Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Fief succes met de test vandaag!

2. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Senna: Geloof dat ze wel rolstoelen hebben hoor bij IKEA, maar ik zelf ga vaak naar Delft/Barendrecht, weet niet hoe het in andere filialen zit.. Slim! Ledikant i.p.v. box!

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @senna: in Breda Ikea hebben ze rolstoelen, dus neem aan dat ze dat overal wel hebben..

@bw: Pff balen zeg :(

@fief: succes vandaag!

Hier ook een rotnacht gehad, lag om 22.30 op bed. En toen gingen de katten prutsen, vervolgens begon rond 11 een deur te klapperen, en om half 12 te onweren.. Om 12 uur vonden de bovenburen het een goed idee om hun wasmachine nog aan te zetten.. En toen was het plots 2 uur.. Ohja ook nog ruzie met manlief gehad midden in de nacht.. Meneer die heeft altijd gezegd: maak me maar wakker als je niet kan slapen.. Met de achterliggende geslachte dat als ik niet slaap ik een dag later me echt ziek voel..
    Dus ik lig een uur naar het plafond te kijken, dus denk ik maak hem maar wakker.
    Schat, ik kan niet slapen.
    Oh.. Meneer draaid zich om slaapt verder
    Ja verdorie! Ik ga wel tv kijken ofzo
    Haha is goed..
    Zit ondertussen een half uur tv te kijken komt hij:
    Wat is er dan?
    Ja ik kan niet slapen!
    Waarom maak je mij dan wakker? Ben je boos op me?
    Ik maak je wakker omdat je dat altijd zegt dat je me dan helpt ontspannen en ja ik ben boos!
    Ja maar, je kan me wakker maken ja als je pijn hebt en daardoor niet kan slapen.. Dit is toch anders?
    Hoezo is dit anders dan! En dat heb je nooit gezegd
    Ja omdat het nu onweert, je hebt toch geen last?
    Ik heb altijd last! Dat weet je!

Naja zo zijn we een uur door gegaan.. Pff niet leuk :(

4. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    haha Natalja, niet fijn van het slechte slapen, maar wel grappig die discussie.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik slaap echt super. Het enige nadeel is dat ik er 1x per nacht uit moet om te plassen en dan slaap ik weer verder. Alleen sinds een paar weken wel weer elke ochtend overgeven. Bleuh... dat ben ik wel heel erg zat eigenlijk.

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @mira: ik slaap normaal ook altijd heel goed, maar kon hem nu niet bevatten

6. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend Nathalja.. en dan midden in de nacht ruzie is ook niet leuk :( Hoop dat je vannacht beter slaapt. Het is afgelopen nacht echt de kutnacht van iedereen geweest geloof ik he.. ! Pff.. ben nu ook zo suf als een konijn.. maargoed..over een half uurtje komt ze weer prikken als het goed is, dan ga ik misschien ff liggen.

7. Morgen!

Ik moest om de 3 kwartier/ uur plassen.. Heb nu wel dunne pootjes hahha
    Vervolgens van ik half 7 eindelijk in slaap, droom ik dat we begravenisdienst hebben van mn opa in de groenrijk.. Terwijl opa al 5 jaar dood is..
    Dus nu helemaal naar de klote..

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    in de groenrijk :p haha :p ben je met mijn exbaan bezig ofzo??

9. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook slechte nacht gehad om te janken...
    de nacht was zeg maar mega lang...
    nu gevoel dat ik echt weken kan slapen..

vanmiddag voor controle naar verloskundige en gesprek over de bevalling mij benieuwen hihi

10. hahaha nee nooit gewerkt.. maar mn pa is jarig geweest en daar gaan we dinsdag heen en die wilde een nieuwe plantengieter voor buiten. die die ging ik dan ook even kopen tussen de dienst door hahahaha

marszie suc6 :D

alsof t allemaal niet nog moeilijker kon, hadden net besloten om tot januari dan maar in deze woning te blijven en dan verder te zoeken.. krijg ik een mail voor een huis in t dorp hiernaast.. dat ik daar nu voor in aanmering kom!!!!! wtf!!!!

