Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Eli, als je nog even geduld hebt dan laat ik je direct weten of ze in het echt net zo leuk zijn als op de site. Ze moeten als het goed is na een dag of 10 aankomen.
    Wij hebben net definitief voor de naam gekozen, dus naamslinger en geboortekaartjes alles kan nu worden geregeld.

Ik heb opeens het gevoel dat het nog zo vreselijk lang duurt voordat ze er is. Ik ga uit van 41 weken ipv 40 weken, dat is nog 9 weken!!! Kan niet wachten.

2. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nathalja Mooie foto! Fijn dat je placenta wat verschoven is en de kleine meid mooi in proporties zit.. ben benieuwd hoe die van ons gegroeid is op 2 juli..dan hebben we de 2e groei echo..ben dan ongeveer 32 weken..

@Naam: Hier hebben we ook de definitieve eerste naam! Wil er nog wel een 2e bij..dus dat is nog ff zoeken..

@geboortekaartjes: Ben gelukkig dus niet de enigste die laat is.. soms heb ik echt het idee dat dat telaat is hoor.. heb 'nog maar'10 weken..

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Fijn dat alles goed gaat, Nathalja!

4. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Whoehoe Fief, zijn jullie er eindelijk uit hahahaha. Ben benieuwd

5. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Te laat nog lang niet, heb je wel al een beetje rond gekeken om te kijken wat je mooi vindt?
    Fijn dat je ook eindelijk de naam hebt! Weer iets van het lijstje dat kan worden afgestreept.

Ik zit nu te dubben over stomme kleine dingetjes. Zoals een borsteltje. Heb ik er nou 2 nodig of ga ik die van zl gebruiken? Eigenlijk borstelen of kammen we zijn haar bijna nooit. Als baby hebben we m ook amper gebruikt, dus twijfel of ik er een speciaal voor t meisje nieuw ga aanschaffen. Dat geldt ook voor t manicuresetje.

6. Morgen!

Cmv wat fijn dat kleine noah het goed doet!! En jeetje alweer 4 weekjes oud. Gek idee hoor, jij alweer bijna ongesteld en wij lopen nog..
    Wel onwijs vervelend dat jullie zo kapot zijn..
    Ik zou gewoon heel heerlijk zijn en recht voor zn raap zeggen dat je t lief bedoeld vind maar het echt niet trekt vrijdag. Dus als ze het door laten gaan dan maar zonder jou/ jullie!

Joycey zag je muggen verhaal! Ik
    Ken t haha heb t ook altijd en dan niet van die kleine bultjes!! Lang leven de horren..

SennA veel plezier! Balen dat je na sabonds snoepen zo beroerd word! Ik kan de hele dag wel eten sinds de misselijkheid hier weg is haha

Marszie balen! Zon dag had ik gister ook, leek wel of ik door een vrachtwagen overreden was!

Mira heel
    Goed dat je je ziek hebt gemaild!! Nu even je rust nemen!

Fief mja wie weet was die diaree een reactie op
    De pillen. Al heb ik t de
    Laatste tijd ook wel eens zomaar uit t niets 1 keer of 2 keer diaree..

Nathalja aaah wat een poppie.. Blijft leuk die echo's
    -

Eli veel shop plezier!!

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @diarree; ik heb soms dan lukt de ontlasting 2 á 3 dagen niet, en dan krijg ik natuurlijk heel veel krampen daarvan, en dan ben ik een dag of 2 keer aan de diarree... en dan is het weer een paar dagen normaal.. VAAAGG

@muggen; Wij slapen nooit met het raam open, de wind staat bijna altijd op die kant van de woning, dus tocht nogal :p overdag altijd horren dicht

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Eventjes hoor, ik heb het idee dat mijn buik verder naar voren staat.. Ik droeg heel erg de breedte in, maar heb het idee dat die buik dus nu niet meer echt heel breed is maar verder naar voren komt.. Huh? :p
    Ik hij hangt lager naar mijn idee, ook door indalen ofzo??

9. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Door indalen wordt je buik inderdaad lager, verder naar voren komt misschien doordat ze een andere houding heeft aangenomen?

Met een beetje mazzel wordt je maagzuur ook minder als ze indaalt, maar ja, dan moet je vaak weer vaker plassen...

