Nou, hij is foto's maken van de color run in Vlissingen, dan smijten ze met van dat kleurenpoeder.. Parcours is 10 km dacht ik? Dus vond hij te lang om helemaal te lopen, en daarnaast de kans dat toeschouwers vies worden is ook aanwezig en hij wil die troep niet in de auto.. Snap ik allemaal wel.. @joyce: biertjes drinkt hij niet, hij is met z'n jongere zusje, niet erg verantwoordelijk om dan te drinken
vervelend is t wel.. ik heb tegen mijn vriend iig wel gezegd dat hij binnenkort moet oppassen met biertjes drinken, straks moet ik naar t ziekenhuis en mag hij niet meer rijden omdat ie er toevallig 2 of 3 opheeft.. mn vriend moet binnenkort naar leeuwarden.. vind ik ook niet echt prettig. bijna 2 uur rijden.. heen en terug dus ook dus in totaal alleen al 4 uur.. als er hier wat gebeurd, zit ik dus ook lekker en is hij niet zomaar even terug..
Oh op die manier! Nou, de reden is wel solide, maar wel jammer dat je je rot voelt. Ik snap je gedachtegang en zou ook zeker geen dingen afzeggen waar je zelf graag naartoe zou willen omdat hij het anders geen prettig idee vind. Hier staat vriendlief op zijn kop van de buikpijn na een tweede biertje, dus dat is gelukkig ook geen probleem hier.
YES! Schoonvader heeft op mijn advies Dropbox genomen en ik heb nu alle honderdzoveel foto's van de bruiloft en de foto's die ik hebben wilde - op het formaat van de Nachtwacht. Kan zo in het Rijksmuseum worden opgehangen! Ik zie zelf neusharen van bruilofstgasten. Nu nog de BBQ-foto's en dan is het goed
Jeeejjj Hier kreeg ik om 22.40 een sms dat ze richting huis komen, zal die bij z'n mam thuis nog wel even blijven hangen, maar dat vind ik niet zo erg.. Is hij igg wel in de buurt
Fief; 10 x 10 is heel klein. Wij hadden daar ook een proefdruk van. Wij hebben nu 14 x 14. Dat is groot zat.
@geboortekaartjes: Ja ik keek al met de rolmaat.. best klein.. maar in sommige gevallen misschien wel schattig.. @alcohol drinken: Vriendlief drinkt gelukkig bijna niet, ja soms met uitgaan of een verjaardag maar dat komt ook zeeeeeeeeeeelden voor.. plus als ik naar t ziekenhuis moet is t mn pa die rijdt Zelf heeft ie geen rijbewijs, maar zal wel fijn zijn dat ie nuchter is als het zover is.. @Nathalja Hoop dat je ventje snel thuis is, slaap je toch wat lekkerder!Wel gaaf van die gekleurde poeder! Zullen vast mooie foto's uit gekomen zijn! Ik ga lekker mijn bedje in .. Trusten ladies en Oant Moarn!!
Uiteindelijk was was hij 23.15 thuis, lag als wel in bed, ik hoor m nu druk klikken achter z'n computer dus hij zal de foto's wel aan het bewerken zijn Ik doe mijn 31 weken dansje!!
Morning! Nou dat viel gelukkig nog mee Nathalja Hij zal vast mooie plaatjes geschoten hebben! Ik doe mijn 30 weken dansje vandaag !
Leuk die foto's, inderdaad Vannacht was ik ervan overtuigd een inbreker te horen - of in ieder geval een idioot die met gereedschap in een tuin bezig was. Ik dacht dat ze in mijn tuin stonden, dus ik duw vriendlief wakker. No response. Doe het nog 2 a 3 keer - no response. Zo hard schudden dat hij een halve epilepsie-aanval lijkt te hebben. Geeeen reactie. Dus ik ben zelf maar uit bed gegaan om te gaan kijken. Serieus, dit is 1 van de redenen waar ik een man voor in huis heb genomen! Vandaag zegtie: "Ik heb niks gehoord/gevoeld/gemerkt, je moet maar wat harder duwen dan" Nja zeg! Maar goed, het was niet in onze tuin, en voor mijn gevoel kwam het uit de tuin van de overbuurman - en ik weet dat hij altijd 's nachts leeft in plaats van overdag, dus ik denk zeker te weten dat het bij hem vandaan kwam.
