Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @marieke; Kan een van jullie niet in de tuin komen?? Zou sneu zijn als die konijnen straks weg zijn

2. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie ook zo'n druk op je borst? Je zou bijna denken een hartaanval ofzo.. maar voel het echt in het midden, bij mijn borstbeen..schijnt wel te horen zo te lezen, maar toch.. WAAROM heb ik dit soort dingen altijd in het weekend als ik niemand kan bereiken.. (Ja oke mn vk maar toch..) Als ik het lang hou dan ga ik alsnog ff bellen... kleine is wel druk aan het trappen, dus misschien omdat ze lekker tegen mijn ribben/borstbeen staat te beuken ofzo.. Het word natuurlijk allemaal wat nauwer daar binnen.. En ik doe niets, lig alleen op bed tv te kijken en beetje achter de laptop.. Heb een fles drinken naast me neergezet, zodat ik niet tig keer naar de keuken moet lopen :p

@marieke: Jeetje balen van die konijnen! Hoop dat ze nog te redden zijn..! Heb je geen telefoonnummer van je buren?

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @fief, ja heb ik ook regelmatig, ben ook heel snel super benauwd.. Alles heeft toch minder ruimte door de kleine :) lekker rustig aan en vroeg gaan slapen vanavond :) en als je echt niet vertrouwd kan je ook de HAP bellen he ;)

4. Hebben t al geprobeerd maar zit zo goed afgesloten.. Kunnen niet over de schutting niks. Zijn ze al aan t bestoken met fb prive berichten..

5. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Is een beetje een rare klamboe vind ik. Normaal zijn ze heel makkelijk op te hangen. Bij onze eigen nooit problemen gehad.

Komt goed.

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    haha :p ik dacht ook al, huh een klamboe ophangen is toch niet zo moeilijk :) Ik heb in de babykamer ook een hanger, dat is gewoon met zo'n hoepel en dan van boven een lintje die je in lengte kan verstellen

7. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Fiefer wat naar die rugpijn. Ik heb nog n oefening van de zwangerschapsyoga die mij altijd wel hielpen met lage rugpijn. Zal even kijken of ik ze kan vinden en anders probeer ik t uit te leggen.

Kindjes worden niet meer 2x zo groot, maar wel 2x zo zwaar. Ze moeten lekker dik worden, daar hebben ze ons lijf ook voor nodig. Mijn verloskundige heeft het wel eens beschreven als dat je een fabriekje in je buik hebt. Klinkt stom maar t klopt wel.

Vandaag wel een relaxte dag gehad. Zl heeft nog wel wat last van zijn operatie. Best wel zielig, hij heeft pijn en loopt met zijn benen wijd uit elkaar. Heel zielig, maar stiekem ziet het er ook heel grappig uit.
    Vanochtend naar het tuincentrum geweest, potten en plantjes gehaald voor op t dakterras/balkon. Die hebben we sinds een paar maanden en was nog akelig kaal. Belachelijk, meer dan 100 euro kwijt en dan staat er eigenlijk nog niets op.
    Verder lekker aan te handwerken geweest. Heb accessoires gemaakt voor op de babykamer. Ik zal morgen even foto's plaatsen hier achter. Accu van mijn Iphone is leeg en ik kan mijn oplader niet vinden... Hahaha, ben ook te lui om te zoeken.

8. Naar gevoel lijkt me dat fief. Zo als jij t beschrijft nog niet gehad. Anders bel je even voor de zekerheid..

Nee hebben geen telnr van de dames beneden.. Woon er nog niet zo heel lang en hebben wel vaak staan kletsen maar nog niet zo close zeg maar.. Is al de 2e keer. Vorige keer was doordeweeks en heeft mn vriend haar werk gebeld, wisten wel waar ze werkte . Toen kwam
    Ze snel naar huis. Nu dus niet te bereiken..

