Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
  2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dát is typisch PostNL, LOL :cool:!

3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nathalja Ooow je keek bij Zakelijk ja weet ik veel..bij zakelijk denk ik aan bedrijven, niet aan 'gewone consumenten' whaha! Thanks voor de info!

@Joyce: Waarom zeg je dat nou joh ? :p Verwacht ik niet van je :p

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Sometimes i like to please people... Das niet zo vaak, maar soms..... Haha.

Mijn geboortekaartje-ontwerpen staan achter. Even de laatste dingen met VL bespreken en dan zet ik ze klaar op die site met de juiste naam en teksten en ga ik eens kijken wat het grapje gaat kosten (en bestel ik eventueel zelf enveloppen + postzegels).

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @fief, nou M had het ergens vernomen, stond volgens mij in de PZC (zeeuwse krant) dus ik was net gaan googlen, en kwam hem dus tegen, want ik wilde weten per wanneer het was :p

@Joyce; Nog ff en we betalen een euro per postzegel :p Zal straks even kijken achter

6. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vind het echt belachelijk eigenlijk..zeker als je kijkt naar hoe ze in sommige streken (zoals bijv. bij Joyce) de post bezorgen.. ! Maargoed.. Ik baal ook dat die geboortezegels maar per 50 te bestellen zijn.. :( Heb 32 kaartjes.. maar wil er dan iets van 35 bestellen ofzo.. weet wel dat ik die zegels ook voor andere dingen kan gebruiken, maar ik schrijf amper post.. ik doe vaak dingen per email.. kaartjes versturen doe ik amper, behalve met kerst haha. Solliciteren gaat tegenwoordig ook per internet, klachten etc doorgeven ook.. Kan wel 3 velletjes bestellen x 10 zegels, maar dan nog.. vind die ooievaar wel passen bij geboortepost, maar aan de andere kant.. wie boeit dat.. het is de envelop maar..

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    ik weet niet of je die geboortezegels in de supermarkt per 10 kan krijgen? zou je even moet kijken.

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Kunnen we niet samen collectief de zegels inkopen? Ik heb er namelijk maar 20 nodig, whahahaha! :D Versturen we ze via de post (alhoewel, zo betrouwbaar zijn ze niet :p )

9. Hahahaha kunnen we ze beter langsbrengen zelf de kaartjes.. Miss zijn ze dan eerder als met post nl

10. ben ik de enige die nu al last heeft van de warmte? ik zwel nu al op.. en dan is t nog maar 25 graden..

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    hier regent het :p

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier is het gewoon lekker warm, maar ik moet zeggen dat ik lang niet alle kledingstukken aan heb, die een correct en beschaafd iemand aan zou moeten hebben. Ik ben nog net 'toonbaar', maar daar blijft het ook bij.

Mijn BH knelde zo mega door mijn jetser-joekels gisteren, dat ik die toch echt gelijk heb uitgetrokken toen we thuis waren en niet meer aan heb gedaan vandaag. En voor de rest heb ik een hele dunne lange jurk tot mijn schenen aan, hahahaha. Dus de warmte is prima te doen zo ;)

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ga wel even de AH bellen (voordat ik er voor jan lul heen loop)

Hier is het ook niet warm, althans NOG niet :p schijnt ook geen zonnetje, maar geloof wel dat het aangenaam is buiten..

Man ben me een partij moe! Ik ga even plat.. !

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    ik heb ook alles open staan, termostaat geeft aan dat het 21,5 graden is in huis.. Dat is wel lekker buiten thermometer heb ik nog niet bekeken :p

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Die kat is echt gestoord aan het doen - zit zo hard te graven in de kattenbak dat ik mij afvraag of ze China al heeft bereikt. DOE FF NORMAAL POES! :D

Truste Fief!

16. Hier is t nu erg bewolkt en windstil.. Benauwd.. Loop op blote voeten omdat mn slippers niet meer passen hahha..

Komt wel regen aan. Dus dan ga ik buiten staan hihi

17. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    hier is t benauwd weer. soms even een lekker windje.
    las net op teletekst dat het woensdag int zuidoosten 39 graden kon worden! laat ik daar nou net wonen! arghhhhhh .. ga bakken met koud water klaar zetten!

18. Hier ook de
    Pech van die 39 graden en vrijdag weer 17... Hoe worden we ziek

19. Hahaha mn meisje heeft de hik mn hele buik gaat heen en weer bij elke hik.. En mn hond zit raar te kijken haha

20. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    o wat een opluchting, kreeg me daar toch een kiespijn. kom net bij de tandarts weg en nu nog wel vervelend maar de pijn is weg. als ik moet kiezen tussen kiespijn en bevallen is de keuze echt simpel. ik beval 1000x liever

Deel Deze Pagina