Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Heb zojuist van die naamlabeltjes besteld voor onze kleine knul. Handig voor op de kinderopvang, raken zijn spullen ook niet zoek.

Voor de liefhebbers ik heb een kortingscode krijg je 10% korting. Website is www.foppiez.nl kortingscode wij4.

2. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja met ICSI & IVF helaas ook maar 3.. :( De embryo's in de diepvries blijven net zo lang goed en pas als wij BEIDEN zeggen: "We hebben genoeg kids" vernietigen ze het pas :D Dus vriendlief zegt altijd: Heb 1 kind hier in mama's buik en 4 in de diepvries :D Kijken mensen je soms echt raar aan van WTF ben jij nou weer over aan het praten whaha!

3. hahaha ja dat soort humor houd ik wel van. tis allemaal al moeilijk en zwaar genoeg. wij deden ook veel met humor..

dan is t straks, kom schat.. we ontdooien even een kindje ;)

4. hmzzz net mezelf even gewogen.. ben in anderhalve week bijna 3 kilo aangekomen! wtf!!!! zou dat serieus t vocht zijn???

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik hoop het voor je! LOL :D

6. Mja als t
    Zo doorgaat dan haal ik de 20 kg alsnog hahaha

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Schoonmam is al weer weg :) is er een uurtje geweest, maar ze had me niet meer te vertellen als dat het uwv gister aan de telefoon heeft gedaan..
    Marieke, pas op hoor dansen met vochtpootjes :p

Ohhhh vanmiddag ook zooo erug! Ik heb met mijn verjaardag in maart een mand met 22 cadeautjes gekregen, voor elke week van de zwangerschap die nog komen ging.. En ik pak dus elke woensdag een cadeau uit, dus ik vandaag eentje uitpakken, is het een cadeaubon van mijn (ex)Werk! OMG!

8. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marieke: Whaha ja ik hou wel van die droogheid, kan ook serieus zijn hoor, zo is het niet, maar alleen serieus zijn is voor mij niet weggelegd, kan het ook niet vinden met mensen die alleen maar serieus zijn .. Kijk uit met dansen hoor.. ! ;)

@Nathalja : Gelukkig is je schoonma weer snel weggegaan jij weer rust ;) Whaha grappig ! Die cadeaubon kan je dus mooi in je zak steken! ;)

@hier: Zakt vriendlief ff door de bank heen.. krak 1 vering doormidden..arghhhh!! Die bank staat er pas 3 jaar.. dus morgen ff Leenbakker bellen waar dat ding vandaan komt, ff kijken of zij weten waar je zo'n vering kan kopen of anders kan laten maken weet ik ut.. want ze verkopen het model nog steeds.. ;)

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oh je vriend :D Ik las het op FB en dacht dat ook jij het was... My bad :D

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee mn vriend hihihi maar ik ga wel ff zeggen bij Leenbakker dat ik het was..en dat ik zwanger ben en dus wat zwaarder ben geworden maar dat je niet zomaar door een bank mag zakken.. hij zit nog hoor, zo is het niet..maar je zit soort van scheef :p

11. hihi leuk die kadootjes! ik zou mezelf niet in kunnen houden denk ik om ze allemaal uit te pakken haha

fief dan rol je lekker gezellig naar mekaar toe op de bank hahaha

12. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ik ga lekker naar bed, morgen weer een lange werkdag. Nog maar 7x werken. Lekker dat aftellen.

Ik wacht trouwens nog steeds op dat vreselijke onweer dat zou komen vandaag...

13. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    o de eerste met verlof t komt nu dicht bij.

Pff hier een giga off day tis me te warm en ben zo ontzetten benauwd niet normaal meer dat vind ik echt het allerergste dat ik bijna geen adem kan halen.

marieke gezien je voeten weet ik wel zeker dat die 3kg vocht is.

ik ben er klaar mee voor vandaag ga mijn mandje maar es opzoeken

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Sterkte Mira ! En ja, ik wacht er ook al een paar uur op. Denk niet dat het nog gaat komen vandaag. Of misschien vannacht, wanneer we net voor de 8ste keer ein-de-lijk een keer de slaap kunnen vatten...

Ik heb momenteel 16 geboortekaartjes uitstaan. Driekwart van de familie van VL overgeslagen en zo'n 98% van mijn familie. Lekker goedkoop tot nu toe, haha.

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Suprise; jij ook een fijne nacht toegewenst! Ik crosspostte net op het moment dat jij wat schreef.

16. heerlijk he dat aftellen naar verlof haha ik zou nog 3 weken moeten anders haha

surprise ik denk t ook.. heb er nu maar geen foto van gemaakt maar kan nu dus helemaal niet meer normaal lopen..
    als dit nog 5/6 weken minimaal moet gaan zo.. gezellig hahaha

ik heb geloof ik 38 tot 40 kaartjes uitstaan.. maar moet dus nodig aan de gang morgen met adressen verzamelen.. was een goeie vanjou

17. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Ben moe maar slapen gaat hem nog niet worden benen zijn zo rusteloos en prikken aan alle kanten als of er slaap in zit.

Marieke dat had ik bij ridder ook de laatste 3 weken ongeveer. Deed echt pijn alsof het gewoon op barsten stond. Nu valt het nog mee maar lig ook al 2 dagen van ellende op de bank.

Joyce dat is wel goedkoop idd hier helaas ongeveer 80 geboorte kaartjes is bij xxl in de fam normaal nou ja vind de kaartjes en kadootjes die we terug krijgen ook wel erg leuk

Vind het zo raar. In Dec zat ik te denken van als Ridder zomervakantie heeft dan komt de baby bijna. Nog 2.5 week en dan heeft Ridder zomervakantie:$ Gaat zo ontzettend snel

18. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo hebben ons net ingeschreven voor een voorlichtingsochtend in het Sophia Geboortecentrum.

Morgen de 2e groeiecho van onze kleine spruit..ben benieuwd..!

@Suprise: Zo dat gaat zeker snel!!! Ik besef dat ik a.s zaterdag nog maar 9 weken hoef.. en ik moet nog een 2e naam en geboortekaartjes regelen en proefdruk bestellen..argh!

Trusten meiden!

19. surprise jaa de tijd gaat echt hard!!! toen ik net zwanger was dacht ik nog. oooo dan is t zomer dus dat duurt nog zooo lang..
    en nu zitten we met zn alle beroerd te wezen en is t bijna zo ver hahaha

20. Sorry kon t niet laten hahahaha
    Geloof t of niet.. Tis echt mn voet!! Hoop wel
    Dat mn hoofdpijn morgen weg is anders ga ik voor de zekerheid even de gyn bellen..

Slaap lekker dames

Deel Deze Pagina