Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Typisch gevalletje van: Your wish is my comment :p Of hoe ging dat ook alweer.. whaha! Als ie toch bezig is hea.. laat m ff 1 in vrieskist naar R'dam sturen :p

2. als hij dan toch bezig gaat.. richting achterhoek ook erg welkom!!!!! ;)

al zou een frikandel speciaal er ook wel in gaan nu

3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bezorgdienst voor zwangeren vrouwen? Gat in de markt!! Ik wil NU een SWIRL! :p

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Horrormonen? Hormonsters toch?

5. oermama

oermama Actief lid

9 nov 2012
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    #45 oermama, 26 apr 2013
    Laatst bewerkt: 26 apr 2013

Haast niet bij te houden ons topic!

Welkom nieuwe dames! Leuk dat jullie je zo uitgebreid hebben voorgesteld.
    Ik ben fulltime mama van 5 kids, 4 meiden en een jongen (9,7,4,2,2) en in verwachting van ons 6e kindje: een meisje! Getrouwd met een superlieve man en vader voor de kids. Hij werkt meer dan fulltime en is supertrots op zijn grote gezin.

@Nathalja: Wat een situatie. Ik maak me wel een beetje zorgen als ik het zo lees allemaal. Je lichaam waarschuwt je, hier moet iets mee gedaan worden. Warme douche (niet te heet) zou ik doen, 2 keer per dag minstens, als het goed voelt. veel fruit, veel water, vanillevla, hele losse kleding (strakke kleding kan idd harde buiken veroorzaken), en zo min mogelijk stress. Probeer wat te slapen overdag, op je zij met opgetrokke knieën en een kussen ertussen. Dat is het minst belastend voor je rug. En je mag best klagen of je hart luchten, daar zijn we toch voor. :) we leven en denken met je mee. X

@Jette: Zo ook met jou Jette. Je meisje is al zo ver gekomen en doet het verder zo goed, die laatste weken gaat haar ook lukken!

Hier gaat het goed, al heb ik fysiek ook mindere dagen. Moeizaam, vooral bukken is killing, blegh! He b gisteren voor het eerst gezwommen, aqua fit, beetje vrij zwemmen en gedeelte met gezamelijke oefeningen. Dat was wel fijn, hehb geen spierpijn of zo, dus was goed te doen. Vanochtend lag ik op bed op mijn rug en mijn buikmeisje was druk aan het "spelen" en mijn hele buik ging op en neer, het leek wel een klotsend waterbed of zo, hahah. Ik heb de kinderen geroepen en die zagen nu voor het eerst ook mijn buik zo bewegen en konden nu ook de baby voelen. ZO schattig al die handjes op mijn buik, verbaasde blikken :D
    Vanmiddag nog met de kids bij h&m met 50% kortingsbon superleuk babysetje gekocht. Ik heb deze week zo'n zin in haring. Heb mijzelf al 2 keer op 3 haringen getrakteerd. Mijn avondmaaltijd was haring en een italiaanse salade. Ook heb ik heel veel zin in melk (die haal ik bij de boer hier, lekker romig!)
    Nu even verder x factor kijken :)

XXX p.s. van die hormonen heb ik ook last hoor, gisteren schoot ik van woede en vermoeidheid uit mijn slof om een wat lullige opmerking van mijn man toen ik alleen maar om hulp vroeg bij het naar bed brengen van de kids, grrr. Ik zei, ik ben zo moe, kun je nu ook naar boven komen en even helpen met de kids dan kan ik ook eindelijk liggen. Zegt ie: Nou ga op bed liggen dan!" Dat was niet handig.. ALsof ik, als moeder eerder op zou gaan liggen dan mijn kids, het was al laat en ze waren moe.... heb even met de deur geslagen en gevloekt...ongelooflijk waar dat ineens vandaan kwam. Schrok eigenlijk wel een beetje van mijzelf :(

6. oermama, dank je :D wow leuk zon groot gezin!! :D

hier ook al een tijdje zin in melk. drink ik dus ook erg veel.. lekkkerrr hihi haring lust ik dan weer niet..

hihi erg he die hormonsters.. hier schrik ik soms ook wel hoor van dingen die ik ineens doe/zeg of denk. af en toe heb ik gewoon echt moord neigingen hahahaha

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @oermama: super bedankt voor de tips.. Lig eigenlijk constant op m'n linkerzijde met m'n knieën iets omhoog, niet te ver want daar krijgt ik weer harde buiken van :( en steeds met een warme kruik op m'n rug of buik.. Ik ben heel benieuwd wat de Vk woensdag zegt van de situatie..