goeiemorgen dames! hier al druk aan t werk. heb net de woonkamer en keuken gestofzuigd. nu even pauze op de bank en dadelijk nog de hal en de wc stofzuigen. vanmiddag vieren we mijn man zn verjaardag dus vanaf 3 uur komt er een man of 25!! manlief is even boodschappen halen met dochter. hebben jullie dat ook dat bukken niet meer fijn is. heb al het speelgoed van mn dochter maar even laten liggen. dat mag mn man oprapen. de beslissing is gemaakt; ik wil een keizersnede. durf de andere optie niet aan, heb ik te veel stress en onzekerheid bij. en ik weet hoe een keizersnede is en dat vond ik meevallen dus daar kies ik nu weer voor. nu maar hopen dat de gyn er ook achter staat. en niet dat hij nu door de info van de cardioloog zegt dat ze toch natuurlijk willen proberen heb mn man vanochtend ontbijt op bed gebracht en hij heeft een nikon fotocamera gekregen. en morgen op vaderdag weer ontbijt en een cadeautje... zo een weekend wil ik ook wel. ga nu ff geboortekaartjes bestellen. heb er rond de 40 nodig, maar denk dat ik er 50 bestel dan is het goedkoper maar dat moet ik nog even uittellen. verder iemand nog plannen voor het weekend? wij gaan morgen bbq bij s.moeder als het weer het toelaat.
@senna: gefeliciteerd met je man Fijn dat je een beslissing hebt genomen mbt je bevalling weer een last van je schouders zeker? Hier gaat bukken ook niet meer, ik ga altijd op mn knieen over de vloer om zooi op te ruimen XD Wij hadden ook 40 geboortekaartjes nodig hebben er 45 besteld, enveloppen sinds gisteren in huis Wij gaan vanmiddag boodschappen halen, moet spullen hebben voor een taart voor mn broertje en uhm.. morgen vaderdag, dus na de lunch naar s.pap, en rond 5en bbq bij mijn ouders, als het weer het toelaat
Morning ladies..... Zo wat een pokkenacht zeg. Niet weten hoe ik moest liggen, alle kanten op draaien, ontelbaar x vaak wakker en nu wakker geworden met heerlijke pijn in mijn rug :x En dan is het nog s k*tweer ook buiten, wordt er niet vrolijker van.... @joycey. Dat is lekker, stel de bevalling begint ligt je vriend gewoon in een halve coma, zit je ook niet op te wachten. Had vannacht ook dat ik mijn nek brak over mijn voedingskussen die op de grond was gevallen en knalde tegen de kachel aan met mijn elleboog vl rechtop in bed, wat is er, gaat alles goed, wat is er niks aan de hand toch... Hihihi sorry ik struikelde alleen maar.... @Senna. Met bukken herken ik ook wel ja. Gaat allemaal niet zo soepeltjes meer. Dus het meeste doe ik heel rustig als een oud vrouwtje oprapen maar als het echt niet gaat laat ik het idd ook liggen voor als vl thuis is. En goed dat je je gevoel volgt met de beslissing. je gevoel geeft toch altijd de beste signalen af vind ik. Verder vandaag rustig dagje, lekker een chickfilm kijken denk ik en vanavond mijn ouders even op de koffie/borrel/hapje.
Senna gefeliciteerd met je mannetje Joycey, volgende x als je m wakker wilt krijgen 2 pannen tegen elkaar aan rammen, doen de kids van vl altijd met mijn vader bij ons als we een feestje hebben bij mijn ouders en we daar blijven slapen. Ik zit dan rechtop in bed.
Goeie tip Eli! Dan weet ik ook zeker dat de vermoedelijke inbreker foetsie is, whahahaha. Ik denk dat als ik op punt van bevallen sta, dat ik zo hard gil, dat hij niets anders kan dan wakker worden. Ik wilde vannacht niet teveel lawaai maken, omdat ik echt het idee had dat het in onze tuin plaats vond. Dus met schudden kom je er niet, voortaan zal ik hysterisch gillen proberen, haha. Ga jij er zo dadelijk nog in? @Senna, gefeliciteerd met je vriend (en met de beslissing!). @Nathalja, veel bakplezier met de taart! Ik ga vandaag weinig doen behalve wat boodschappen straks. We gaan een cadeautje voor schoonvader halen bij de Blokker en voor de rest wilde mijn vriend een wedstrijdje 'zo weinig mogelijk doen' uitproberen. Daar zijn we goed in, dus niks noemenswaardigs hier (helaas).