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou, wel een beetje een eigen verantwoordelijkheid hoor! Voor zolang als dat ik konijnen heb gehad, zijn konijnen altijd bezig met 2 dingen. 1. voortplanten wanneer dat lukt en 2. ontsnappen wanneer ze de kans krijgen :D

Ik zou mij er verder ook niet druk over maken - vooral niet als je hen eerder hebt gebeld wegens een ontsnapping.

Die druk op de borst herken ik nog niet als zodanig, Fief, maar ik zou wel bellen als ik mij zorgen zou maken. Beter 1x teveel dan 1x te weinig.

@Klamboe, ik heb hier een hemeltje en dat was ook 'even' tricky... Maar uiteindelijk wel gelukt. Misschien Googelen in de hoop op tips?

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heb besloten dat als ik het 21.30 nog heb, ff de vk ga bellen..althans ik laat Ed ff bellen.. want soms denk ik echt dat ik een hartaanval krijg ofzo..

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mira Fijn dat het achter de rug is voor je zoontje. Ow zal wel fijn zijn als je dat zou opzoeken, maar hoeft niet perse nu hoor, je kindje heeft je harder nodig op het moment!

@Nathalja: 'Gelukkig' herken jij het ook, ben ik niet de enigste, maar vind het wel eng..

@marieke: Hmm.. dan maar hopen dat ze op fb reageren dan.. anders idd niet te druk om maken, jullie hebben in het verleden al eens moeite gedaan.. hoe lullig het ook klinkt..maar dan moeten ze dat hok maar goed op slot zetten..

12. Mja om t half uur gaan we kijken, ze reageren niet op fb..
    Beesies zitten nu al samen in t gat.. Heb ook geen idee of ze thuis komen vanavond. Ze zijn uit hun buitenhok ontsnapt.. Idd niet mijn pakkie an maar vind t zo sneu.. Ook wel lachwekkend als je ze zo bezig ziet

13. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Die konijnen, dan baal je inderdaad als je thuis komt en de hele tuin is omgeploegd. Mijn buren hebben t ook een keer gehad, de 2 konijnen hebben toen alle planten opgevreten in een dag tijd.

Fiefer; hier is een link naar die oefening. Vooral doen als je alleen bent en gordijnen dicht.
    Het komt er op neer dat je op handen en knieën gaat zitten en heel langzaam je rug hol en bol maakt. Mij hielp het altijd wel, nu heb ik eigenlijk nog nergens last van, dus nog niet gebruikt.

Kat zwangerschapsyoga (Bidalasana) - YogaOnline

14. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mira : Dank je wel!

Zo vk is gebeld, ze komt zo even langs.. dus blijkbaar is het wel serieus.. maargoed ik maak me niet druk, zie het als 'extra controle'

15. Hm afwachten dus.. Wel fijn dat ze even langs komt.. Ben benieuwd wat eruit komt..

16. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Goed dat je gebeld hebt en ook fijn dat ze het zo serieus nemen.

laat je t ff weten?

17. mira sorry vergat op jou te reageren.. idd fijn dat t nu achter de rug is voor de kleine man.. nu lekker vertroetelen..

18. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Maakt niet uit hoor. Maar idd fijn dat het achter de rug is. Gisteren de baby ook bijna niet gevoeld. Dat was volgens mij echt door de spanning. Vandaag is ze weer heerlijk aan t bewegen.

Hoe gaat het met de konijnen?

19. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marieke & mira: Ja ik laat het hier weten :) voorlopig ben ik nog aan het wachten.. en dacht vroeg in mijn bed te kunnen gaan liggen..maargoed het is voor een goed doel.. ! Ze moest eerst nog langs iemand anders, hoop dat het geen bevalling is, dan kan het lang duren..

20. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    zo het was een geslaagd dagje vandaag.
    manlief ligt al op de bank te slapen dus we gaan zo naar bed.
    ben de dag goed doorgekomen ondanks dat het heel druk was, gelukkig heeft s.moeder en mijn moeder goed meegeholpen.

weltrusten allemaal!

(fiefer succes met de verlos straks, hoop dat het niks is)
    sorry rest niet bijgelezen.

Deel Deze Pagina