Wat hormonen betreft valt dat nog wel mee, tenminste word niet agressief :p begin eerder spontaan te huilen

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou lieve schatten, ik hoop dat er nog een aantal aardige mensen uit het andere topic hier komen - dan hebben we een nóg groter en gezelliger groepje waarbij we ongetwijfeld in 20 weken tijd nog 5 topics vol krijgen!

Ik ga in ieder geval richting bed, want morgenvroeg gaan we op vakantie. Iedereen een hele fijne week en veel succes/sterkte voor de mensen die het nodig hebben.

Ik zal jullie missen en zulks :D

Doegggg!

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijne vakantie Joycey! Ennuh.. Je hebt na je vakantie aardig wat bij te lezen vrees ik.. Hihi! Geniet van je vakantie!

10. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Joyce fijne vakantie.

Pff tis hier weer bingo klaar wakker na 1.5 uur slaap

11. morgen!

hier nog geen jankbuien gehad, zit er wel sneller tegenaan, huil normaal al zo goed als nooit. maar wel met vlagen dus erg agressieve gevoelens hahaha

nathalja hoe is het gegaan vannacht? is t nog afgezakt?

joycey je bent denk ik al weg, maar hele fijne vakantie!!!!! ben geheel niet jaloers hoor :p:p we gaan zooooveeeeel kletsen dat je straks een heel topic terug moet lezen :p

hier zijn de nachten ook echt killing. slaap heeeeel slecht. draaide me vannacht om en had ineens een felle steek in mn lies/zij.. dacht dat ik kapot ging. gelukkig was t ook snel weg.

verder niet meer geslapen.. toen ik eindelijk weer wat in dommelde begon de kleine te schoppen dus toen ben ik dr maaruit gegaan. mn vriend en zn 2 meiden waren al beneden.. word een lange dag ben ik bang ...

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

HA! Ik las het nog net op de valree... Oké, ik moet weg.

Doegggg! :D

13. hihi doeggggg

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @marieke: m'n rug gaat al weer wat beter gelukkig :) buik helaas niet, lag vanmorgen toen ik wakker werd een kat op m'n buik, en dan voel ik het aanspannen, en dan steekt t ook.. Gelukkig in M vandaag gewoon heel de dag thuis :) en kan die mooi voor z'n vrouw zorgen :D

15. hihi lekker laten verwennen dus.. wel vervelend dat je buik nog niet over is..

16. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ik slaap ook zo slecht. Lig de hele nacht alleen maar te draaien. En als ok op mijn rug lig dat voel ik onze kleine man een feestje bouwen. Met het gevolg dat ik dan moet plassen. Volgens mij wordt hij olympisch kampioen trampolinespringen als hij 18 is! Hahaha

17. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Fijne vakantie joycey

18. heyhallo nou dat is hier dus idd ook zo hahaha misschien kunnen ze samen in een team later hahaa.. druktebollen..
    maar merk wel dat slaapgebrek overdag echt vreselijk word..

19. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Wat vervelend dat jullie allemaal zo slecht slapen, dat lijkt me echt lastig omdat het allemaal al wat zwaarder is.
    Ik slaap nog steeds heerlijk. Ik ben een soort marmot, zodra mijn hoofd op mijn kussen ligt slaap ik en 's ochtends wordt ik wakker omdat ik pijn in mijn buik heb omdat ik zo nodig moet plassen. Dat is een nadeel, ik slaap zo diep dat ik ook niet door heb dat ik naar de wc moet. Maar dat komt later in de zwangerschap wel, volgens mij man loop ik dan halfslapend naar de wc en zit ik daar ook slapend weer op. Hij moet er altijd erg om lachen.

Het is bij ons omgekeerde wereld, toen ons zoontje 's nachts nog voedingen kreeg werd hij altijd wakker en moest mij vervolgens wakker maken omdat ik moest voeden!

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @mira: ik heb precies t zelfde! Ik merk ook nooit dat ik moet :p ik slaap tegenwoordig wel met m'n voedingskussen in een innige omhelzing :p

Deel Deze Pagina