Hahahha nee die kerel van mij dan, zit ie in mn voet te duwen, bleef dus zn vingerafdruk in staan door T vocht.. Zegt ie: zal ik Eens met mn piemel erop slaan! Heb je een piemel in je voet staan!! Eerlijk waar!!!
@Marieke whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha ga zo stuk hier dat vriendlief bekant van de bank valt van schrik van mijn lachstuip whaha! Zeggen ze wat over ons vrouwen..maar hij kan er zelf ook wat van LOL @Nathalja: Balen meis.. heb je een hittepitkussentje in huis? Werkt bij mij wel goed, maar ook niet voor eeuwig Ik hoop ook dat het snel augustus word..! Voor iedereen..want met die warmte trekken we het echt niet .. ! We zijn lekker op dreef he ladies.. o my god whaha!
Weer een dagje gewerkt. Heb zowaar netjes 8 uur gewerkt en ben op tijd naar huis gegaan. Ik leer het nog wel een keertje... Zoonlief slaapt goed, gaat wel beter. Hij loopt nog wat wijdbeens, maar dat is niet zo vreemd. Morgen weer werken. Daar zie ik wel tegenop met deze warmte en dan aan het einde van de dag naar de verloskundige. Heyhallo, goed dat je je ziek meldt. Wanneer ga je met verlof? Als je met 36 weken wilde gaan dan kan niet meer als je je nu ziek meldt. Ik doe vandaag mijn 33 weken dansje en hoef nog maar 3 weekjes te werken!
Hahahha ja hij vind mn voeten nogal lachwekkend, zegt ie: je Krijgt je tenen niet eens op de grond!!! En een lol!! Mira werkse!! Wel balen met Die hitte
Ik zou met 34 weken met verlof gaan. Maar nu dus eerder. Ben er helemaal klaar mee. Vooral dat uur heen en uur terug in de auto nekt me. En dan die werkdruk omdat er 3 andere fulltimers overspannen zijn. Ik hoef eigenlijk nog maar 3 weken 10 juli is mijn laatste werkdag eigenlijk.
Zou ik ook doen zeker met zon reistijd! Hier mailtje van de Kruidvat! Mag mn tas ophalen! Zit er overal t zelfde in dan? Hoorde namelijk dat sommige kadobonnen kregen maar die zitten volgens de mail hier niet in
bonnen zijn later volgens mij. Tas heb ik zaterdag opgehaald. Moet alleen de luiers nog ff ruilen maat 0 tot 2,5kg lijkt me toch echt te klein
Ja die zijn wel heel erg klein! Ik zit naar 'Ik heb het nog nooit gedaan' te kijken, wat een malloten bestaan er toch!
Ja die vent word ik echt een beetje misselijk van... Maar dat kan ook komen door dat pak koekjes dat ik net heb leeggegeten...