Verhuizen! Tuurlijk stress en gedoe aan het einde van de zwangerschap, maar alleen al het vooruitzicht dat je je straks terug kunt trekken met je kleintje als de kids van vl er zijn lijkt me heerlijk. Mits je genoeg hulp krijgen natuurlijk. Want anders is het niet te doen volgens mij.
Ja dat is ook drie keer niets... En je weet nooit wanneer je weer een huis wordt aangeboden! Moeilijke keuze...
Hoe kom je bij de supermarkt? Hoe is het logistiek gezien? Kom je er een beetje goed van weg? Of is het echt in the middle of nowhere? En scholen voor de kids?
zo het uitje bij de ikea is geslaagd, ze hadden gelukkig rolstoelen dus mn man heeft dochter en mij rondgereden. hebben uiteindelijk een schoenenkast, ledikant met matrasje en een tafel/stoel voor dochter gekocht. kleding kast moeten we zelf samenstellen qua indeling dus dat gaan we online doen en dan meteen laten bezorgen. verhuizen; pff tja, zou gewoon de afweging maken of het financieel kan, wat je erop vooruit gaat, wat erop achteruit gaat... en wellicht dat er mensen zijn die mee kunnen helpen met verhuizen?? verlos; ben even kwijt wie er vandaag moest.. marszie?? succes iig of eigenlijk veel plezier op de terugweg was dochter in slaap gevallen in de auto. dus houd haar nu even wakker en dan proberen of ze straks nog gaat slapen, hoop het wel want ik wil zelf ook nog even liggen. man is weer gaan werken , die is pas rond half 7 terug.
@Marieke: Hmm.. lastig.. ! Ik weet dat je heel graag weg wilt omdat je dan meer ruimte hebt.. maar kan het idd financieel gezien.. heb je genoeg hulp van buitenaf.. is de verbinding naar de supermarkt/scholen dat soort dingen, goed of ben je echt afhankelijk van de auto.. kan je de stress aan dat je straks alles overhoop haalt ondanks dat je er dan daarna beter bij zit.. ? Zijn wel vragen die je jezelf moet stellen en moet overleggen met je vriend.. Er zitten voordelen aan, maar ook nadelen, gezien de situatie.. je bent zwanger in een ver stadium, kleine word eerder verwacht dan uitgerekende datum.. Ik zou indien het mogelijk is, vrienden/familie optrommelen om de boel zo snel mogelijk klaar te hebben, in ieder geval de kamers met prioriteit dus jullie slaapkamer en dat van de kids en woonkamer indien nodig. Best lastig...!! Zou het zelf eerlijk gezegd ook niet weten nu.. Dan is nog de vraag.. hoe populair is het dorp.. zijn de huizen zo weg en sta je dan weer onderaan de wachtlijst of kom je vrij snel weer in aanmerking voor een nieuwe.. als het laatste het geval is.. zou je denken: "Laat maar zitten, eerst bevallen en dan zien we volgend jaar in januari ofzo, weer verder" maar indien het het 1e geval is.. dan zou ik mijn kans grijpen, mits het kan en je hulp krijgt.. Succes met jullie beslissing.. ! @Senna Goed geslaagd dus in de Ikea! Leuk! Je hebt zeker zo'n PAX kast? Wilden wij ook, maar qua afmetingen past het hier op de 1 of andere manier niet, dus is het over gegaan. @Eli Ja dromen komen nu over de meest gekke dingen voor whaha! Schijnt door je hormonen te komen .. Ondanks dat ik net even gelegen heb, ben ik alsnog zo suf als een konijn..! Dus misschein straks nog even liggen..maar geen zin om de hele dag op bed te liggen blegh!
Boh Marieke, wat een keuze moet je maken. Ik weet niet of ik zelf in dat dorpje zou willen wonen. Een oom entante vanmij wonen er. Mogelijk moet de school er sluiten omdat het minder dan 100 leerlingen heeft. Misschien is het wel een heerlijke plek om je kindje op te laten groeien. Voor de andere kinderen is er voldoende te spelen in die omgeving. Althans, ik heb me er vroeger wel vermaakt. Moet er zelf niet aan denken om op dit moment te gan verhuizen, maar voor jou zou de extra ruimte ook erg goed uitkomen. Ik kan me voorstellen dat je nog even zou wachten en voor een huisje (soortgelijk) in de plaats waar je nu woont gaat. Succes!
