m. zn werk.. en L is een controlfreak.. "Ja maar als ik had gewerkt had het ook niet gekund.. " Ik: Nee oke snap ik, maar je werkt nu toch niet? Dus de situatie is nu wel ff anders.. dus niet zeuren..

En wat werk betreft gewoon je scheur opentrekken bij die zogenaamde bureau's die je zouden moeten helpen .. niet alleen tegen mij zeiken.. "Ja dat helpt niet" Ik zo: Moet je eens opletten als ik ze een keer opbel omdat het me tot hier zit..

Kreeg ie een afwijzing van een distributiemedewerker functie.. krijgt ie zo'n standaard mail van: Ja we hebben geen passende vacature, succes met uw verdere sollicitaties blabla.. Dus ik : dan moet je gewoon brutaal zijn en vragen WAAROM er geen passende vacature is.. "Ja dat heeft geen nut" Dus ik heb die mail maar gewoon getypt onder zijn naam..fuck it.. Gewoon ff opkomen voor jezelf jemig zeg..

Deel Deze Pagina