Pfff komen ze weer met hun lekkernijen! Gelukkig zit de Mac hier niet op 'mijn afstand lopen wat ik aan kan' vandaan (wat k normaal wel kan lopen whaha) en vriendlief gaat het toch echt niet halen whaha!
Zo he he phoe phoe. Nieuwe telefoon is vanmiddag binnen gekomen en ben de hele avond bezig geweest om alles om te zetten van de oude pfff wat een werk zeg. Nu vierkante oogjes Hoorde wat lekkere dingen voorbij komen zoals burgers, mcflurry aiaiaia nu heb ik ook trek daarin... Vl zondag maar lief aankijken dan gaan wij ook weer richting maccie ofzo. Zo lekker slapie doen, en het is hier nog steeds een beetje benauwend. Ik zit alleen in een topje met onderbroek en vl zit in een lange broek met trui, hoe bedoel je verschillende opvattingen van warmte
hihi leuk he nieuwe telefoons! ik zit ook lekker in een hempje en onderbroek.. misschien dat wij zaterdag met de kids naar de mac gaan, maar dat ligt er maar net aan hoe lief ze zijn ...dus zal wel niet hahahaha grapje
ARGH! Ik word helemaal gek van mijzelf.. ik ben al de hele avond aan het zoeken naar een 2e naam.. de 1e naam hebben we al.. die ga ik achter ff bekend maken.. ik word helemaal gek omdat ik tijdsdruk voel voor het bestellen van proefdrukjes van geboortekaartjes enzo.. Ik betrap mezelf erop dat ik het niet eens meer leuk vind om namen te zoeken.. !
Ben ook benieuwd... En is het misschien een idee om jullie namen te husselen en daar een naam van te maken???
@Eli dat hadden we al geprobeerd idd, maar komen we niet uit.. Ja enige is "Arwin" voor een jongen, maar dat vind ik zo verschrikkelijk whaha! Trouwens meiden.. mondje dicht he over de naam.. want de bekenden en familie mogen het pas weten op het moment dat ze er is Zelfs mijn moeder weet het geeneens, best moeilijk hoor..want daar deel ik echt alles mee..nouja..bijna alles
Ik wil slapen!!!!! Maar kan niet meer liggen van de bekkenpijn en mn pijn in mn benen en enkels.. Ik wil gewoon even Slapen.. Al is het maar een paar uurtjes...
Hier ook pokke nacht blegh! Snurkende vent, drukke baby, malloten met knoertharde muziek die door de straat reden..dacht ff dat ie door de gevel ging.. M'n ligging niet kunnen vinden blablabla.. Dus ben nu weer klaarwakker..
Ik had trouwens een hele vage droom..! Dat de kleine meid een gaatje aan de linkerkant van de bovenkant van mn buik had getrapt.. Je kon de 5 teentjes tellen..zo pijn dat dat gaatje deed..stak net een mini teentje doorheen..hoe bedoel je stom whaha
Ik ben door de wekker heen geslapen voor de kolfbeurt van 3 uur vannacht. Gevolg: zit nu met dikke lek tieten en een nat topje omdat m'n zoogcompressen helemaal volgezogen waren. Grrr... Hoe bedoel je te moe en gebroken nachten (en dat terwijl je kinderen niet eens thuis zijn)
BW; stiekem is dat best grappig ! Mother nature called Do not ignore her. Ik heb vannacht wel geslapen, maar mijn dromen zijn zo levendig geworden. 3 dromen gehad die allemaal door elkaar heen liepen, over een vriendin van mij en 'gedoe', een treinkaartje en dat er 3 gratis pizza's bezorgd werden en de bezorger er ook 40 euro bij gaf. Dus wij al die pizza's opeten (pizza calzone shoarma, jam jam, kon het gewoon proeven) en op een gegeven moment voelde ik een druppel zweet over mijn rug naar mijn been lopen en had ik het idee dat ik vruchtwater verloor ofzo. Dus ik keek op de wekker... halve minuut voordat de wekker ging. PIEP PIEP PIEP PIEP. DOH!
Whahaha, weg was de pizza Ik had liever wakker willen worden toen m'n wekkertje ging vannacht. Want ik haat het om in de ochtend zo wakker te worden terwijl je tieten op knappen staan.
Ik heb ook een rot nacht gehad. Was zo warm en benauwd op de slaapkamer! Bah bah. Voel me nu echt gebroken. Pfffff Dadelijk even naar kruitvat mijn babytas vullen.
hier ook geen fijne nacht. duurde lang voordat ik in slaap viel en meteen daarna begon de slaapkamer deur van dochter te klapperen dus weer wakker, eruit en handdoek tussen de deur gestopt. weer terug in bed en niet kunnen slapen. grrr. dan tussendoor nog moeten plassen en om half 7 was dochter weer wakker. om 10 uur gaan we naar de ika, een kledingkast uitkiezen voor onze kamer en een ledikant voor de baby voor in de woonkamer (ipv box) en voor dochter even kijken voor een tafeltje en stoeltje. hoop dat ze rolstoelen hebben wij de ikea. maar ben er bang voor. dan maar in de winkelwagen kar gaan zitten als ik moe wordt!