Ziet er goed uit Fief! Staat zelfs een radio op. Gezellig! Bij ons in de buurt is er geen bevallingscentrum helaas. Nou ja, daar zou ik toch niet naartoe hebben gemogen. Ik heb de verloskamers bij ons nog niet gezien. Weet eigenlijk niet of ze 2 soorten hebben. Zullen de open verloskamers ook voor de mensen met een medische indicatie zijn? Of zullen die op de gewone verloskamers moeten bevallen? Lijkt mij namelijk er rot als je komt met een medische indicatie en de verloskamer zijn vol! (ook als je geen medische indicatie hebt trouwens). Toch maar eens na vragen aan de gyn maandag hoe het nu allemaal in zijn werk gaat.
hier in het ziekenhuis zijn alle verloskamers hetzelfde, een bed, een gewone stoel, een relaxstoel die je naar achteren kan doen met voetenbank voor papa, radiotje, aansluitende wc en badkamer. een baarkrukje en zon skippiebal
Mooie buik Marieke! Nog even terugkomend over de zwangerschap (weet niet meer wie dat nou okal zei) Ik denk dat ik heel erg het getrappel in mijn buik ga missen.. De kwaaltjes verder niet maar gewoon de buik en dat getrappel en beweeg in mijn buik..
Dat heb ik weer. Mijn moeder belde zojuist op. Beetje kletsen blablabla. Zegt ze in een keer, ik weet hoe hij komt te heten...Dus ik zeg tegen haar hoe kom je daar nou bij; ja, ik stond vanochtend op en dat dacht zo komt hij te heten...Dus ik zeg tegen haar welke naam is het dan? Dus ze zegt de naam en ik denk k*t. Het is idd die naam. En aangezien dat je hem verschillend kan schrijven geeft ze ook nog de luiste spelling van de naam. AHHHGGRRR Dus ik begon maar te lachen en zeg tegen haar wie weet, misschien is het wel een hele andere naam!
ohw dat ken ik heyhallo hier is iedereen 32654896516 pogingen aan doen met namen en dan kijken naar onze reacties... mijn broer ( waar ik 4 handen op 1 buik mee ben) doet gvd 1 poging en zat meteen goed zucht hahaha
@heyhallo; OMG! hoe erg!! dat is wel erg toevallig! Ik had me een tijdje geleden versproken, naar mn ma toe, dus die zegt vorige week tegen me: is het nog de zelfde naam? Misschien wel, misschien niet.. Dat merk je vanzelf wel Nou niet zo flauw doen? Ja mam, de tijd moet het leren En nu denkt ze dat we een andere naam hebben, maar dat is niet zo
Hahaha hier wel de naam Ooit eens laten vallen maar Met zoveel namen.. Dus niemand weet t nog.. Ja jullie hahhah Nathalja dat ga ik ook missen hoor. T Legaal dik zijn en t getrappel..
Ladies even ego. Ik ga nu naar het ziekenhuis. Hartje van de kleine meid is weer niet in orde. Hou jullie op de hoogte.
Ik zeg tegen iedereen die t perse wil weten: nou vooruit dan, als je je Mond maar houd.. T word lodewieke!! En dan zie ke ze verschrikt kijken.. Durven niks meer te zeggen hahhahaha
Hier mag je dan switchen tussen het bevalcentrum of de verloskamer. Mocht je in het bevalcentrum willen bevallen en het is vol, dan mag je poliklinisch in de verloskamer. Heb je een medische indicatie, dan mag je, als de verloskamers in gebruik zijn, in het bevalcentrum. Ze hebben hier 2 kamers in het bevalcentrum en 6 verloskamers, en het is vrijwel nooit voorgekomen dat alles tegelijkertijd vol zat op hetzelfde moment.
Hahaha, dus dat hebben jullie ook al gehad. En het stomme is bij andere praat ik er zo overheen en ze zegt de naam en ik viel meteen stil. Dus nu weet ze het denk ik. Vraag me serieus af hoe ze dat bedacht heeft. Ik heb de naam voor mijn zwangerschap wel eens laten vallen tegen haar. Dus denk dat ze daar aan denkt. Ze is gewoon alle namen die ik ooit heb gezegt af aan het gaan. Vind het wel niet leuk. Hoop niet dat ze nu dehele tijd vraagt en hoe is het met.... En een lol dat ze had. Pfffff Het is dat we alles met die naam al hebben... hahaja
Succes surprise! @Joycey, mochten wij nou bij een medische indicatie ook wel in de parteanz kamer bevallen? Hier is de kleine man terug in een scheve stuit gaan liggen. Voor alsnog ben ik me licht aan het instellen op de OK voor een keizersnee. Ben ik wel verdrietig om. Lang herstel nodig en had zo graag thuis bevallen. Ben ook bang dat de borstvoeding nu moeilijk op gang komt of misschien wel helemaal niet :-s @Marieke, arme klompen van je! Veel lopen houd de stroming goed op gang (zeggen ze...) weet jij al welk ziekenhuis jij heen gaat, nu zevenaar niet meer aan bevallingen doet?