Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @senna: ik heb ze de hele dag door elke 10 minuten :( vandaar dat ik in de ziektewet zit ;) weet helemaal hoe je je voelt.
    Als je niet vertrouwd dat de kleine wat minder beweegt gewoon bellen hè :)

2. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    part 3!!!
    en wat denk je; uk heeft zich net gemeld, gelukkig maar , was al een uurtje of 3 stil.. pffff wat kan een mens zich druk maken.
    kan me niet herinneren dat ik daar met mn dochter toen mee bezig was, maar die was ook veel drukken in mn buik. en na de geboorte super stil haha. die huilde ook amper en snachts al helemaal niet. dus ben benieuwd wat deze straks gaat doen.

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Senna Vervelend :( Als je het niet vertrouwd, idd gewoon bellen he.. maar als je de hele dag druk aan het bewegen was, word de baby in slaap gewiegd als het ware, dus kan het rustiger zijn of je hebt er geen erg in omdat je zo druk bent :) Vaak helpt het als je idd even gaat liggen en beetje gaat porren/drukken/masseren. Maar als het je niet lekker zit, gewoon even de verloskundige bellen hoor..daar zijn ze voor! En die harde buiken is knap vervelend :(

@hier 1e proefdruk van ons geboortekaartje is besteld! :D Ook ff gekeken bij Greetz.nl betaal je potverdorie nog 1.62 verzendkosten voor een proefdruk! Dus niets gratis! Grrr.. en dan nog 40 cent per envelop..ja ammemehoela!

Ik heb op geboortepost.nl gekeken, zag ik geen leuke.. greetz.nl dus.. en kaartje2go heb ik dus 1 besteld..iemand nog tips? Ben het ff kwijt..weet dat ik het eerder had gevraagd hoor.. maar heb hersens als een zeef..

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaja we kletsen niet zo weinig :p

Ja kan misschien ook nog per kind verschillen... heb er zelf geen ervaring mee, want dit is mijn 1e. :) Maar fijn dat uk zich even gemeld heeft! :D

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Gaan we per nu naar part 3? of wanneer :)

7. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @senna, gelukkig heb je uk al gevoeld nu. Maar mocht je het niet vertrouwen gewoon bellen.
    En harde buiken heb ik af en toe, misschien 5 a 6 x pdag. Misschien ligt het eraan dat ieder lichaam anders is en als je ook dat niet vertrouwd kan je altijd even bellen met de vraag of het wel ok is

8. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Nee niet nu al toch, zo lang mogelijk volhouden tot ze aangeven dat ie vol is :D:p

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha die vraag stelde ik op op deel 3 :p Maar maakt niet uit ! Ja ehm.. volgens mij kan je max 5000 berichten in een forum plaatsen, maar kan me herinneren dat het in deel 1 ook ineens meer dan 5000 berichten waren ofzo...

10. zoooo was ik weer!!!
    even 3 pagina's terug lezen hahaha

huis, we zijn vanmiddag weer even gaan kijken, van buitenaf dat wel, maar toch. het ziet er zoo leuk uit.. meer ruimte, grote tuin!, speeltuin om de hoek. er is een basisschool aanwezig. supermarkt moeten we de auto pakken, maar dat moeten we nu ook, want die liggen aan de andere kant van dit dorp zeg maar. het is te fietsen, kwamen een misschien toekomstige buuf tegen en even mee staan praten. zij woonde hier net 3 weken. ze zei het is heerlijk rustig hier en ben met 10 min fietsen in t centrum van Didam. lopent doe je er een half uur over. (alsof ik ga lopen.. doe ik nu al niet hahaha al is t wel beter voor me hahaha)
    dus qua buurt en huis zijn we erover uit, ook zijn daar veel kids dus de kinderen zullen zich goed vermaken. er ligt beneden een plavuizen vloer dus daar hoeven we voorlopig ook niks aan te doen. scheelt voor nu ook in de kosten.
    na veel rekenen kunnen we t redelijk goed redden.. dinsdag hebben we wel weer gesprek voor de sanering van mn vriend, als die akkoord gaan met mijn voorstel, dan is het wat dat betreft rond. dus ik heb nu gereageerd naar de woningbouw dat we zeker wel interesse hebben. maandag hoor ik daar meer over en dan moeten we de papieren bij mekaar zien te krijgen en dan kunnen we gaan kijken. tegen die tijd weten we ook meer van het gesprek van de sanering dus mochten die niet akkoord gaan en we dus financieel problemen krijgen, dan kan ik hem alsnog afzeggen.. dus fingers crossed!

baboes.. oo dat is weer minder van die school dan! hmz.. maar ja dat is iets waar we over 4 jaar dan pas zorgen over hoeven maken.. weet niet of dat voor nu een reden is om t niet te doen.. ga over 4 jaar dan wel weer verhuizen hahahahahaaha

aaaw marszie dat is niet leuk!! sterkte en hopelijk ben je snel weer thuis!

bw foei moeilijk he! kan me jullie dilemma ook goed voorstellen..

senna, friet helpt altijd bij bokkige mensen ;) zal het weer wel doen.. ik vind het ook moeilijk om te bepalen wanneer te bellen. want wat is idd goed voelen.. af en toe, de hele dag?

fief yay dus toch een kaartje kunnen vinden :D enneh... helemaal uit over je 2e naam? :D:D

deel 3 alweer? stelletje bepmiepen hahaha
    ben ik nu helemaal bij? ja geloof t wel he...

vriend is de kids halen.. duurt nog wel even want is ruim een uur rijden, dus ook ruim uur weer terug..

