Nou idd! En als ik nou om t minst of geringste zwaar klaagde ( ja doe ik hier wel maar weet zij niet hahahha ) maar vind dat zulke Misselijke Opmerkingen.. Dat: tis geen ziekte ( nee maar Kan t wel worden zit niet voor niks aan meds) en: heb t zelf Ook 2 keer gedaan.. Ja dus? Alsof jij nooooooit geklaagd hebt toen..
Joh, laat je je opnaaien door zo'n mafkees die overduidelijk de perfecte zwangerschap heeft gehad? Tot twee keer toe?! Zeg maar gewoon: ik wens jou een gezin met veertien kinderen geboren in juni t/m september, fijne avond !!!
Hahahhahahha ja had ik best kunnen doen! Ik ga zo mn pootjes naar bed brengen hihi slaap lekker alllemaal! Hoop ik dan maar!
Hallo dames, Elke zwangerschap is anders. Ik kan daar ook over beoordelen is nu mijn 2de en het verloipt anders. Die warmte waarschijnlijk ben ik 1 van de weinige zwangere vrouw die dit heerlijk vind. Mensen buiten op straat hebben medelijden met me (ik waggel) en vragen moet je nog lang. Waarop ik antwoord 6 weken dan zie je ze kijken ow nou dan hoop ik maar dat de hitte afneemt. Nee hoor doe mij die hitte maar heerlijk. Vandaag mijn VIERENDERTIG weken dansje nog maar ZES weken te gaan. Iedereen sterkte vandaag die het niet zo met die warmte heeft leef met jullie mee.
goedemorgen! hier redelijk geslapen, was alleen om 5 uur klaarwakker en dochter om 7 uur. dus we zitten nu even op de bank en gaan zo ontbijten. het onweert hier al flink en wat spatjes regenen. dus het zal zo wel losbarsten denk ik. heb alle ramen beneden open staan. boven alles dicht laten doen door mn man net want anders als het begint te hozen moet ik weer naar boven en ik ga liever niet de trap op. dochter gaat om 12 uur naar de oppas dus vanmiddag lekker weer rust. weet nog niet of ik de gordijnen van de babykamer vanmiddag ga ophalen, ligt aan het weer.
Ik hou ook onwijs van de hitte Raar hè dat iedereen gelijk maar aan neemt dat je er niet tegen kan? Vannacht was ik om kwart over 2 wakker door kramp in mijn kuit. Pijnlijijijk! Vooral omdat ik niet direct overeind kon komen. Toen ik eenmaal overeind was, kon ik niet op dat been staan (was echt onmogelijk) en moest ik aan de kledingkast gaan hangen. Het duurde echt lang. Nachtmerrie!!!! Ik haat kramp - had gehoopt dat ik er na de puberteit permanent van af zou zijn, maar nee dus Nu doet mijn been nog steeds pijn!
goedemorgen, hier heeft het net flink gewaaid en een paar druppels regen zijn er gevallen. Het is hier nu ook weer gestopt met onweren.
Vind ik niet leuk! Had gehoopt dat het zonnetje flink zou stralen en dat ik de babywas buiten kon hangen!
@joycey ik ken het die kramp ik durf niet eens meer uit te rekken. Ik kom ook niet snel overeind en als ik sta dan kan ik noet staan op dat been. AUWWWW vreselijk. Heb er 2 dagen last van gehad.
