Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @fief: succes met de Vk, fijn dat ze even langs komt :) hoop dat er niks ergs is

2. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Haha fief dat hoop ik ook niet. Zit je daar tot morgen ochtend te wachten... Maar dat zal vast niet, dan had ze het wel gezegd toch?

Succes met wachten, maar je niet te druk in ieder geval, we gaan er maar vanuit dat het meevalt.

3. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klinkt serieus fiefer... Ben benieuwd wat de vk zegt...

4. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Succes fief. Hoop ook dat het allemaal mee valt.

Dit is ook zoiets joycey, ook zo tricky. Dacht ook dat het er een met een verstelbaar lintje was. Ach ja komt goed. Voordat de kleine er is hangt hij wel. Hahaha

5. hier net even heel hard moeten lachen,
    had gister van mn moeder een schattig pakje gehad voor de kleine, vond m zo lief dat ik m gewassen heb en in mn vluchttas heb gedaan, als eerste kleertjes.. maar nu zag ik dat er ook een mutsje van was, dus vandaag zelf t mutsje gekocht..
    ik had al een lading mutsjes en keek even naar het verschil..

t ene mutsje wat al in de tas zat, stond maar 50/56 op.. is ook echt heel klein.. en t nieuwe mutsje staat one size op.. nou die is zeker 2 keer zo groot.. net als al mn andere mutsjes zeg maar.

dus ik legde ze naast mekaar, zegt mn vriend, dit (wijst naar de kleine) is voor als het een klein koppie heeft en dit (wijst naar t one size mutsje) voor als het een waterhoofd heeft!!

ik moest zo lachen dat ik bijna in mn broek pieste! hoe t er ook uit kwam.. oke.. waterhoofd is zeker niet om te lachen.. maar hoe hij t zei..

6. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    @fiefer, ik heb dat gevoelin de borst ook eens gehad. Ikkreeg toente horen dat dit een soort verkramping is van het onderste stukje slokdarm, veroorzaakt door maagzuur. Hopelijk is het bij jou ook zoiets, want dankan je gewoon rennie oid gebruiken.

7. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Even avondje niet meegelezen...
    Maar Fief weet je al iets, is de vk al geweest?

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

#4428 Joycey, 15 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jun 2013
    Oh Baboes, dat klinkt wel een stuk hoopvoller :)
    Ik hoop dat het ook zoiets redelijk onschuldigs is!

Ik baal een klein beetje... Ik vroeg aan VL hoe laat we naar zijn ouders gaan morgen. Zegt hij: Ah ships, ik wilde eigenlijk naar de bioscoop morgen, maar ik herinner het weer... Om elf uur moeten we bij mijn opa en oma zijn en daarna naar mijn ouders. Wátteeeeee? Om elf uur bij opa en oma? Terwijl ik een ontbijt op bed met vaderdagcadeautjes gepland had, de dag rustig wilde opstarten en nog een klein beetje wilde uitslapen?

Ah neeeeeeeeee! Niet opa en oma :x Die tellen heul niet mee voor Vaderdag hoor... GRRRR. Ik ben zo blij dat ik geen opa/oma of ouders heb op dit soort dagen - moest er nog eens bij komen! Ik ben al geen ochtend-held en zondag is de ENIGE dag waarop ik legitiem uit kon slapen tot een uur of 9 á 10 uur (het liefst nog langer natuurlijk).

*gaat zitten mokken*

"Oh hallo oma, hoe gaat het ermee? :D "
    - Goed kind
    "Fijn zo!"
    *richt zich tot vriend - kunnen we nu gaan? :x*

Serieus; als dit betekent dat ik om 8 uur mijn bed uit moet om voor hem koffie te maken en een ontbijtje klaar te maken - dan begint Vaderdag pas zodra het kind er (minstens zesentwintig jaar) uit is.

