Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ziet er wel erg leuk uit Mira!

2. Hihi je vogels gaan vast hangen voor de hitte die eraan komt joh ;) maar ziet er idd leuk uit!

Hoe zou t met
    Bw en de kleintjes gaan?

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Leuke vogels Mira!

Ik ben ook net weer thuis van VL's opa en oma en zijn ouders. Wat een drukte, pfffff. En ik heb pijn in mijn bekken en natuurlijk beginnen de pijnlijke hittebultjes op mijn voeten alweer. Dat zegt al wel weer dat het warm gaat worden volgende week.

Iedereen die niet van de hitte houdt; sterkte! :D

4. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Dat vroeg ik me gisteren ook af hoe het met bw zou gaan...

5. Ik vind hitte nu niet leuk nee.. T word hier
    Altijd zo snel benauwd in nederland...

Heb ik toch goed en lang geslapen, ben nu alweer bekaf

6. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Altijd vervelend als je verplichtingen heb. En nee geen airco helaas....

En dan dinsdag avond ook nog voorlichting over bevallen in het ziekenhuis.

Leuk mira die vogeltjes!

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan ook niet goed tegen de hitte hoor.. vooral hier niet als het idd meteen zo benauwd en plakkerig word.. BAH! In het buitenland op vakantie trek ik het nog wel soort van.. maar dan moet ik wel afkoeling in de buurt hebben.. dus een zwembad en/of een strand met zee.. en een flinke dosis zomerbries.. !

Was ook benieuwd hoe het met Babywish en CMVmens gaat! Ze zullen wel druk zijn met de kleintjes.. awhh die kleintjes krijgen meteen een klap hitte over zich heen..

8. Idd zielig!!

Wij wilde naar de dierentuin van de week. Maar dat stellen we maar uit.. Ga niet met 30 graden afzien.. Is t
    Me net te duur voor..

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind ik ook te duur hoor! Maar denk dat ik uitstapjes nu wel ff kan vergeten.. :( Godzijdank heb ik geen huis met tig trappen..

10. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Vl vind dat ik met die warmte niet in de auto moet gaan zitten. Hij vind het onverantwoord. Hij zegt al ik bel dinsdagochtend wel dat je thuis blijft. Ik meld je ziek. Je blijft thuis. Je bent toch geen idioot die 1 uur heen en 1 uur terug naar huis gaat rijden met die warmte.

Wat zouden jullie doen? :(

Ik ben er ook helemaal klaar mee en lang autorijden wordt steeds vermoeiender voor mij. En nu met die warmte al helemaal. Het is verschrikkelijk druk op het werk. En een hoop stress. Mijn bloeddruk was afgelopen maandag weer op het randje volgens de gynaecoloog. Hij was 140/80.

Ik voel me dan zo schuldig tegenover mijn collega's. :(

Maar weet eigenlijk dat het beter en rustiger is voor mij om thuis te blijven.:)

11. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @heyhallo,

Ik heb precies hetzelfde gehad als het lullig vinden voor de collega's ed. Maar uiteindelijk heb ik toch echt voor mezelf gekozen en nu ben ik zoveel meer relaxed.
    Als ik jou was zou ik je ook gewoon echt ziek melden. Je zegt zelf al dat het te vermoeiend is om te rijden en als je ook nog s stress hebt op je werk is echt niet bevorderlijk voor je kindje. Dus meid denk echt aan jezelf, is af en toe moeilijk ik weet er alles van maar doe het. Het scheelt heel veel stress, vermoeidheid en alles.

12. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Dank je eli.

Denk ook dat ik dat ga doen. Zie er zo tegenop iedere dag om te gaan werken. En nu zag ik net op het weerbericht dat het woensdag zelfs 33 graden wordt. Dat ga ik niet meer trekken denk ik in de auto. Denk dat het voor de kleine ook niet bevoordelijk is. Zit ook echt aan het eind van mijn latijn.

Ik ga morgen nog en dan meld ik me dinsdag ziek. Hoef morgen maar een half dagje.

