Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @fief; ja bedoelde de cadeautjes die ik vrijdag achter had beschreven :) heb geen foto's meneer slaapt altijd in zijn onderbroek, dus vond dat niet zo charmant

2. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooow zo bedoel je hihi neem me niet kwalijk!! Fijn dat zijn reactie super was :D Nee is ook niet zo charmant, nou eitjes zijn gekookt.. nu nog ff wachten op de broodjes.. :D en dan ga ik hem wakker maken..anders slaapt ie weer tot 11.00 a 11.30 .. pff..

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Haha, daarom had hij de deken er gelukkig overheen! :D

Hij vond alleen de anti-wallen-creme (concealer) apart :p "Je hebt make-up voor me gekocht?" Nee schat, dat is concealer. Vrouwen-make-up is foundation! Heus. *aarzeling* nee, want het pakje is roze. Ja maar, ik vond het op de mannenafdeling heur! Whahahahaha.

Alsof het uit maakt? :D Maar voor sommige mannen wel dus :p

4. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Goodmorning...

@vaderdagkado's. Gelukkig vinden ze het allemaal leuk, moet er nog s bijkomen dat ze het niet leuk vinden ;)

@mira. Pffff balen dat jij niet hebt kunnen genieten van je mamadag. Sneu voor je zoontje dat hij er last van heeft maar wel weer grappig om te horen dat een para wonderen doet.

Wij hebben gelukkig geen verplichtingen vandaag. Kids van vl zijn er dus die mogen de hele dag lekker lopen voor hun papa om alles te pakken wat hij maar wilt hebben. Heb ik ook een beetje een relaxed dagje :).
    Las trouwens net op telegraaf en zag ook op weeronline dat het dinsdag en woensdag f*cking heet wordt.
    Hier zou het 27 a 28 gr worden en dan zit ik nog aan de kust met een zeebriesje :$:$:$. Pffff dat wordt de hele dag onder een koude douche staan whoehahahaha.

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @eli; I loovveee dat ik in Zeeland woon :p Het weerbericht is hier voor woensdag 22 graden XD

6. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hier schoonouders komen niet.. schoonpa heeft nu weer zijn ribben gekneusd .. en zijn voet is dik vanwege zijn suiker.. niet dat ze dan zelf even bellen.. kan ik zo slecht tegen! Maargoed.. lekker relaxe dag dus :D Vriendlief gaat zo ff zo'n kersenpitkussentje halen ook meteen wel lekker voor zijn rug, we zijn lekker kreupel met zijn 2en whaha! Vanmiddag krijgt ie zijn papa-pakket.. heb hem net ontbijt gegeven en een hartje erbij met de tekst:" Lieve papa, Hier je 1e ontbijtje, met liefde gemaakt. Liefs uit mama's buik. xxx je dochter' Hij dacht dat dat het enige was wat ie zou krijgen whehehehe..moet ie straks eens opletten :D

@Eli: Ja had ook zoiets gezien op RTL Weer! HELL NOOO!! Dat word toch echt een mega zwembad bestellen dames met ijsklontjes! Wie doen er mee ? :p

@Joycey whahaha ik zie hem al kijken naar dat doosje.. "Uhm schat.. is dit voor mij of stiekem niet voor jou? :p" Geniaal!

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Pffff jullie hadden gister een slechte dag, de slechte dag is vandaag weer bij mij aangebroken :( weer onwijs last van m'n rug, en migraine :( veel harde buiken en krampen, indalingspijn, misselijk, benauwd maagzuur niet fijn :(
    Moet straks toch echt gaan douchen.. Hou hier zoo niet va

8. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Awhhh sterkte Nathalja! Hier begint mijn rug ook weer... dus ik ga zo weer ff 2 paracetamolletjes naar binnen knallen.. weet hoe je je voelt! (de rug pijn dan) dus dikke knuff!! Hopelijk vermaak je je nog vanmiddag bij je vader en geniet je broertje van zijn taart!

9. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Fijn dat de heren alles leuk vinden.

Hier in limburg wordt het woensdag en donderdag 30 en 31 graden......

En ik moet ook nog werken dus 1 uur in de autorijden om thuis te komen k*t....

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Het is altijd als je verplichtingen hebt hè, dat je je k*t voelt

11. Morgen!
    Nog niet terug gelezen sorry.

Werd net wakker gemaakt door mn vriend haha omgekeerde wereld.. Had het blijkbaar nodig

12. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo da's echt een hel in de auto! Zeker als je geen airco hebt, net als ik pfffff.. nou ik rij geen auto meer.. als mensen me willen zien, komen ze maar hier of halen ze me maar op.. openbaar vervoer word ook niets meer voor mij.. bij elke stap die ik buiten de deur zet begint die rug al op te spelen :(

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker geslapen Marieke? :D Mag hoor! Hebben we hard nodig!! Jij was het toch die zo vroeg op was vanmorgen om 5.30 ofzo en weer in slaap was gevallen? Of ben ik nou in de war met iemand anders....

14. Haha nee dat was ik niet fief!
    Ik ben er vannacht maar 2 keer uitgeweest om te plassen. Verder aan 1 stuk doorgeslapen..

Lees nu dat t volgende week heet word?? Hell no!!!
    Ik wil dan NU een tuin met zwembad!!!

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee whaha! Nou ach je hebt in ieder geval wat ingehaald! :p 2 x eruit om te plassen..dat wil ik ook wel! Vannacht maar liefst iets van 5 a 6 x eruit geweest pffffffff.. maargoed HOORT ERBIJ zeggen we dan maar weer :p

Ik wil ook een tuin met zwembad!!!!

16. Afgelopen weken zooo slecht geslapen.. Dus denk dat t me nu gegund was hahahaha... Op vaderdag!

Van mij hoeft die hitte niet hoor!!!
    Bah!
    Zag leuke vaderdagskadootje voorbij komen hihi
    Leuk hoor!

17. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @fief: Ik was om half 6 al wakker :)

18. Hihi arme jij!
    Heb ik normaal ook alleen dan rond half 5 al.. Maar leek wel of ik lading pijnstillers ophad vannacht.. Was helemaal knock out. Blijkt wel weer dat we mekaar toch afwisselen nathalja.. Sterkte vandaag

19. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zie je wel! 1 van jullie was vroeg wakker! Pff..balen dat je er zo vroeg uit was :( Hier was om 5.10 de kat weer lekker druk... Maar 1 brul en ze was weer rustig gelukkig..

Hier is net het papa-pakket uitgepakt! Vond ie helemaal leuk whaha! Bij dat gedichtje werd ie bijna emotioneel :D

Zal de foto's ff op fb zetten whaha

20. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Wilde foto's van mijn geknutselde vogels achter zetten, maar dat lukt niet. Dus zet ik er hier maar 1 neer.

Hmmm... hier lukt het ook niet, want ze staan hier ook op de kop...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,3 KB
      Weergaven:
      5

Deel Deze Pagina