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hier: Ik ga slapen.. dus sorry niet bijgelezen..Verloskundige is geweest om 22.45 kwam ze eindelijk.. dus dacht vroeg mijn bedin te gaan..NOT.. maargoed.. maakt niet uit.. Bloeddruk was goed 125/65 (al zegt dat me niet veel maar als t goed is prima..) rugpijn kan komen van een verkeerde ligging van afgelopen nacht ofzo.. Ze adviseerde me 2 para's te nemen en een warme douche voor het slapen gaan, dus ga zo ff 2 para's nemen. je mag er 8!!! op een dag.. vind ik wel erg veel..! Maargoed.. Kleine lag er goed bij, hartslag ook fff gehoord :D Jeeeeuujj! 130 aanslagen per minuut ongeveer..dus prima. Zo mevrouw ging even voelen.. vond de kleine meid niet zo tof..dus die gaf haar meteen ff een rotschop terug :p "Owje buik gaat op en neer!" Ik zo: ehhmm.. ja doet ze vaker als men te hard druk.. LOL :D

Dat ik het warm heb, komt door t weer.. en heb ook een baaldag af en toe net als iedereen. Kortom.. ik kan straks dus amper lopen maargoed..zien we dan wel weer.. vriendlief gaat morgen een kersenpitkussen kopen, dus ben benieuwd.. Zegt ie: Ga je ff mee? Ik keek hem zo aan van: Sure! "Ja maar het is een klein stukje en je moet je wandelingetje ook doen" Ik zo: Ja zie ik morgen wel weer.. 1 ding staat vast..jij gaat sowieso :p

Trusten ladies!

Owja heb net als de sodemieten nog dat papa gedicht geschreven ben benieuwd.. Betrapte ie me bijna.. zegt ie Ben je aan het doen? Ik zo: Lijstje aan het maken voor mijn vluchttas.. Hij "Vluchttas? Ga je bij me weg ofzo? :D" Ik zo nee joh gek.. maar dat is een tas ALS ik naar het ziekenhuis moet, dan heb ik het gereed slimmerd.. "owww zeg dat dan meteennnn"

10. Hahaha arme jij joycey! Bij mijn exschoonouders waren we zon beetje verplicht te komen.. Vreselijk! Leuke
    Mensen hoor..
    Maar ik haat verplichtingen. Morgen gaan we nergens heen, mn pa is niet thuis en mn schoonpa leeft niet
    Meer. En mn vriend zn kids zijn er niet dus rustig dagje!

Fief fijn dat je gerust gesteld bent! Nu lekker slapen!
    Ik ga ook zo weer een poging doen.. Na een rennie.. Die bijna op zijn.. Pleh pleh

11. Pfff had kramp in mn voet.. Dus mn vriend even masseren, mag normaal nooit aan mn voeten komen maar dat ter zijde.. Staat zn hele duim nu in mn voet gedrukt!! Hoezo vocht?? Haha

12. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Damn... al vanaf 6 uur beneden. Zoonlief was wakker, 'mama auw', arm kind.
    Maar goed vaderdag, dus ml vond dat hij mocht blijven liggen en uitslapen. Dus ik zit nu beneden, stomme tekenfilmpjes te kijken.

Lang leve vaderdag!! :( Met moederdag, je raadt het al, heb ik niet kunnen uitslapen, want toen wilde zl zo graag naar mama. Ik heb echt een beetje zelfmedelijden.

Fief fijn dat het niet ernstig was. Hoop wel dat je een beetje hebt geslapen. Dat doet vaak wonderen.

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met de tuin van de onderburen is en met de konijnen natuurlijk!!

Heb vannacht gedroomd dat ik beviel met 32 weken van een heel gezond kindje. Nog een week of 5 en dan mag ze wel komen van me. Ik ben het wel wel zat bijna.

13. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    @Mira balen dat je al zo vroeg beneden zit. Hoe is het met zoontje nu?

@ Fief heb je nog een beetje geslapen? Gelukkig was het niets bijzonders. Druk op borstbeen herken ik wel een beetje, maar ben dan ook continue kortademig.

@ Marieke hoe is het met de konijnen afgelopen.

@ Joycey lekker vroeg dan eerst naar opa en oma. Ik vind je taart wel goed gelukt hoor voor een eerste keer, wel lachen die tankpiemel;)

@Natalja jouw taart zit er ook lekker uit.

Iedereen veel plezier met het geven van de vaderdagcadeautjes. Ben benieuwd hoe de mannen reageren.

Verder weet ik het niet meer.

Wij hoeven vandaag gelukkig geen verplichte bezoekjes te doen. Met vader weinig contact en schoonvader is er vanmiddag niet en ik zit nu op het werk;) Meiden belden net dat ze ontbijt hadden gemaakt voor mijn man en dat nu op bed gingen brengen. Zo lief!

14. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    @Bianca, gaat wel goed. Alles is dik en blauw en daar heeft hij last van. Hij loopt een wijdsbeens en heeft er 2 flinke littekens bij. Die zitten onder zijn luier, dus daar heeft hij toch wel last van. Verder is het een flexibel ventje. Paracetamol erin en hij lijkt het weer vergeten te zijn.

15. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Sneu voor je mannetje Mira! Gelukkig hebben kinderen er minder hinder van dan wij denken. Lekker even vertroetelen.

16. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Goeiemorgen!

Wij waren om 8 uur wakker, ik eigenlijk om half 6 al, maar was nog even in slaap gevallen..
    Hier manlief lekker ontbijt op bed gebracht, en daarna de cadeautjes :) zoals achter al geschreven :) Hij vond het echt super leuk! en was trots op mij dat ik er zo veel tijd in had gestoken, vervolgens voelde hij zich een beetje schuldig dat hij voor moederdag niet zo hard zijn best had gedaan :)

Nu ochtendje lekker rustig aan, eind even douchen, en dan lunchen..
    Begin van de middag even anderhalf uur naar schoonpa, die gaat om 3 uur naar zijn nieuwe kinderen.. (de zoon en dochter van zijn vriendin)
    Rond 5 uur naar mijn ouders, daar lekker BBQen :D

@fief; Fijn dat alles goed was :) nog een beetje geslapen vanacht??
    HUH 8 para?? In de bijsluiters staat altijd 6, en mijn huisarts zegt ook 6.. voor als ik last van mijn rug heb mag ik 3 keer op de dag 2 para's nemen

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Vannacht moeizaam in slaap gekomen, iets van 5 x eruit geweest om te plassen pff.. ga nooit meer zoveel drinken voordat ik ga slapen..gekke was .. 1.20 ging ik naar de wc.. volle blaas.. dus aardige plas.. 1.30 moest ik weer! Zelfde verhaal! Hoe bedoel je je blaas kan snel volraken haha. En de verloskundige had natuurlijk flink zitten duwen op de kleine meid, dus die was lekker beweeglijk..leek wel alsof ze Samba's in haar handjes had whaha zo flink ging ze tekeer.

@Mira Wat sneu om je zoontje zo te zien.. ! :( Gelukkig werkt een paracetamol goed bij hem en lijkt ie het te vergeten, laat hem maar rustig aan doen.

@vaderdag: Ik ben bezig met een ontbijtje voor hem, hij ligt nog op 1 oor.. :D Als ie aangekleed is enzo (want hij wil nooit op de foto zonder dat ie aangekleed enz is.. pff) ga ik dat papa-pakket geven hihi, ben benieuwd! Iedereen veel plezier vandaag en succes met het geven van de vaderdagcadeaus! Als het goed is komen mijn schoonouders, tot nu toe nog geen telefoontje gehad of ze wel of niet komen, denk dat vriendlief zo wel weer moet gaan bellen..vind dat zo fucking irritant.. heb je een telefoon.. doe je niet eens de moeite om te zeggen of je wel of niet komt.. Maar de zon schijnt.. dus denk dat ze wel komen. (Als het regent komen ze niet.. doen net alsof ze door orkaan Katrina heen moeten ofzo er bestaan ook nog paraplu's etc hoor..!) Naar mijn eigen vader gaan we niet vandaag, ik rij geen auto meer, heb hem vorige week nog gezien, stom genoeg vergeten iets voor vaderdag te geven, maar krijgt ie nog te goed. Zal hem vanavond wel even bellen.

18. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @mira: Wat zielig :( t arme kind

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

:D Het cadeau was geslaagd :D Achter staat een foto van VL... Echt te grappig! Het was het vroege opstaan waard!!!

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik vond het ook al veel!!! Zou er never 6 tot 8 op een dag nemen, of ik moet het echt niet trekken, maar dan zou ik van te voren bij wijze van nog ff een huisarts ofzo bellen..want in dit geval zijn we wel zwanger.. is dat kind dalijk knetterstoned.. (zo zei ik het ook tegen d'r whaha!)

Leuk dat je mannetje goed reageerde op het cadeautje! Ga zo even achter kijken :D Balen dat je al zo vroeg wakker was..

Veel plezier vandaag!

Deel Deze Pagina