ja dat ga ik wel vragen, maar zal me benieuwen of ze daarmee akkoord gaan omdat ik al 3 maanden niet ben wezen werken.. Manlief die vermoed dat ik wel een nieuw contract krijg, maar niet per direct, maar pas per december.. Dat zou in dit geval wel prettiger zijn, want als ik per die 9 juli een nieuw contract zou krijgen, dan zou ik begin november weer aan het werk moeten.. Dus eigenlijk hoop is dus nu dat ik wel een nieuw contract krijg maar pas per december of januari
Hoi, wat vervelend voor je. Hoor graag van je vandaag. Sterkte! Groetjes. Bovenstaande is wat ik via de app van haar terug kreeg. Ik bel vanmiddag wel een keer. Pfffff.
bw wat een super nieuws fijn dat je kleintjes het zo goed doen!!! heyhallo goed dat je ziek gemeld heb nathalja succes meid... en ja nederland is krom haha ego dit word mij dood dit weer het is hier in mijn tijd om 10.18 al 31 graden hallow dat is toch niet meer gezond ofso dan moet het heetste van de dag nog komen... ben benieuwd wat die vanmiddag om 2 uur aan geeft misschien wil ik het ook niet weten hahaha... hopen dat ik niet mega veel vocht ga vast houden ofso...
Goeiemorgen Bw wat fijn dat het allemaal zo goed gaat, kan me voorstellen dat t zwaar en vermoeiend is! Leuk Dat je even komt kijken hier! Ga zo even achter loeren.. Verlof, als je in de ziektewet zit ga je verplicht 6 weken ervoor je verlof in.. Is niet anders.. Ik neem ook vakantie op na mn verlof.. Heyhallo goed dat je je hebt ziek gemeld! Marszie hoop T ook niet voor je!! Mijn voeten zijn nu wat geslonken.. Maar dat zal niet blijven denk ik! Iedereen suc6 en plezier met de Echo's en dansjes! Ik dans morgen weer verder
BW. We vroegen ons al af hoe het met jou en de kleintjes zou gaan. Gelukkig gaat alles goed, maar lijkt me idd zwaar om elke dag afscheid te moeten nemen van ze en de hele molen zo is ook niet niks. @heyhallo. goed van je dat je aan jezelf en de kleine denkt. Jullie gezondheid voor alles. @Nathalja. Idd zoals iedereen als zegt moet je verplicht 6 weken opnemen als je in de ziektewet zit. Het is jammer maar helaas. @warmte. Iedereen succes met de warmte, ben wel benieuwd hoe iedereen er anders mee omgaat om verkoeling te zoeken @echo's/afspraken vk. Veel plezier allemaal. @dansjes, have fun iedereen. Ik doe mijn 32 weken dansje lekker rustig anders krijg ik het te warm....... Pffff ik werd schreeuwend wakker vannacht, niet normaal meer joh. Het voelde alsof mijn kuiten bewerkt werden met messen zo'n krampaanval kreeg ik. Dus vl schrok zich helemaal de t*ring, wat is er, wat is er. Ja logisch die denkt het begint ofzo whahahaha. Wat deed dat zeer zeg, nu nog steeds het gevoel alsof ik van die klapperkuiten heb en het gevoel alsof ik gisteren non stop 5uur gesport heb en daar nu spierpijn van heb. En het leuke is ook nog dat ik zo nog naar die geile k*t fysio moet. Totaal geen zin in en ik weet toch dat ik die oefeningen niet ga volhouden..... PFfffffffffffffffffff Oja wel leuk vooruitzicht dat ze ook vandaag even mijn bekken en onderrug ging behandelen. Daar heb ik wel behoefte aan
Zal vanmiddag even kijken hoe zwaar ze nu wegen. Heb gisteren niet in de map gekeken. Pff, het was trouwens wel benauwd vannacht
Hmm, dat klinkt idd als pijnlijk eli! Ik had laatst pijn in mijn knieholte. Dat was ook een hel. Dat ging niet weg met tegendruk. Heb de trappen geloof ik 10 keer op en neer gelopen. Als ik dat maar niet tijdens de bevalling krijg..... Vanavond de voorlichting in het zkh. Joepie. Hoop dat ze goeie airco hebben, maar dat zal wel.
Hierbij mijn buikje van vandaag.. bw; fijn dat ze het zo goed doen! Snap dat het voor jullie nu heel zwaar is je hebt toch de pijn van de keizersnede wond, het op en neer rijden naar het zkh, het kolven etc. dikke knuffel!
