Wat lief BW!!! @Marszie; ah op die manier. Nou, hoop dat je je inmiddels iets fijner voelt en dat je er weer langzamerhand vertrouwen in krijgt. @Striae; dat had ik al voordat ik zwanger werd I don't care. @Ego; net terug van visite - moeoeoeoe, nu naar bed. Heb wel alles bij gelezen voor en achter.
@marszie. Mooie buik ook al een flinke toeter...... @BW. wat een moppie hoe hij erbij ligt... Hier wel iets van straie maar dat is nog van vroeger dat ik nog erg met mijn gewicht aan het worstelen was dus dat komt weer een beetje boven drijven.
Ik had al wat striemen van een aantal jaren geleden, maar die zijn zeg maar vervaagd.. Ik was eerst bang dat ik tijdens de zwangerschap juist dubbel en dwars die striemen terug zou krijgen. Maar dus niet gelukkig, zit nog steeds met die vervaagde striemen van jaren geleden. Ziet er alsnog niet uit maar goed @heyhallo: idd mooie toeter hoor Die foto is echt te lief he Zo klein als hij is sabbelt hij al af en toe op z'n speentje en nu grijpt hij dus ook al lekker in z'n poppieknuffeltje. (Het speentje sabbelen is wel een hele kunst hoor terwijl die sonde nog in z'n mondje zit )
een topic sluit sowieso wanneer er een maand niet op gereageerd is.. Dus als deze niet word gesloten zijn we straks deel 3 weer kwijt.. Dus denk dat we inderdaad gewoon in deel 3 door moeten klessebessen
Volgens mij was Nathalja degene die deel 2 heeft aangemaakt of vergis ik mij..? Kan je deze niet sluiten of ben je dan geen beheerder.. ? Ik zeg: We kletsen in 3 verder Gister kreeg ik geen mailtjes, vandaag ineens 30 mailtjes whaha !
hahaha nee een modje van de site moet m sluiten.. dat is idd met 5000 reakties omdat anders de site te traag word ofzo als de topics te lang worden.. maar als we nu gewoon niet meer hier posten word die vanzelf gesloten of je moet t even aan een modje vragen..
Ow op zo'n manier.. in plaats dat ze dan een stop erop zetten en bij het 5001e bericht wat men wil versturen zeggen: Forum is vol blabla.. Scheelt weer