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zou mij ook ziek melden; ongeacht de collega's. Jouw bloeddruk is al onwijs hoog en met die warmte wordt het er vast niet beter op in een warme stressvolle omgeving. Ik ben het wel met jouw man eens!

14. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    gewoon aan jezelf en de baby denken hoor!! dus als het niet gaat, ziek melden.

hier mn 33 weken dansje alweer!

verder een leuke dag gehad met net een heerlijke bbq.

15. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Heyhallo, gewoon niet gaan werken. Ik had vorige week hetzelfde dilemma en een dagje thuis heeft me echt super goed gedaan.
    Mocht je het vervelend vinden om je ziek te melden, dan kun je altijd in overleg een vakantiedag inplannen. Dat kan een heel ander gevoel geven als je thuis bent.
    Maar ik zou er ook inderdaad voor kiezen om een dagje met je voetjes in een voetenbadje te gaan zitten!

Ja, Senna 33 weken alweer! Ik ga morgen mijn dansje doen. Wat gaat het snel!

Ik lig op de bank, voor vaderdag een uitgebreide indiase maaltijd gemaakt voor manlief, maar daarvoor heb ik wel uren in de keuken gestaan. Gelukkig was het lekker en smult zoonlief er ook lekker van mee. Zo schattig zo'n dreumes die lekker zit te smullen van linzencurry en weet ik veel wat allemaal.

16. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Dank je wel meiden. Zal eens een paar dagen thuis blijven. Kunnen we donderdag nog altijd kijken wat we doen. Volgende week maandag weer op controle bij de gyn. Ben benieuwd wat ze gaat zeggen.

17. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Aloha!! Sorry, niet echt bijgelezen.

Drukke dag gehad. Kraamfeest gehad van een vriendin. Zoon mee, man was fietsen aan de andere kant van het land. Altijd leuk met vaderdag. Man niet thuis, schoonouders op vakantie en zelf heb ik geen vader meer... Ook niet leuk... Ik had een mok gegeven van Blond Amsterdam.

Zo even een egopost. Sorry.

Fief, waarom rij je eigenlijk geen auto meer?

18. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @HeyHallo Ik geef je man gelijk hoor.. gewoon ziek melden.. je geeft zelf al aan dat je het niet trekt.. 1 uur heen en 1 uur terug vergt al veel energie van je.. en dan ook nog die stress op je werk en dan nog die warmte en je slechte bloeddruk, lijkt me geen prettige combi.. Idd kiezen voor je kleintje..als je collega's een hart hebben, begrijpen ze dat heus wel.. Weet niet of het in jouw functie mogelijk is, maar anders zou je eventueel nog aan kunnen bieden thuis 1 en ander te doen qua werk (als je pc werk doet bijv.)

@MaggieMagpie: Ik pas niet meer achter het stuur haha, op 1 cm na dan.. stoel naar achteren kan ik wel doen, maar mijn benen zijn niet zo lang, dus kom ik niet meer bij de pedalen, mijn stuur kan ik ook niet verstellen.. en last but not least, vind ik het niet meer veilig en dan nog die hitte erbij.

19. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Haha fief! Nee dat wordt wat lastig!

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja en vriendlief heeft geen rijbewijs dusja kan hem moeilijk achter het stuur laten zitten :p Anders kwamen we nog ergens hihi. Vriendin van mij heeft pas een auto ongeluk gehad, zat zelf achter het stuur. Was niet haar schuld, de persoon in kwetsie sneed haar doodleuk af.. boem! Gelukkig zijn ze ongedeerd, maar auto heeft flinke schade..maar dan schrik je je toch echt lam! Zij is verder dan mij 35 weken als ik mij niet vergis.. maar haar placenta ligt voor, dus heeft een minder volle buik dan mij bijv. maar o.a ook daardoor ga ik dus niet meer achter het stuur, want ik zou het mijzelf never nooit vergeven (ookal is het mijn schuld niet) dat ik dan een auto ongeluk krijg en een klap maak op mijn buik..

Deel Deze Pagina