Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey niet fijn!! Mijn vriend word ook niet wakker.. Maar
    Die heeft een apparaat voor slaapapneu.. Zie die maar wakker te krijgen.. Zei al, strax sta ik beneden met gebroken vliezen en weeen en kan niet naar boven.. Slaapt hij gewoon door hoor hoe hard ik ook gil.. Maar dan stuur ik de hond wel naar boven..

Senna gefeliciteerd met je man, drukke bedoeling dus!
    Fijn dat je voor jezelf de
    Keuze hebt gemaakt, word je ook wat rustiger van denk ik

Ik heb ook rond de 40 nodig maar heb er 50 besteld.. Je weet nooit..

Eli ken t. De nachten worden ook steeds pijnlijker hier.. Bah

Ik denk dat ik even naar dr hema ga straks.. Hb gister een pakje gekregen van mn moeder en wil t
    Mutsje er ook van hebben hahaha

2. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    &%%^^ stom windows 8, moet tekstbestand doorsturen, denk je nou dat ik weet hoe en waar ik een tekstbestand kan openen???
    heb ze maar een mail gestuurd met de tekst van het kaartje...
    heb de kaartjes toch in een bepaalde kleur besteld. hoop echt dat ik het goed heb gezien. maar heb de dvd van de week nog eens goed bestudeerd en denk het goed te zien.
    kan het hier niet posten want mn vriendinnetje leest hier soms mee. al zie je het in het besloten topic wel in de lijst.... :)dus sssstttt

3. Maar heb je t niet gevraagd dan senna wat t is?
    Hihi zou me wat zijn als je t niet goed hebt ;)

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @vriendlief die slaapt: Hier is meneer net wakker.. hoe bedoel je uitslapen en de antidepressiva werken op je in.. Ook hij is een diepe slaper.. ik hoor 'snachts echt werkelijk alles..nahja..bijna alles.. brandweerwagen hoorde hij dan weer in plaats van mij maargoed.. Maar als ik hem wakker wil krijgen moet ik hem ook flink porren en dan werkt dat ook niet dat ik hem soms maar gewoon een mep in zijn gezicht geef whaha.. en dan zegt hij: AUW! Wat doe je nou! Ik zo: Ja word dan ook eens wakker man.. "Ja kan je toch gewoon aantikken/duwen?" Nee dat werkt niet bij jou.. of ik moet met een tank door de kamer gaan rijden :p

@Senna gefeliciteerd met je ventje, je hebt al lekker veel gedaan deze morgen! Fijn dat je nu een keuze hebt kunnen maken over hoe je wilt gaan bevallen, valt er idd een last van je schouders af. Lekker rot van dat tekstbestand.. Hoop dat je het nog goed terug kan vinden in de staat zoals je het besteld hebt!

@Namen: Ik zit een 2e naam erbij te zoeken en dat vind ik zoooooo moeilijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk en ik wil perse een 2e naam erbij, gewoon omdat dat mooi staat ofzo.. echt weer wat voor mij pff..

@geboortekaartjes: Hoe meer is idd hoe voordeliger..maar wat als ik nou teveel heb.. Wil er sowieso 1 hebben om in te lijsten in haar kamertje denk ik.. (en eventueel voor haar foto-album later)

Mijn moeder heeft de zolderopbergruimte opgeruimd, kwam ze mijn 1e babyjurkje tegen zo schattig! Die heeft nog bij mij op de tienerkamer gehangen ingelijst, inclusief van die 'voetjes' en toentertijd was het helemaal in dat je om je luier ook een soort 'onderbroekje' in dezelfde kleur en stof als het jurkje aan had dat je zag als je aan het kruipen was whaha. Zo'n jurkje met van die korte pofmouwtjes echt grappig. En zo had ze nog 2 paar schoentjes gevonden en 1 paar slofjes van mij, die staan nu ook op de babykamer van onze kleine meid, puur voor de sier.

5. Fief ja die anti depressieva word je goed
    Moe van..
    Namen ik wilde ook altijd perse een 2 e naam.. Toen ineens bleven we de hele
    Tijd bij 1 naam. En nu net nu ik t van jou zo lees, en ik noem onse eerste naam met mn 2e die ik al jaren in mn hoofd heb, ga ik ineens twijfelen!!!! En bedankt he hahahhaha

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik heb ook 2 namen voor de kleine

7. Pfffff zegt mn vriend: als jij dat wil
    Doe je dat toch.. De eerste naam word toch de roepnaam! Zucht!! Heb ik dus niks aan hahahhahaha..

8. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    onze kleine heeft maar 1 naam.

Kaartjes gaan we bestellen bij kaartje 2 go denk ook een stuk of 50. Staan al klaar, en hoef alleen nog maar het gewicht enzo in te vullen en de geboortedatum. De adressen staan er ook al allemaal in. Klaar om te versturen.

