Ga je ook op t werk kolven? Als je alleen thuis kolft, kun je er ook een huren. Mijn verzekeraar vergoed de totale huur voor een kolf ongeacht de huurtijd.
Hihi mn kaartje is helemaal leeg.. 2 paar nieuwe batterije.. Zit al in de tas.. Kolf weet ik niet, als je m goed uitkookt kan die best denk ik van mp! Mn vriend zei dat ze in t zh flesjes hebben dus die neem ik niet mee. Krijg er gewoon zin in hahah
Dan zou ik t even navragen bij je verzekering. Ik had de eerste tijd een gehuurde dubbele kolf die ging als een tiet. Die was alleen te groot en te zwaar om op en neer naar mijn werk te slepen, dus heb een kleine elektrische erbij gekocht om op t werk te kolven.
pff, vanmiddag anderhalf uur in de H&M gezeten, zus had nieuwe kleren nodig.. Begon die kleine van haar ook nog eens te huilen, terwijl zus in het kleedhokje was, en bij onze moeder (dus Oma) wilde ze niet, niks was goed behalve bij tante ben nu echt geslooooppt Verder ben ik een beetje vergeten wat er allemaal gezegt/gevraagd is.. Sorry
Hihi toch wel lief dat ze dan wel bij jou wil! Maar kan me voorstellen dat t vermoeiend is even nu ja
Ik heb van manlief ook nog schoenen gekregen Had wel ballerina's maar die waren zo oud dat er een zweetlucht in zat niet normaal, dus als ik die schoenen 5 minuten aan had gehad meurden me voeten enorm.. Dus M zei: We gaan nieuwe schoenen kopen voor je, want dit vind ik vies! Nou dat laat ik geen 2e keer zeggen
Hihi betere werk. Kan jij nog schoenen aan dan?! Ik loop al tijdje op slippers hahha kom nergens meer in
Met dit mooie weer ben ik echt van de Birkies..! Geen gedoe met instappen enz. (ballerina's trouwens ook niet daar niet van whaha maar die ik heb, zijn versleten dus lopen niet meer lekker.. ) Wel leuk dat je zo verwend bent door je vent!
Nee joh haha! Zo bedoel ik het niet. Puur voor je nachtrust. Je had er toch meer last van? Of alleen nu door de muggen? @mira heb ook een Naamslinger besteld. Ook gelijk een voor iemand als kraamkadootje. Goeie tip!!
Tja, berichten zijn heel verschillend. Ik heb destijds een handkolf geleend van m'n kraamverzorgster (een bekende) en je kan ze ook huren bij de thuiszorgwinkel. Maar ja, dan spreek ik zondag een andere kv op een babyshower en zij zegt dat je nooit een gebruikte kolf moet gebruiken, ook niet als ie helemaal gesteriliseerd is. Moedermelk is vergelijkbaar met bloed zei ze. Daar kwam bij, volgens haar, dat een elektrische kolf maar een bepaald aantal kolfuren heeft... Ach ik ben altijd vrij nuchter met dat soort dingen... Zou het wel doen...
Wat betreft de kolf.. lastig hoor.. je zou denken uit hygienisch oogpunt niet doen..maar met steriliseren/uitkoken zou je denken: Kan geen kwaad..maar als weer een andere kv zegt dat het vergelijkbaar is met bloed.. ga je toch weer ff nog een keer nadenken.. maar mensen kunnen soms wel erg overdrijven..
Iemand had t Over beurs voelen van onder van de Week? Dat heb ik nu ook!!! Als ik gewoon normaal zit is T net f t gekneusd is van onder ofzo
tja scheelt dat ik er niet over hoef na te denken met mn fv hahaha. ga zo maar eens naar bed.. morgen vroeg op want tussen 9 en 10 komt de kraamzorg..
He Ladies daar was ik weer. Ben vanavond naar een hara party bij een vriendin geweest niet echt goed voor mijn nestdrang. maar t was erg gezellig. Over de kolf. Ik heb toevallig een vorige week de vraag van een vriendin gekregen over of je spruw kan overdragen via de kolf. Nou dat is dus idd het geval en om die reden zou ik geen kolf via mp kopen. De meeste kolven zijn namelijk een open systeem. Dat betekend dat melk in het motortje kan komen en het motortje is moeilijk tot niet te ontsmetten. Op deze manier kun je dus spruw overdragen wat pijn geeft bij het drinken zowel bij jou als de kleine. Als je dus een kolf koopt via mp zou ik persoonlijk kijken naar een gesloten systeem en dan idd de slangetjes en schelpen ed er zelf nieuw bij kopen. Ik ga zelf straks voor een Ardo kolf voor op het werk. Dit is ook een kolf die door onze vk wordt verhuurd en heeft een gesloten systeem. Voor meer info kun je ook kijken op Borstkolven.net - Eerlijk over borstkolven daar staan alle kolven incusief de benodigde info. Verder loop ik al tijden op mijn teva's en birkies gewoon omdat ik de rest niet meer aan kan. IK ga zo mijn mandje maar opzoeken. Zo'n avond is erg leuk en gezellig maar nu kost het wel heel veel energie. slaap lekker allemaal