Zo; ik heb alles teruggelezen @surprise; Pff, balen van die kiespijn.. gelukkig nu al beter @heyhallo; verstandig dat je niet meer zo lang gaat auto rijden, lekker aan jezelf denken en niks aantrekken van je werkgever Oh en niet te hard dansen hoor! Veel te warm voor! @bianca; hopelijk helpt de verhoogte dosis @marieke; voetjes al terug?? @mira; fijn dat je zoontje weer beter slaapt is hartverscheurend natuurlijk als hij zoveel pijn heeft! Hopelijk was niet de laatste operatie die nodig was.. @kruidvat: Kreeg gisteren ook mijn mailtje, om de tas op te halen. Met een pak luiers, flesje en zinkzalf @ik heb Het nog nooit gedaan; Bedoelen jullie Marc?? Ik vind het sowieso een beetje een gek programma ik ben zwanger geworden van de wc-bril Oh en die jongen die een zwangere vrouw aansprak: Ik zie dat je zwanger bent, heb je een vriend?? UHHHMMMM!! @the pacifier; dat is zoooonnn geweldige film !! @copani; Gelukkig heb je even een nachtje goed geslapen Hoe is het nu met je?? @hetweer: Lamellen allemaal al dicht gedaan, doe straks even een wasje aan voor het TE warm word.. Oh en even een rokje, want had ivm de afspraak op mn werk een broek aangedaan Dus die wil ik nu heeeel graag uit! @BW; Wat goed dat je kindjes het zo goed doen!!! Super Ik had achter helemaal beschreven wat ik voor vaderdag had geregeld @senna; Mooi buikje hoor !! @Werk; Save the best voor last zeggen we dan Ik kan sowieso dit jaar gewoon thuis blijven. Het is zo'n slecht jaar, dat er flink bezuinigd moet worden, enkele contracten worden niet verlengt, en enkelen krijgen minder uren. Helaas is mijn contract een van de contracten die niet worden verlengt.. Dus ik moet op zoek naar een nieuwe baan volgend jaar. Ik was er al vanuit gegaan dat hij niet word verlengt, dus het was niet een giga verrassing toen hij het zei.. Ik zit daarom nu ook niet jankend in een donker hoekje in de woonkamer, het is niet anders en ik vind wel weer wat anders.. Nu dus uitzoeken welke uitkeringen ik recht op heb, en hoe lang WW Contract loopt begin augustus af, dus heb nu sowieso nog 2 maanden en een beetje salaris..
plus je verlof tijd he natalja. zal ff het uwv bellen hoe dat werkt al je contract niet verlengd wordt in je verlof periode bw super dat het zo goed gaat met je ukkies!
het is gewoon balen als je contract niet verlengd wordt. maar idd er is niks aan te doen, tis gewoon crisis. dus straks aan t solliciteren dan maar nathalje. hier ook niet zeker van mn baan, ze gaven in t vorige gesprek al aan dat als het zo bleef qua klanten aantal dat er wellicht personeel uit moet. ik heb dan wel een vast contract maarja wat zegt dat nog tegenwoordig. heb trouwens achter een foto geplaatst van de 3d echo... hier sttttt he ivm meelezers.
@surprise; ja ga inderdaad morgen even achter alles aan, met hoe en wat.. Ook omdat het contract afloopt in mijn verlof dus word het deels door de groenrijk betaald denk ik en dan overgenomen door het UWV.. maar daar ga ik morgen achter aan, nu even laten bezinken
Jahoor, alles prima Geen vuiltje aan de lucht! The usual. Jammer genoeg geen echo-foto meegekregen. Meneer lag met zijn gezicht naar mijn billen/rug toegekeerd en lag ook nog eens met zijn billen naar mijn buik toe. Het enige wat we konden zien was uiteraard de ruggengraat, het hartje en de achterkant van zijn hoofd. Prima voor de groeimeting, maar niet erg fotogeniek voor leuke plaatjes, hahahaha. Maar ach - over een paar weken kunnen we urenlang naar hem kijken, dus dat gaat een hele hoop goed maken! Over 3 weken weer een echo (hopelijk de laatste, want ik ben het echt zat). Fijn dat het goed gaat met de kleintjes Verder las ik iets over The pacifier, en dat vond ik ook een leuke film! Vin Diesel is ook gewoon cool. Ik las ook iets over zwangerschapsverlof en 2 weken minder - vind dat ook dikke onzin. Jammer dat we niet gewoon een jaar 'vrij' krijgen bij iedere bevalling, of tegen een 60%-loon of iets. Dan had je tenminste een beetje tijd voor de kleine vent of dame. Kramp; had ik al een tijdje last van - en nog steeds wel. In mijn kuit en in mijn voet voornamelijk. En de ischias + bekkenklachten. En volgens de arts hou ik ook vocht vast, maar dat heb ik zelf nog niet zo in de gaten, dus het zal wel Net stiekem langs de Wibra geweest om nog wat babykleertjes die ik eigenlijk totaal niet nodig had gekocht en wat extra beddengoed - het was zoooo schattig !
eli dat klinkt idd niet fijn.. heb t ook wel eens gehad, nu tijdens de zwangerschap gelukkig nog niet (klopklop) senna mooie buik meis! nathalja mooi balen, ook al had je t verwacht.. en idd bedoelde die marc haha wat een kneus!!! joycey hihi geen fotomodel dus! wel fijn dat alles weer goed was en hij goed te meten was! over verlof, las laatst dat je in engeland gewoon bijna een jaar verlof hebt!!! of t waar is weet ik niet, maar was een topic hier ergens op t forum! heb net 5 min op mn balkon gezeten, onder de parasol.. en toen werd ik me toch al beroerd dat ik maar weer binnen zit.. en ondertussen zit iedereen op fb lekker lollig te doen over zwembaden en grapjes te maken.. hoop dat ze erin stikken!!! voetjes waren aardig terug gelukkig, snel mn slippers aangedaan, doe ze ook niet meer uit anders krijg ik ze niet meer aan hahaha. ben benieuwd hoe ze er vanavond uit zien lol
Ik loop trouwens s'avonds op van die ouderwetse slippers met klitteband. Ze zijn wel veel te groot maar dan gaan mijn eigen teenslippers teminste niet in mijn voeten snijden. Heb hier alles pot dicht zitten en ben behalve ridder vanmorgen naar school brengen nog niet buiten geweest. maar toen voelde je het al ben 10 minuten weg geweest en het werd al weer warmer in die 10 minuten. zal zo es schoonpa bellen of die t zwembadje op wil zetten zodat de kleine man straks na school lekker kan zwemmen