Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ff bijlezen.. gelukkig maar 2 pagina's ;)

Slapen heb ik niet kunnen doen..bah veels te heet.. en raam staat open dus ik hoor alles wat er gezegd word op straat.. maargoed.. zo lekker frietje eten ! :D en broodje kroket jammiiiieee is vriendlief nu aan het halen :p Ik zit in mn bh en slaapbroekje op de bank lekker afkoelen lekker puuuuuuuuuuuh

@marieke : ja verdorie, dan heb ik er wel recht op he! :p :D Weet wie het zegt hoor ;) "Ken" jullie onderhand wel al een tijd dat ik dat wel kan hebben :p Maar minimaal 24 uur zou ik niet erg vinden! Ik irriteer me ff aan een bepaald persoon.. maar dat vertel ik achter wel ff.. voor het geval dat..

@Babywish : Puur nieuwsgierigheid..maar hoe gaat IUI te werk? Nou kunnen we elkaar in ieder geval een handje geven! :D Gelukkig heb jij nu 2 sterke wondertjes die idd hopelijk heel gauw naar huis mogen! Maar daar ben ik heel zeker van!

@Fb hebben jullie die foto gezien van Noah van M? Zo'n scheetje! En dat handje ! LIEF!

@Baboes : Heerlijk! Lekker genieten! Net op tijd met die pokke hitte!

@co assistent: Als het even kan.. wil ik dat ook NIET hebben aan mijn bed..veels te druk..wil me kunnen concentreren op de belangrijke personen, verloskundige, gyneacoloog en vriendlief.. en niet dat 'leerzame gebrabbel' ga dat ff lekker ergens anders doen.. (oke iedereen moet het leren, maar niet op mij idd.. met alle respect hoor..)

Ik zie nu door de bomen helemaal het bos niet meer qua flesvoeding.. Ik was gister toevallig bij de AH.. dus ik voor de gein ff kijken of Nutrilon op voorraad was.. en dat was het.. pff.. en dan heb ik het nu alleen over Nutrilon 1..en dan heb je nog diverse soorten..! 1 is voor Allergie.. dan heb je nog de variant Hongerige babies, dan de variant 'normaal' en nog 1.. maar welke moet ik dan in godsnaam kopen? Wilde dat eigenlijk aan de kraamzorg vragen, maar 17 juli vind ik dan wel weer erg ver weg..

Ow mijn eten is er :D

2. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    @Fiefer, ik zou gewoon de normale kopen. Niet te veel inslaan en als t kindje dan iets anders nodig heeft dan koop je t wel bij (of iemand anders). als je voor 37 weken bevalt moet je toch naar het ziekenhuis en hebben ze daar voeding, dus je kun nog wel even wachten toch?
    Je ging toch naar een kraamhotel? Zit daar dan kraamzorg bij of moet je die zelf regelen?

@co-assistent; als ze alleen kijken in een hoekje en hun mond houden mogen ze er van mij bij zijn, maar ik ben geen proefpersoon! Over het algemeen mogen co's nog niet veel en je mag ze weigeren.

Moet wel zeggen dat ik bij mijn eerste bevalling zo in mijn eigen wereldje zat en alleen maar met bevallen (ween, pijn en persen) bezig was dat ik eigenlijk niet eens gemerkt heb wie er allemaal in de kamer waren. Ja de verloskundige, die praatte tegen me en mijn man, maar verder weet ik niet eens of er 1 of 10 waren!

3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daar zat ik ook al aan te denken.. gewoon de normale kopen en mocht het nodig zijn is de 1e beste supermarkt hier op 2 minuten lopen vandaan en de 1e beste drogist ook..en anders wat verder in de stad, maar da's ook lopend te doen. Dus dan gaat vriendlief maar even op stap..

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet eerlijk gezegd niet of er kraamzorg bij dat kraamhotel zit.. wilde net bellen, maar was een kwartier te laat, dus probeer het morgen eventjes.. Want wil ook een rondleiding haha. Maar las net op de site dat je je elke dag voor 14u kan aanmelden en vanaf 15.30 hebben ze dagelijks een rondleiding. Ga nog even verder kijken op de site of er kraamzorg bij zit ja of nee..anders bel ik alsnog :)

5. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Precies, heeft hij ook wat te doen na de bevalling... ;)

6. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja daarom ;) Zijn mannen toch nuttig he in dit soort gevallen :p ;)

7. Smakelijk fief! Ik ga kruidvatvoeding geven.. Puur omdat ik niet kon kiezen hahaha en deze was dan t goedkoopst.
    Hoor er wel goede verhalen over.. En ach elk kindje is anders dus
    Moet toch zelf dingen ontdekken..
    Zal zo even achter kijken..

Iui heb ik ook 9 keer gehad..dan begin je met puregon spuiten voor de
    Groei van eitjes, dan pregnyl spuit om
    Ze te laten springen en dan word het zaad gewassen en wel met
    Een catheter diep in de baarmoeder in gebracht.. Opzich een fluitje van een cent.. Al is het geestelijk alsnog zwaar net als
    Elke behandeling. Plus ik ben toen mega aangekomen van al die hormonen..

8. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja bij ICSI moest vriendlief zaad inleveren, werd ook gekeken welke kwalitatief goed was.. bij mij werden er eitjes verwijderd, moest ook hormonen spuiten en later nog iets..waar ik ff de naam niet van weet.. in mijn been, allebei dagelijks. Toen eitje plus zaadje toegevoegd onder microscoop en dat teruggeplaatst en de overige bevruchte in de diepvries..dus denk niet zo heel erg gek veel verschil met IUI en IVF maar slopend is het proces wel! Pff.. Ach na de bevalling gaan we met zijn allen joggen achter de kinderwagen LOL

9. elke behandeling is denk ik slopend.. ze zeggen ook dat als je aan zon traject begint het je relatie kan versterken of kan verzieken..
    na 5 jaar mmm heeft ie t bij ons verziekt..

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ben best wel een gezegend mens dat ik dat niet mee heb hoeven maken! Lijkt me ontzettend zwaar.

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons heeft het dus alleen maar de relatie sterker gemaakt gelukkig..! En tuurlijk, soms hadden we allebei onze momenten van Pfff..fuck it.. hoeft van mij niet meer hoor.. ! Zaten we er echt even doorheen.. maar gelukkig was de kinderwens bij ons beiden zo groot dat we toch hebben doorgezet :D

12. gelukkig maar :D is dit wondertje van de eerste icsi? of heb je er al meerdere gehad

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    2e icsi :D GODZIJDANK want je krijgt 'maar' 3 behandelingen per jaar vergoed.. is het alle 3 niet aangeslagen, word je gewoon levenslang opgegeven VAAG!

14. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de 1e was het niet ingenesteld.. en degene die in de vriezer zaten waren ook 'overleden' en bij de 2e is ze ingenesteld :D en de 4 in de vriezer zitten er ook nog woehooeew! :D

15. joycey is ook best zwaar.. heb altijd gezegd, en zal het altijd blijven zeggen.. als je het zelf niet hebt meegemaakt zoiets.. dan zal je nooit begrijpen hoe het is..
    mijn huidige vriend heeft dus al 4 kids.. dus heeft dit niet meegemaakt (zijn ex heeft wel meerdere miskramen gehad en zijn dochter is levenloos ter wereld gekomen, uiteindelijk goed gekomen.. dus ook zat meegemaakt) en zal dus ook niet begrijpen dat je sommige opmerkingen niet kan of moet plaatsen.. dat het niet zo normaal is om een kindje te krijgen, dat het niet gewoon erbij hoort.. maar dat het echt een wonder is als je snel zwanger mag worden en dat het kindje gezond is..

16. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @baboes. Oh lekker verlof begonnen, genieten geblazen...

@co-assistent. Die hoef ik er dus niet bij te hebben idd. Denk dat ik er op dat moment niet mee bezig ben, maar van mij hoeft er niet een vraagmaarraakgast bij te staan met allemaal van die k*tvragen oid.
    Klinkt misschien raar of stom, maar ga daarom ook een bevalplan schrijven. Weten ze iig wat ik echt niet wil en de rest zien we wel hoe het loopt.

@Behandelingen. Ik mag ook in mijn handjes knijpen en heb ook echt respect voor de rest die er veel bloed, zweet en tranen voor heeft moeten laten.

@fief. Thnx nu heb ik ook zin in patat en snacks. Ga zo pasta met kip, knoflook en spinazie maken ook lekker maar slechte vet snack mmmmmmm nog lekkerder!!!!!!!!!!!!

17. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ verwekken: ik denk te weten wanneer t is gebeurd. Gewoon thuis. Ik weet nog dat ik na afloop zei 'als deze niet raak is, dan weet ik t ook niet meer!'en zo geschiedde... :) was sinds juli met de pil gestopt, dus mag ook niet klagen...

@ kraamzorg; heb 5 juli de intake. Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben...
    Maar wil ook geen stagiaire... Vindt het al best lastig dat er 1 onbekende de boel komt regelen in huis...

Baboes; geniet van je verlof! Ik moet nog 3 weken... Maar dan ben ik daarna lekker vrij tot half december!

18. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marieke: Ja is ook zo hoor.. zo hoor ik vaak dat mensen zogenaamd weten hoe het is om minder te horen.. nou met alle respect.. maar mensen met een goed gehoor weten dat gewoonweg niet KLAAR.. en andersom geldt dat ook voor mij.. ik weet ook niet hoe t is om bijv. in n rolstoel te moeten zitten of om alles met 1 arm te doen noem maar even iets..

@Copani: Succes met de laatste loodjes met die 3 weken.. kan me voorstellen dat je ernaar uit kijkt !

19. was dat met icsi ook maar 3??? wist wel met ivf maar die ook pfff gierig! iui word volledig steeds vergoed. hoe vaak ook.. dus dat scheelde wel..

woeiii dus je hebt nog een paar te gaan ;)
    hoelang kunnen ze dat bewaren dan? of is t niet zo hoe langer je wacht hoe mindere kwaliteit?

eli smakelijk hihi

fief idd.. dat is gewoon wat wij mensen doen.. oordelen.. altijd maar oordelen en dingen denken te weten die je gewoon niet kan weten eer je t zelf meemaakt.
    zo heb ik dus fibromyalgie.. als ik dus de lift neem ipv de trap zeggen mensen vaak, kan jij niet gewoon lopen.. en dat je dan dus keer op keer moet uitleggen en jezelf verdedigen is soms best vermoeiend.. laat mensen in hun eigen waarde en anders VRAAG waarom en niet door een of andere debiele opmerking of achter rug om geneuzel..

20. ogh vergeet ik bijna te dansen!!!! met mn vochtpootjes!!! hopsaaa 32 weekjes

Deel Deze Pagina