Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk douchen op een krukkie! Vandaag mijn haar gewassen, was ondanks het zitten best nog wel vermoeiend.. hoe bedoel je ik sport niet meer pff.. heb meer vetkwabben dan spierballen :p maar ach de lokken zijn weer schoon ! :p

2. Hahahha nu ik nog! Maar eerst gtst he ;)

En sporten? Wat is dat? Hahaha

3. Dat zijn oefenweeen hahaha hoe meer seks hoe eerder t
    Kind komt joh ;) hahahaha

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dan had het ondertussen al naar de kleuterschool moeten gaan ;)

5. Omg!!! Puberzoon wil een andere fiets want die hij nu heeft gaat ie vast om uitgelachen worden op de hoge school na de vakantie.. Of wij even een andere kunnen kopen! Tuuuuuurlijk jongen! Laten we voor iedereen andere fietsen kopen omdat jullie anders uitgelachen worden!! Wat denk jezelf!!!! Hahahaha

6. Joycey! Als ik jou zo hoor zou hij al bijna t huis uit gaan joh!' Konijntje!! ;)

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Waarom zou hij uitgelachen worden dan?
    En wat is er zogenaamd mis met zijn fiets? (volgens hem dan)

8. Het is een blauwe opoe fiets. Rijd half nederland op maar
    Goed.. Niks mis met de fiets maar hij vind t een vrouwen fiets

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou ja, misschien een leuk project voor hem om een spuitbus verf te halen bij de Action en hem een andere kleur te geven??? Daar hebben ze trouwens ook leuke (stoere ;) ) fietsstickers. Mijn fiets zit er helemaal vol mee - al is dat een echte vrouwelijke meisjesfiets vol bloemetjes. Maar ze hebben ook stoere mannendingen en zulks ;)

Is dat een goede compromis? Het zal sowieso wel spannend zijn - de nieuwe school - al komt hij aangereden op een kameel. Denk dat dat veel meer speelt dan de fiets op zich.

10. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Goedenavond dames, ik zou eigenlijk al met verlof moeten gaan om bij te blijven wat er wordt geschreven. Mis te veel als ik een dag werk.

Ja hoor, ik heb ook dikke voeten. Het is nog niet heel erg, maar dat komt waarschijnlijk nog.

@suprise; dat is schrikken dat het hartslagje weer niet goed is. Hoop dat het meevalt!

@fiefer; fijn dat t meisje nu netjes gemiddeld is.

@namen; vrienden van ons hebben de naam ook al geraden, maar ik denk dan maar; dan past de naam goed bij ons. (Ik had bij hun toevallig de naam ook al geraden!)

@ctg en alle ongein; tijdens de bevalling van mijn zoontje werd ik ingeleid. Ik werd direct aan alle toeters en bellen gelegd. 2 elastieken banden om mijn buik en toen de vliezen waren gebroken werd 1 band eraf gehaald en werd een elektrode via mijn vagina in zijn hoofdje geschroefd. Die hebben er ook tot na de bevalling allemaal opgezeten.
    Ik werd wel ingeleid en mijn zoontje had in t vruchtwater gepoept, dan willen ze je gewoon continu in de gaten houden.
    Mijn man kon op die manier ook precies zien wanneer er een wee aankwam.

@gamen; ik kan me bijna niet voorstellen dat hij zou kunnen gamen als je daar weeen hebt! Ik lag soms echt te kermen van de pijn terwijl ik niet echt kleinzerig ben. Maar jij kent hem het beste, dus gewoon verbieden dat hij dat ding meeneemt.

Als ik nu iets of iemand vergeten ben; sorry!!!

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hello :)
    Ik heb net een strandwandeling gemaakt! Hoe lekker was dan :) lekker het zand tussen mn teentjes, koele westerschelde water over m'n voetjes heen :) heerlijk :)
    Als klap op de vuurpijl nog een milkshake gehad :D
    Nu ben ik in gevecht met kleine meisje die m'n ribben erg interessant vind :p

12. T gaat erom dat t een opoe fiets is denk ik.. Maar zal
    T eens opperen om m te spuiten ja haha.
    Nieuwe school is ook spannend.. Maar tis elke keer wel wat anders.. Alsof wij geld teveel hebben.. Uiteindelijk betaal ik altijd alles momenteel.. Ook voor zijn kids.. Heb ik er best voor over hoor.. Maar als we een keer weigeren dan zijn wij de boeman.. Maar ach loopt wel weer los..

13. Nathalja ik ben he le maaaal niet jaloers!

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Er komt een moment - nu nog langer niet in verband met de waanzin die de rondte doet tijdens de puberteit waarbij het echt lijkt alsof ze een tik v/d molen hebben gehad - dat hij zich dat ook gaat realiseren. En geloof mij maar dat hij je dan dankbaar zal zijn! (en anders is het een verwend snotjong en heb je hem teveel gegeven ;) ).

Ik begrijp het wel, de kleine geldopslokkers! :D Elke keer wel iets anders. Als hij de fiets heeft, wil hij vast wel een mp4speler of een nieuwe laptop ofzo.

15. Juistem.. Hij heeft laatst al een telefoon gehad, wel van mp maar
    Toch... En vorige keer beltegoed enzo.. Blijf niet aan de gang..

16. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    WERKEN GA JE Kreng zeg je tegen dat kind :p Awh nee hoor.. maar je moet idd wel ff duidelijk maken dat je geen bank bent ofzo ;) En spuitbussen en stickers zijn een goed alternatief!

@Mira Jij hebt vanaf 17.30 vandaag toch verlof of wie was dat nou die dat vanmorgen zei............ We kletsen toch niet zoveel ? *engeltjessmoel*

@Nathalja MIE is JALOERSZZZ!! Ik wil ook zee aan mijn teentjes! Onder water zien de voetjes er altijd mooier uit dan boven water LOL Wel fijn dat je zo lekker hebt kunnen genieten meid en milkshake jammiiiieee

Ik heb net een zelfgemaakte ijscapuccino op jammie!! Die blender maakt wel een pokke herrie, maargoed boeiaaaahhh de buurman hiernaast woont er niet meer, staat leeg dus boeiend.. :p

17. Hij wil ook graag een krantenwijk maar mag die niet van zn ma hahha
    Tuurlijk snap t allemaal best hoor, maar heb mn geld nu zelf ook hard nodig en als t nu noodzakelijk was.. Maar niet om zon flauwekul reden!

Ik heb hongerrrrr

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb trek, hahahaha. Weet niet eens in wat!
    Dus ik wil wel een milkshake of McFlurry, is altijd goed!

19. Ik heb kaaaaas hoe kan t ook anders ;)

20. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ik heb net een hamburger en cheeseburger van de mac op.

Deel Deze Pagina