Heej dames! Ik heb net een berichtje gekregen van Marszie, ze had controle bij de Vk en haar bloeddruk is weer veel te hoog.. Ze zit nu in het ziekenhuis voor allerlei onderzoekjes.. Ze vroeg of ik jullie even een berichtje wilde doen
Idd, hele lastige keuze. Ik zit zo'n beetje in dezelfde situatie. Namelijk dat onze kinderen vlak bij m'n schoonmoeder haar huis in het ziekenhuis liggen (5 min) en dat we 25 km verderop een woning zouden kunnen krijgen. Maar dan zit ik met kolven, kinderen bezoeken in ziekenhuis en de verhuizing. En waarschijnlijk als de kleine meid 1200 gram weegt mag ze naar een ander ziekenhuis wat 10 min verderop ligt. En dan hebben we dus kleine meid in het ene ziekenhuis en kleine vent in het andere ziekenhuis en een woning 25 km verderop. Maarja, toch wil ik wel verhuizen zodat we eigen woonruimte hebben. En dan doen we eerst de babykamer en onze kamer, de rest komt vanzelf.
@marszie. Hopelijk niks ernstigs, wel weer even schrikken zeg. @BW. hier ook bah weer, loom en nergens zin in. Zit lekker masterchef Australia te kijken. Gelukkig is dat deze week weer begonnen, vind ik een geweldig programma
@marszie: Jeetje wat een schrik! Hoop dat het meevalt! Sterkte! @Babywish.. ja da's idd een lastige keuze.. hebben jullie wel beiden een auto of ben je afhankelijk van je vriend? @Eli: Ff kijken of ik het voor elkaar krijg om deel 3 voor elkaar te krijgen..
bw; ja dat wordt op en neer rijden als ze straks ook nog allebei in een ander ziekenhuis zouden liggen. kunnen ze dan niet tegelijk worden overgeplaatst? of houd je dochter dan een speciaal bed bezet?? lastig hoor. marszie;ojeee meid. hoop dat het niet al te ernstig is... en de kleine nog even kan blijven zitten. fiefer; ja idd een pax kast van de ikea. super mooi! nu nog de indeling uitzoeken. deel 3 alweer bijna, komt doordat jullie zo hard kletsen hier is iedereen bokkig.. ligt aan het onweer ofzo?? dochter wilde niet slapen en is nu alles aan t doen wat niet mag, zand aan het strooien over het nieuwe matras van de baby wat binnen lag, schreeuwen en mij proberen te slaan. dus die heeft de strafhoek net al bekeken. de hond zit zn mat in stukken te bijten en heeft net het potje van onze dochter gesloopt terwijl ik met mn man aan de lijn zat. argghhhh!!!!!!!!!!!!!!! en ik, ik heb slaap! man is nu onderweg naar huis maar staat in de file. die pikt ons zo op en dan gaan we friet halen. heb even geen zin om te koken. (of om uberhaupt iets te doen). uk heeft rustdag vandaag denk ik na een paar drukke dagen, al heb ik amper stil gezeten vandaag dus dat zal ook wel schelen.
@BW. Hopelijk kom je er ook uit met een beslissing maken. Snap dat jullie je eigen plekje willen. Succes ermee. @senna. Oe lekker frietjes. Mag ook een x lekker niks koken en gewoon een lekker frietje halen. @fiefer. bij deze link staat bovenin ergens 'nieuw onderwerp' en daar kan je m maken Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
krijg iets van die harde buiken.. hebben jullie dat ook? heb er vandaag denk ik al een stuk of 15 a 16 gehad. doen niet echt pijn maar tis super vervelend. had dit bij mijn dochter niet zo. en het stomme is , als ik mn bh uit doe heb ik er minder last van?? ga straks toch even zitten om te kijken of uk weer beweegt, vindt het zo stil binnenin. ook nog geen hik gevoeld vandaag. dat is altijd zo irritant he met de gyn... voel je je baby goed? euhhh ja wat is goed...