@Senna Spagetti is ook lekker, maar mij nu ook al te machtig.. Heerlijk zo'n avondje even voor jezelf! Althans dat vind ik dan soms hoor hihi. Hopelijk wil je kleine meid slapen, maar ook begrijpelijk dat ze dat niet in 1 x doet ivm de warmte @marieke Zo jeetje! En dan heb je nog in een ijsbad gezeten moet je nagaan!
ja precies en de hele dag met de pootjes hoog!! en t begint nog zeer te doen ook!! ben dr nu wel klaar mee!!
@BW; wat fijn dat de kleintjes het zo goed doen. Twee sterke kinderen dus! Kan me zo goed voorstellen dat het vreselijk is om zonder ze thuis te zijn. Maar als ze zo doorgaan komen ze vast 'snel' naar huis toe! @heyhallo; goed dat je je hebt ziekgemeld en fijn dat je nu dus 'verlof' hebt. @Fiefer bij de vorige echo was ze toch helemaal niet zo erg groot? Veel vruchtwater is volgens mij niet erg, toen ik overtijd liep bij de eerste controleerden ze juist of ik nog genoeg vruchtwater had. Als ik te weinig zou hebben zouden ze namelijk direct zijn gaan inleiden, toen was het juist goed dat ik nog lekker veel vruchtwater had. @Nathalja, wat vervelend van je contract. @ziektewet, ik vind het niet zo raar dat je eerder met verlof moet als je vooraf bent ziek gemeld. Het is balen omdat je na 10 weken al aan de slag moet, maar ik vind het raar als je 2 weken langer ziek thuis zit. Het is ook voor je werkgever een dure grap als je zo lang bent ziekgemeld. @Andijviestamppot; heb ik vandaag ook gegeten! Vind ik eigenlijk best wel zomereten... @hier, vandaag de hele dag met kleding aan in de sauna gezeten. Oh nee, wacht, ik was aan het werk. Het was echt te warm... Daarnaast ook nog eens veel overleggen, dat bleuh... De collega die mij vervangt tijdens mijn verlof heeft het echt hoog in haar bol. Ik vroeg of ze een bespreking wilde voorzitten die ik normaal altijd voorzit. Dat moet zij over 2 weken gaan doen, maar ze weigerde gewoon! Mafkees, ik heb haar voor het blok gezet en ze maakte er dus een potje van. Ze was volgens mij best pissig op me, maar ik vond het stiekem wel grappig. Verder vandaag bij de vk geweest. Alles goed, kindje is iets groter dan gemiddeld, maar geen reden tot zorgen. Ze schat nu dat ze met 40 weken rond de 8 pond weegt, maar zoals ze zelf al zegt is dat nu eigenlijk nog te vroeg om te schatten. Dus ik ben benieuwd. Verder is al redelijk ingedaald, maar ligt het hoofdje nog niet vast in het bekken.
Mira kost de werkgever niks hoor. Ziekte tijdens zwangerschap word volledig vergoed ook aan werkgever Maar vind t ook niet gek hoor Fijn dat alles goed was! Heb respect voor je dat je werkt met dit weer!
marieke; je voeten!!!! heb medelijden met je! lekker met de beentjes omhoog blijven zitten. morgen nog een warme dag en dan is het weer een paar dagen beter weer voor ons zwangeren. en nu al voorweeen.. doe maar rustig aan. fiefer; kleine meid is meteen in slaap gevallen, die was helemaal op. heb nu nog alle ramen dicht, straks als het wat afkoelt zet ik alles boven open. heb het idee dat als ik dat nu doe het haast nog warmer wordt. mira; leuk zo een collega, maarja ze heeft alleen zichzelf ermee. fijn dat je kleine al redelijk is ingedaald en op een mooi gewicht wordt geschat. het wordt nu echt aftellen he. ben echt benieuwd volgende week hoe de groei echo is. hoop echt zo dat die beter is en niet dat de groei stagneert. ik heb liever een kindje van een pond of 6 a 7 dan een pond of 4 a 5. dat is echt zo super klein. maarja als het niet anders is. dochter was ook redelijk snel bijgegroeid toen ze eenmaal was geboren.
Het werken gaat wel, ik heb ook niet echt last van kwaaltjes en warm zou ik t ook hebben als ik niet zwanger ben. Ik ben alleen t werken wel zat, maar dat komt meer omdat we in een reorganisatie zitten en de sfeer daardoor heel slecht is. Nu wordt er over gesproken dat bij ons iedereen in mijn functiegroep opnieuw voor zijn baan moet gaan solliciteren, lekker tijdens mijn verlof. Dat ben ik dus niet van plan, maar ja, wat dan?
Senna idd van mij mag t vriezen hahahaha Die voorweeen zijn idd vervelend. Gelukkig is t maar even met vlagen.. Mira ja dat is flink balen! Strax lekker je werk opzij zetten en even niet aan denken..
De partneravond was leuk !!! Het duurde twee keer zo lang en dat had ik mijn vriend expres niet verteld (anders was hij vast niet meegegaan, whahahaha) dus we zitten daar en hij zegt: hoe lang duurt het nog? Dus ik zeg: nog een half uurtje/drie kwartier hooguit, hoezo? Dit is een dubbele avond... Dat had ik toch gezegd? Ja wat wil hij doen dan op zo'n moment? Weglopen? Maar goed, hij heeft het overleeft en zit nu lekker te gamen en laat het inzakken. Ik ben blij dat hij mee is geweest en geïnteresseerd heeft zitten luisteren en kletsen, want nu voel ik mij ook wat fijner dat hij in ieder geval weet wat hem te wachten staat binnenkort. Kan het iedereen aanraden! Verplicht je vent laten mee-voorbereiden op de bevalling.... En toch blijf ik het stiekem creepy vinden, als ik het mij probeer voor te stellen hoe dat straks zal gaan. Brrrrr. Ik werd er daarstraks haast emotioneel tot aan paniekerig van - mja, beter nu dan straks
Nou terug van de info avond in het ziekenhuis. Vond er weinig aan.alleen ovrr de bevalling vond ik interessant. Ga me even douchen en dan op mijn bed liggen.
T voelt echt net of ik mn voeten en enkels zwaar gekneusd heb.. Begint me toch te steken en te doen.. Vl heeft maar weer een bak koud water gepakt voor me
Heb zin om iemand in mekaar te slaan!! Zegt er 1: zwanger zijn is geen ziekte heb t zelf ook 2 keer gedaan.. Ja alsof elke zwangerschap t zelfde is.. Nooit heb ik op fb veel Geklaagd over mn overgeven, mn bekken, mn bloeddruk.. Vermoeidheid of wat dan ook.. Heb t nu over t warme weer en mn voeten en dan krijg je zo' n opmerking.. Ik zou zeggen kielhalen!! Stom wijf!!! Zo hahahhaa
Mijn toestemming heb je! Zo was er ook 1 die zei: Wat klagen mensen toch over het weer wees blij dat het zonnetje schijnt en zo warm is blabla.. Dus ik zei: "Als je zwanger bent, piep je wel anders " Zij: Ja dan zoek ik de verkoeling op.. Ik dacht echt: Wat denk je nou? Dat ik op het strand ga liggen bakken in de volle zon ofzo?? Ik zit niet voor niets binnen, met mijn rolgordijn naar beneden.. veel drinken en rustig aan doen .. sjonge jonge zeg..