@marieke; ik zag gisteren bij een fb post van iemand (ook van dit groepje, weet alleen niet meer wie) die had iets over maagzuur, en dat niets hielp.. Reageerde er iemand op: Ja het hoort er bij, niet zo zeuren, blablabla (was echt een rotopmerking) denk ik.. Hallo! mag je dan NIKS op fb zetten als je er even door zit.. Ohja, voorweeën ik ken het meid, heb het al 10 weken succes @joyce: ik heb het ook regelmatig, moet je heel voorzichting je tenen (met voet uiteraard) naar je toe trekken, dan gaat het over @weer: had manlief gevraagd om hier de ramen en deuren tegen elkaar open te zetten, zodat er een beetje frisse lucht door huis zou waaien, word ik net wakker is het maar 20,5 graden in huis Vanavond komt mn schoonmoeder langs :x ivm uitkeringen waar ik recht op heb, en hoe het zit met mijn verlof ed.. Maar ze had gister al e.e.a over de telefoon aan M uitgelegd over mijn verlof, dat ik dan naar een bedrijfsart van mijn (ex)werkgever moest, of die van het UWV en die zou dan beslissen per wanneer mijn verlof zou ingaan, en dat kon ook al met 32 weken zwangerschap (dus 8 weken eerder) en dan zou ik erna ook maar 8 weken krijgen.. Dus ik dacht JA DOEI!! :x overal staat dat je recht hebt op MINIMAAL 10 weken bevalverlof.. Dus ik dacht, ik bel zelf het UWV wel want hier geloof ik geen drol van.. Krijg ik hetvolgende te horen: Omdat ik nu in de ziektewet zit, gaat dat met 34 weken zwangerschap automatisch over naar zwangerschapsverlof (dus 6 weken) het UWV betaald dat aan mijn werkgever, en zodra mijn contract stopt (9 augustus) moet dat omgezet worden zodat het UWV het op mijn rekening stort. Dat tot 10 weken na de bevalling. vanaf dan heb ik recht op WW-uitkering, die ik uiterlijk 10 weken van te voren aan moet vragen. Dus ik heb helemaal geen zin in dat mijn schoonmoeder langs komt, want die lult toch alleen maar onzin
Goedemorgen, Zwanger of niet.. Ik drijf m'n bed zowat uit pfff... Zelfs tijdens m'n zwangerschap nog nooit zoveel gezweet, bleghh
@bw; had je gisteren nog gekeken hoe zwaar je kindjes nu waren?? Was wel nieuwsgierig Vies he, slapen en zweten
Dat weet ik, maar soms heb je zo onwijs veel kramp, dat het niet meer mogelijk is om je tenen naar je toe te trekken. Dat was juist het hele punt. Ik kon er niks meer mee en moest aan een kast gaan hangen wiebelen in de hoop dat ik er wat later op kon steunen
Morning! Straks naar de fysio, dus hopelijk is het dan even droog... daarna mag het plensen/gieten/onweren als de pest.. interesseert me niet.. (zal je net zien.. moet ik de deur uit breekt het los..da's ALTIJD..) @slapen Hier redelijk goed geslapen, gisteravond was ik weer zeiknat van het zweet, vind het gewoon niet leuk meer bah! @douchen: Heb gedoucht op mijn krukkie! Wel beetje improviseren, want die douche is echt klein bij ons en dat krukje is best groot..dus stiekem vind ik het een onding maargoed.. voor die laatste weken heb ik het wel nodig.. @kramp Balen zeg... lijkt me knap vervelend als je geen kant meer op kan..! @nathalja: Bel anders je schoonma op dat je je niet lekker voelt (en in tussentijd heb jij alles al bij elkaar gezocht qua info over dat uwv ) of is dat geen optie? @BW Dat heb ik ook hoor, ookal was ik niet zwanger..slapen en warmte gaat bij mij echt niet samen..BAH! Kunnen je kleintjes een beetje slapen? Kan me voorstellen dat ze de airco niet hoog zetten (of misschien wel helemaal niet aanzetten) i.v.m. de minimale weerstandjes van die ukkies op de afdeling.
nee want ze wil ook M zien.. pffffffff... Ik bedenk me nu iets heel leuks ik ben voor het eerst in 5 jaar vrij tussen kerst en nieuwjaar LOVE
Hier drupt het, het leek even of het ging regenen, maar het is (nog) niet echt noemenswaardig. Ik heb vanochtend een afspraak met de kraamzorg. Ik dacht om 9.30, maar er is nog niemand. Ik ben vergeten het op te schrijven, dus kan ook later zijn. Kan ik echt slecht tegen, tegen wachten. Aan de telefoon was het ook al een slome toen ze de afspraak maakte, dus ik ben benieuwd. Zometeen komt ze helemaal niet. Vorige keer was het een leuke meid die langskwam voor de intake, dus ben benieuwd wie er nu komt.
@mira; hopelijk komen ze snel langs dan.. Hier heeft het nog niet geregend, volgens Buienradar begint het 11.30 pas te regenen.. Nu schijnt het zonnetje maar het is niet super warm.. Nu is gewoon PERFECT
Nog niemand, ik ga er maar vanuit dat ik me vergist heb, maar heb dus geen idee hoe laat ze dan komt... Hier is het flink bewolkt, beetje benauwd, maar geen regen meer. Volgens de buienradar regent het hier wel trouwens. Ik hoop dat het zo blijft bij jou!