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marieke Spannend zeg.. dus als ik het goed begrijp gaan jullie het toch doen mits de sanering een goed bericht laat weten.. ? Spannend! Wel goed dat jullie even zijn wezen kijken en indrukken hebben opgedaan. Ook goed dat je even een buurvrouw hebt gesproken, altijd slim! Heb je ook ff gecheckt over geluidsoverlast dat soort gezeik?

Ja heb in ieder geval 1 kaartje kunnen vinden! :D Wilde eigenlijk iets van 3 kaartjes bestellen maar bij geboortepost.nl zag ik geen leuke, greetz.nl rekent 1.62 verzendkosten ofzo.. de GIEREN.. hebben jullie nog tips van andere sites waar ik eventueel zelf kan knutselen en bestellen en waar het compleet gratis is dus ook met gratis enveloppen?

12. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @marieke, goed dat je bent wezen kijken en ik duim ook voor je dat alles met de papierwerken en alles rond komt voor jullie.

@fief. ik heb ons kaartje via buskaartje.nl en daar hoef je geen enveloppen bij te bestellen. Ik zet achter wel welke ik heb, zit ook een vriendin van me hier.

13. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    pff, manlief heeft een langere nacht dan mij gehad, en die loopt te zeuren dat hij moe is! die ligt nu al een uur op de bank te pitten..

14. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff snel berichtje vanaf hier!

ben weer thuis \0/ bloeddruk zit nu op de grens en in combinatie met goed bloed/urine uitslagen weer met rust naar huis gestuurt..
    maandag naar ziekenhuis voor bloeddrukcontrole bij verpleegkundige en vrijdag weer naar ziekenhuis naar de arts...

moest wel in mijn achterhoofd houden dat als het zo blijft met een bloeddruk die moeilijk doet dat ik met 37a38 weken ingeleid ga worden... zo die kwam ff binnen zeg.. dat is zeg maar over 3.5a4.5 week al holy crap!
    ff een down momentje.. het is heel dubbel want heb dan wel eerder mijn mannetje in mijn armen maar aan de andere kan heb ik liever dat hij zelf besluit om te komen zeg maar..
    vertrouwen in mijn lichaam was al ver te zoeken maar die is nu echt helemaal foetsie!!!
    dus ga weer braaf rust houden en alle controles langs.. en hopen dat bloeddruk/bloed/urine goed genoeg blijft zodat ik niet opgenomen hoef te worden of eerder dan die 37a38 weken ingeleid moet worden.

15. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    @Marszie, dat is wel schrikken zeg. Ik hoop dat t goed zit. Inleiden is wel even omschakelen, want je wilt toch dat alles vanzelf komt.

@fiefer, ik heb bij poobies besteld bij de eerste, die hebben nu veel korting en als je je aanmeldt bij shopkorting.nl, nog meer korting. Mooie kaartjes, snelle service en je kunt alles zelf ontwerpen.
    Als je daar een kaartje ontwerpt en opslaat zonder het te bestellen, dan krijg je vanzelf het aanbod of je het gratis wilt bestellen als proefdruk.

@Marieke; spannend!!!

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

@Fief; ik heb proefdrukken besteld bij geboortepost, kaartje2go, poobies en de laatste was volgens mij greetz.

17. fief wat ik hoorde van die buuf daar was het een leuke jonge wijk. heb dr niet over geluidsoverlast gehoord. maar dat kunnen we altijd nog navragen voor we echt met t huis akkoord gaan, tis nu in feite alleen nog interesse tonen.. haha

ik heb toen proefdrukken besteld bij kaartje2go die was geloof ik gratis, de rest moest ik allemaal betalen..

nathalja.. mannen!! ze hebben t ook zooo zwaar ;)

marszie bekend verhaal.. schrikken is dat he! hier ga ik ervanuit dat t vanaf week 36 gehaald gaat worden door bloeddruk.. elke dag/week die later is is meegenomen.
    sterkte meis

zit nu te kijken.... als ze t vanaf week 36 gaan halen bij mij... dan heb ik nu nog 4 weken.. om te verhuizen! whaaaa hahahahhaha

18. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Marsie, dat is even schrikken. Doe maar lekker rustig aan nu.

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Marszie; waarom heb je weinig vertrouwen in jouw lichaam ? Even afgezien van een verhoogde bloeddruk?

20. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Baalmomentje...
    Ik wil m'n kindjes thuis :(

Deel Deze Pagina