Zojuist macaronisalade gemaakt voor vanavond en morgen. Zijn we ook weer klaar voor het weekend.

Senna gefeliciteerd met je mannetje!

Vannacht voor het eerst een beetje fatsoenlijk geslapen. Maar ja, was ook zo kapot.

Morgen gaan we eerst Vaderdag bij mijn ouders vieren en daarna de as van mijn overleden oma uitstrooien (ze is in oktober vorig jaar overleden.

9. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @namen. Wij hebben ook een 2e naam voor onze knul. Het is een naam die alleen letters van onze namen samen bevat dus wel echt iets speciaals en van ons.

@heyhallo, dat is dus een beetje een dubbele dag morgen....

10. Idd dubbele dag dan morgen heyhallo...
    Wij hebben vorig jaar mn opa uitgestrooid in davos in zwitserland.. Nou je een gedeelte van zn as dan..

11. Mn moeder heeft de babywas gestreken.. Nu vond zij alle merkjes in de nek van de truitjes zo scherp.. Knippen jullie die eruit???

12. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marieke: Ja sorry kan het ook niet helpen ! :p vriendlief reageert net zoals die van jou whaha!

@namen: Ja vind het persoonlijk wel mooier staan ookal word de 1e de roepnaam en staat die 2e op papier.. maar wie weet vind ze de 1e straks niet mooi kan ze die 2e nog gebruiken later :p

@geboortekaartjes Denk dat ik er misschien ook wel iets van 5 extra doe kijk wel..

@hier Net heel even naar de H&M geweest, even een tas ingeleverd met oude babykleding.. krijg ik me toch een partij last van mijn onderrug.. !! Liep helemaal kreupel door de stad.. :( Baal ervan..dus ben nu weer met moeite thuis gekomen.. Lig nu op bed en ga zo maar ff tukken denk ik.. Anders is mijn zaterdag verpest.. Hebben jullie ook zo'n megalast in die bolling van je rug/onderrug ?

@labeltjes van babykleertjes: Ik laat ze zitten .. zie wel of het kind er last van krijgt ga dat wel regelmatig checken of t rood/geïrriteerd raakt bij d'r. Ik vind het wel handig i.v.m. de maten :p

13. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Is idd een beetje dubbel. We gaan haar naast de maas uitstrooien.

14. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel mooie gedachte HeyHallo..sterkte morgen!

15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @fief; ja heb ik ook snel :(

16. Tukse fief

Hier lagen we ook alweer op bed, iedereen slaapt behalve ik..

Ja ik wil de labels er ook in laten zitten. Zie wel of t gaat irriteren.

Ga ook nog maar eens denken over die 2 e naam.. Miss ook gewoon niet.. Haha naja zie wel

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Idd mooi, Heyhallo! Sterkte!

Ik stond net in de winkel en het voelde alsof heel mijn bekken zelfstandig een andere richting op schoof als dat mijn benen deden Zo vreemd! Ik voel nu ook telkens iets over elkaar schuiven en kraken...

Ik lag daarstraks ook een beetje te stoeien op bed met vriendlief die niet al te zachtjes deed met mijn benen... Gaat het helemaal los zitten ofzo, dat bekken? Onwijijijijs creepy. Vriendlief vind het eng, dus hij negeert het.

18. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben weer wakker..en heb KOPPIJN.. bah! Fijn zeg zo'n zaterdag maargoed.. buiten is het toch storm .. gaan je bekken spontaan alle kanten van op staan whaha liep net naar de super, met de wind in de rug dus ik hou dan heel onbewust mijn buik vast (ja noem me maar vaag weet het) dus vriendlief zegt: "Bang dat ze wegwaait?" :D Ik zo: Nee maar dan loop ik tenminste nog soort van normaal..

Weet je wat ook zo irritant is.. loop je met beide handen in je rug.. mensen komen je tegemoet..zien dat je niet zo makkelijk loopt ..en dan NOG knallen ze tegen je ellebogen aan..nou sorry hoor maar ik ga NIET steeds op zij!

19. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik hou man hand steeds onder mijn buik, vooral om mee te dragen.. Anders krijg ik ook zo snel last van mijn rug..

hihi ik heb vanmiddag de burgemeester in het echt gezien :) Was een activiteit voor kinderen bij het zeeuwsmuseum buiten, en daar was hij met zijn dochter! En ik ben er ook nog is achter gekomen dat de kinderen van meneer naar het zelfde KDV gaan als dat onze prinses straks gaat! Hoe cool :)

20. fief ooo die mensen kan ik wel schoppen!!! tis dat ik nu moeite heb met mn been optillen want anders.. haha

hier loop ik niet eens meer, ik waggel/zwalk/schuifel achter mn buik aan zeg maar.. mensen zie je echt kijken of de kleine er ter plekke uit valt..

Deel Deze Pagina