Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nathalja: Ow wat leuuuuhheeuukk! Worden het dalijk dikke vriendinnetjes :D

@Marieke: Ja echt he..! Ik had ook geen energie meer over hoor..anders had ik ff omgedraaid en gezegd van KEN JE NIET UITKIJKEEE :p (op z'n Rotterdams)

2. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik voel me alsof ik overreden ben door een trein ofzo.. snap niet zo goed waar die moeheid/brakheid/suf voor me uit te staren/hoofdpijn nou vandaan komt.. heb geen flikker gedaan en gister en de dagen ervoor ook niet..denk dat ik maar vroeg mijn bedje in duik vanavond.. Morgen schoonouders op bezoek als het goed is.. (laten weer niets weten pffffffffff.. vermoeiend!) Jippiiiiee............. NOT

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ja maaarrrr je bent zwanger :D

Je meisje vreet je energie alsof het zoete moederkoek is :)

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja da's te merken whaha! Pff ik haat het als ik geen houding aan kan meten zeg.. tig kussentjes geprobeerd werkt niet..enige wat soort van werkt is op mijn zij liggen ofzo.. maar ook niet voor lang..

5. Hete douche werkt ook niet? Dat hielp mij laatst wel!

Net de pannenkoekjes van joycey gemaakt. Opzich aardig gelukt. Al bleven ze wel vrij slap haha. En t vult!!! Pfff
    Maar waren heerlijk.

Mn ma komt zo even de gestreken babywas brengen hihi service!

Hier ook nog altijd moe en lichtelijk misselijk.. Ligt aan vandaag denk ik fief.. Allemaal ziek zwak moe en misselijk haha

6. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ga zo ff douchen denk ik.. maar heb het idee dat ik door mijn benen zak :( Kan wel janken.. heel mijn onderrug doet zeer.. ! Hoe ik ook lig, ik blijf het voelen, om gek van te worden.. IK WIL OP MIJN BUIK LIGGUH!

Sorry mag eigenlijk niet zeuren als ik kijk naar sommigen van ons ..

7. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Fief, zeur maar hoor en het is vandaag idd de dag van ik voel me kreupel/moe/lusteloos/pijn in je rug. Heb er ook echt last van. Maar ja onze kindjes moeten in die kleine 10 weken tijd nog 2x zo groot worden dus logisch dat het energie vreet.
    Lekker douchen idd wil helpen en misschien een lekker warmte bronnetje op je rug vanavond. Iets van een kersenpittenkussen oid???

8. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb geprobeerd een beetje bij te lezen, maar wat vooral is blijven hangen zijn jullie gesprekken over piemeltaarten... Haha... Kan ook niet echt goed onthouden. Hele dag gewerkt, ben zo moe nu. En ook hier lukt bukken niet goed... Heb vandaag ook in allerlei bochten gelegen om dingen voor elkaar te krijgen. Gelukkig heb ik behulpzame collega's. (en hele lieve. Ze hebben me donderdag verrast met een babyshower! :)

Wij hebben ook al een geboortekaartje uitgezocht. Moet alleen nog ff tellen hoeveel we er nodig hebben. Wat ik wel een goeie tip vond, was om de enveloppen los te kopen. Wij bestellen via greetz, en die rekenen nog best wat voor enveloppen.

Ook de kraamzorg heeft gisteren teruggebeld. Heb nu 5 juli een afspraak staan.

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Haha is wel grappig, ik voel me elke dag super crappie.. En nu voel ik me een keertje goed, vergeleke elke andere dag en voelt iedereen hier zich crap

10. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Wij hebben zojuist de schilderijtjes opgehangen op de babykamer. Nu alleen nog de klamboe. Wat een onding is dat. Mijn moeder komt ons ermee helpen als ik verlof heb. Gelijk ruzie ermee. Vl zei al dat ding leeft niet lang bij mij.

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Zooo, ik ben weer wakker! Ik heb een voedingskussen gekocht (van de Lidl, nu tien euro) en wilde even uitproberen of ik daar lekker mee kon slapen - nou ik was écht knock out. Nu maar eerst eens eten koken :D

Ik zag dat de banaanpannenkoeken van Marieke zijn gelukt :D !!!

@Fief; het moet nog net niet zo ver komen dat we collectief moeten gaan douchen en elkaar ondersteunen met het hele gebeuren :p Ik kan ook ieder moment in elkaar donderen. Vind het hele schuif-gebeuren in mijn bekken totaal niet prettig.

12. Fijn dat t bij jou werkt zon kussen!! Hopen dat je vannacht ook slaapt hihi

Jaaa ze waren heerlijk!

Hier lach ik me kapot. De onderburen hebben 2 konijnen en die zijn weer eens ontsnapt. Maar de ene buuf is naar fam ver weg en de ander heeft een vrijgezellefeest ( ze gaan volgende maand trouwen) dus kunnen ze niet bereiken. De beesies graven de hele tuin om hahaha

13. Nathalja we wisselen mekaar af hahah

Fief niet grappig zulke dagen. Ik verlang ook weer naar de nacht dat ik op mn buik kan slapen! Dan slaap ik tenminste

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Taart is klaar :)

15. Lekkerrrr!!

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oehhh, die ziet er ook onwijs lekker uit :D !

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nathalja: Ja jij mag je ook een keer lekker voelen hoor, daarom zeg ik, ik mag niet klagen, jij loopt er bijv al elke dag mee.. weet nu wat je doormaakt pfff.. net ff flink staan janken bij vriendlief..

Mooie taart! Goed gelukt met dat glazuur om hoera geslaagd te schrijven!

Voel nu ook een soort druk op mijn borstbeen pfff.. lig WEER in bed..maar heb het idee dat die hele boxspring in elkaar zakt door mijn gewicht.. argh!

Kersenpitkussen ligt ergens heeeeeeeeel ver weg waarvan we niet weten waar.. dus als schoonouder morgen niet komen (hope so!) gaat vriendlief hopelijk ff voor mij naar de Tuinen om zo'n kussen te halen.. heb nu ff niets anders.. liefst ga ik weer ff onder de douche op een krukkie zitten, ga ff op zoek naar een thuiszorgwinkel waar zo'n ding te leen is.. en dan echt een uur eronder zitten ofzo..

2x zo groot??!!! Nou het is niet te hopen.. want volgens 'een berichtje uit je buik' is het kind nu 40 cm groot.. dat zou betekenen dat ik een kind eruit moet persen van 80 cm a een meter :p

@marieke: Wel fijn dat je pannenkoeken geslaagd zijn! :D Vulde goed las ik :p

Wil ik geboortekaartjes kijken, kan ik niet eens lang achter die laptop zitten.. verdorie.. ! Wilde ook nog voor een 2e naam kijken.. maar denk dat ik dat maar verschuif naar morgen.. Ook wilde ik het bed verschonen.. maar vriendlief duwde me meteen op de bank van JIJ GAAT VANDAAG NIETS MEER DOEN..! :D

18. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Is het zo'n gekke klamboe dan??

19. Even een dagje niks doen is ook lekker fief. Maar als je echt zon last hbt en t niet vertrouwd gewoon even bellen

20. Konijnen graven zich een gat nu onder de tuin door... Kunnen er niet bij.. Komt die even beroerd thuis strax van dr vrijgezellefeest.. Hoop dat t nog op tijd is..

Deel Deze Pagina