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    haha de echo liep wat uit vanmorgen waardoor ik pas om 9.15 ipv 9.00 aan de beurt was... dus hebben 20 minuten moeten wachten,, en ben in de 20 minuten dus 3 keer wezen plassen :p ik loop nu ook steeds naar de wc.. Heb nu wel sinds 2 dagen meer last van maagzuur, had het voorheen alleen 's avonds als ik op bed lag, dus nam altijd voor het slapen een beker melk.. Nu drink ik 's morgens ook steeds melk, en dan pas na de lunch dat het wegtrekt, en dan na het avondeten komt het weer terug

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mira Ik zou het dan gewoon bij 1 borsteltje houden hoor.. Toevallig heb ik op de babyshower weer een manicuresetje gekregen, die doe ik dan in de luiertas of laat ik bij mijn ouders liggen ofzo.. maar het is dat ik hem dubbel heb..want had al een setje.. maar had er anders niet nog 1 extra gekocht ofzo.. Heb ook een kammetje en borsteltje gekregen, laat ik ook bij mijn ouders liggen, want heb er hier al 1 voor thuis..

ja ik heb wel al een beetje gekeken wat voor design ik leuk vind (vriendlief bemoeit zich er niet mee, die vind alles wel best whaha) beetje klassiek/brocant, maar vind het nog lastig.. sommige zijn ook niet te betalen.. k persoonlijk vind meer dan 2 euro per kaartje belachelijk duur.. zeker als je weet dat de mensen het weer bij het oud papier dumpen op onze (schoon)ouders en zwager/broer na misschien..

Ik zie eerlijk gezegd echt door de bomen het bos niet meer hoor.. met die sites.. pff.. soms denk ik echt van Kan ik niet iedereen gewoon een mail sturen :p Maar dat vind ik niets..wil wel kaartjes sturen haha. Maar dat zeg ik dan in een frustratiemomentje.. Wat ik me dan afvraag..stel je hebt een keuze gemaakt op een ontwerp en je hebt de naam.. op het moment dat het kind geboren is, weet je was de lengte en het gewicht.. hoe gaat dat dan precies in zijn werk? Want weet nu al dat vriendlief dus niet gaat bellen of het anders totaal verkeerd doorgeeft.. en hoe snel heb je de kaartjes dan in huis? Laten jullie het vanaf de drukker sturen of op je eigen adres zodat je zelf het adres van de ontvanger opschrijft en opstuurt? Ik denk dat ik dat laatste doe..

@Nathalja: Balen van je maagzuur... Hier heb ik ook het gevoel dat mijn buik meer naar voren staat, meer puntig zeg maar.. net alsof mevrouw met d'r kont gebukt staat ofzo haha. Voelt dan soms ook hard aan.. dus zullen d'r billetjes wel zijn :p Misschien heeft het wel met indalen te maken..geen idee.. Ja ontlasting gaat altijd wel goed.. enige wat veranderd is is dat ik nu vrijwel direct moet als ik opsta s'morgens terwijl dat normaal niet het geval was.. en dat het geen 'stevige' dingen zijn, maar wel vast.. sorry voor de details whaha!

12. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Fiefer, ik zal even vertellen hoe het bij ons met de eerste met kaartjes ging; ik had vooraf via een site poobies een kaartje gemaakt. Proefdruk besteld (volgens mij gratis) en het kaartje helemaal klaar gemaakt. Kaartje kun je op je eigen account online bewaren.
    Toen de kleine geboren was, heb ik zelf de laatste details erop ingevuld en het besteld. Twee dagen later was t kaartje in huis via de post.
    De enveloppen waren al geschreven enzo, dus toen was het heel simpel alles op de bus doen en klaar. Kaartjes waren binnen een week ontvangen door iedereen.

Nu doe ik het via een grafisch ontwerpster en hoef ik alleen na de bevalling maar een smsje te sturen met de laatste gegevens en worden de kaartjes binnen 3 dagen thuis afgeleverd.

Ik weet niet wat de ervaringen zijn met een drukker. Lijkt me niet heel veel anders.

Trouwens een tip om kosten te besparen. Ik koop mijn enveloppen (gekleurde) bij de Big Bazaar. Via de drukker bijna 30 euro voor 100 enveloppen en via de Big Bazaar nog geen tientje.