dus nu is het: doen of niet doen??? is een dorp hiernaast waar geen supermarkt is, maar je zit wel met 5 min hier in t centrum..
    eensgezins hoek woning, met beste tuin, maar betaal daar dan ook 260 euro meer als hier.. wat we nog wel redden, maar zie ik het zitten om nu nog te verhuizen??? alles moeten verven, vloeren moeten leggen... inpakken, uitpakken.. net de babykamer, naja gedeelte, klaar... moet alles opnieuw.. maar ja.. daarintegen dus wel veeeel meer ruimte en een tuin!!! maar wel in een ander dorp.. ik word gek!!!!!

11. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    lastig vooral omdat je al 32 weken bent je mag over 5 weken al bevallen.. je kan natuurlijk ook er voor kiezen om huis te nemen en dan echt alleen het hoognodige te doen.. zoals jullie slaapkamer woonkamer als het moet de douche en dan kamer ready voor de andere kids. en dan na de bevalling als jullie beetje ritme hebben ver te klussen!

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    heb je gelijk wel een zee van ruimte :D
    Alles tegen elkaar afwegen he :) verhuizen zou ik zelf niet zo'n probleem vinden, mensen genoeg die je kunnen helpen met in en uitpakken, en schilderen ed :)

13. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @marieke: doen wat voor jou het beste voelt.
    Die verhuizing komt wel in orde, anders trommelt vl toch wat vrienden/familie/kennissen op om te helpen met verfen, behangen, vloeren leggen en sjouwen.

14. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Morning...

@slechte nachten.
    Vannacht eindelijk niet, wel hele drukke dromen gehad maar niet meer weten wat. Succes voor alle moeie oogjes van jullie met de slechte nacht..

@marieke. Tja, 5min van het centrum is niet veel en het huis is groter, je hebt een tuin je hebt meer privacy als kids van vl er zijn. Ik zou doen wat je gevoel je ingeeft. Je verstand zegt misschien van niet maar je gevoel ligt dichter bij jezelf dus zou daaraan vast houden.
    En idd er zijn vast genoeg mensen die willen helpen om alleen het broodnodige te doen wat er gedaan moet worden. Succes met je beslissing

15. thx dames!
    vind t erg moeilijk.. ga maar even mn mama bellen hahahaha

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oef lastig!!! Welk dorp is het? :$

17. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Lastig Marieke,

maar het is wel een mooie kans om groter te wonen en meer privacy te hebben en het heeft een tuin.

Je moet idd doen wat voor jou het beste aanvoelt. En idd anders alleen het hoognodige doen en na de bevalling de rest.

18. Gelukkig houd ik mn meettijd. Dus als
    T niks is verhuizen we over een half jaar
    Zo weer hahahahahha nee gein.

Joycey in nieuw diek ;)

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

En wat zegt mams ervan?

Ik zou het persoonlijk niet doen, je hebt net alles op een rijtje! Maar goed, ik heb een gruwelijke hekel aan verhuizen en blijf liever met 12 man in een 2persoonscaravan wonen omdat ik er zo'n hekel aan heb, dus ik ben geen redelijke graadmeter :D !!!

20. Hahaha ik vind verhuizen ook niet geweldig maar met 6 man op 1 slaapkamer liggen en sochtends heeel vroeg wakker
    Worden omdat er een niet luisteren kan.. Gaat je dan wel vervelen. Plus strax 4 kids in een woonkamer van
    17 m2 rond te hebben vervelen omdat
    T winter word. Nee qua kids is de keuze wel gemaakt.. Alleen de rest nog hahaha.

Mams nog niet gesproken. Vl zit
    Met zn broer te bellen en dan kan ik niet bellen want dan ga ik 2 gesprekken door
    Elkaar voeren hahaha

Deel Deze Pagina