Trouwens je vriend zal het toch wel goed doorgeven? Hij moet ook het kindje aangeven bij de burgelijke stand, t zou je gebeuren dat hij de naam verkeerd doorgeeft!! ;)

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Zo maar eens shoppen voor vaderdag; heb een leuk idee voor mijn vriend - maar omdat hij weet wie ik ben hier op het forum en ik de boel niet wil verklappen, zeg ik nog lekker niks. Wil het nog eventjes geheim houden, maar het is onwijs grappig :D

14. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Wat een heerlijkheid zo'n dagje in bed. Ik mis alleen een butler die me af en toe wat te eten of drinken komt brengen :(

15. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @fiefer hier hebben we kaartje besteld bij geboortekaartjes.nl en hebben de enveloppen nu al in huis... ik vind de kaartjes niet duur daar maar ik kan natuurlijk niet in jullie portemonnee.

we hebben zeg maar proefdruk gehad en nu is het als kleine geboren is de laatste dingen door geven dan krijgen we een leesproef gemaild en als we die voor 12 uur goedkeuren zijn de kaartjes de volgende dag in huis en anders de dan er na...
    behalve in het weekend omdat postnl bijna niet leverd op maandag dus kan dan wat langer duren!

@joycey ben benieuwd...

@hier word lekker in elkaar gebokst wat is dat toch fijn maar soms wel irritant haha... nog maar max 10 weken hier komt echt dichtbij 0-o

16. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mira ohw ja dat herken ik wel dagje in bed is heerlijk alleen moet dan nog zo belletje naast je bed staan hihi

17. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    weer terug van de controle. Hartje klopt super geen spoor meer van onregelmatigheid en de groeiecho, ons meisje lijkt heerlijk middelmatig te worden dus tussen de 3000 en de 3500 gram en ongeveer een 50cm.

18. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    toppie suprise

19. Fief zo zat ik ook met sites dat ik
    T niet meer wist.. Vandaar dat ik
    Toch boeken heb gehaald.
    Toch tastelijker kijken zeg maar! Ons kaartje kost 1.50 vond ik al prijzig haha

Surprise super dat
    T goed gaat met de kleine meid!

Joycey ben benieuwd haha
    Ik doe er denk ik niks aan dit jaar. Wil wel maar kan toch niet alleen op pad dus dan is de verrassing ervanaf.

20. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

@mira, als je zwanger bent, heb je altijd een excuus om ergens niet heen te gaan. Ik zou het lekker laten! Ik had graag dit weekend naar het Indian Summer Festival gewild, maar ik trek het gewoon niet, dus na lang dubben toch maar besloten om het over te slaan. Voor het eerst in 13 jaar geloof ik :)

@CMV, wat goed om te horen dat het met Noah goed gaat, wat is ie lekker gegroeid! En alweer bijna een maand oud! En wat betreft het feestje: ik zou je hints wat duidelijker makejn ;). Hou zelf ook absoluut niet van verrassingen dus kan me wel voorstellen hoor!

@Joycey, ik las het op FB... balen he, als je slechte nachten maakt. Heb je al eens dormiplant van VSM geprobeerd? Niet dat dat tegen muggen helpt, maar misschien wordt je wat relaxter ofzo... maar dat je dus niet door een mug gestoken kan worden als je zwanger bent is dus een fabeltje... jammer... ik word er ook altijd erg beroerd van. Rotbeesten.

@even iets anders; in het begin kletste hier toch ook nog een mama van 6 kinderen mee?? Of heb ik dat nu helemaal verkeerd? Ik zie haar nooit meer. Weet ook even niet meer hoe ze heet.

@Marszie, beterschap!

@Nathalja. Mooie echo! Goed om te horen dat alles goed is! O lekker een 6 ponder! Kreeg gister een geboortekaartje binnen van een kindje van bijna 10 pond en 59 cm (!!!!!)

@kaartje. wij hebben ook nog steeds geen kaartje hoor Fief. Of nou ja, ik heb em wel al uitgezocht, maar verder nog geen actie ondernomen... vond em eigenlijk te duur, maar kan echt niks anders geven en man doet verder ook weinig moeite, dus nu doe ik het zelf wel, maar dan niet zeuren :). Trouwens Fief, wat goed dat je eruit bent met de naam!

@naamslinger, zoiets wil ik ook wel!! Ga even kijken op de site.

@borsteltje. Het is dat ik em gratis kreeg op de negenmaandenbeurs, anders had ik em niet gekocht. Ik heb er nu volgens mij wel 4 thuis liggen. Gebruik em overigens nog steeds dagelijks hoor! Zoon heeft een flinke bos haar!

Deel Deze Pagina