Zo ga na lange tijd weer eens mee naar de kroeg. Even bijkletsen met iedereen. Vanavond weer lekker op de bank met mijn mannetje!
Lekker naar de kroeg, wij gaan zo ook even lekker een drankje doen. Even wachten tot t ventje wakker is. Hier een foto met 25 weken en 5 dagen, nog 100 dagen te gaan tot de uitgerekende datum!
Weer mooie buikfoto's dames! Volgende week zaterdag maak ik er weer 1, dan is het weer 2 weken geleden dat ik een buikfoto heb gemaakt, vandaag net 23 weken jeeej! Net ff naar de markt geweest om plantjes te halen voor het balkon, zijn net op tijd binnen, want het gaat regenen! Manlief is ook net klaar met die plantjes in de bloembakken te zetten, dus krijgen ze mooi water hihi.
dank je maggie jeetje dat is wel heftig dan ja 32 uur werken en ook nog een kleine hebben lopen.. misschien wat minder uurtjes pakken als dat mogelijk is? mooie buik!! wat zit hij mooi hoog! ik heb al echt zon hangbuik heb ik t idee.. al heb ik dan ook van mezelf wel overgewicht dus altijd al wel buik gehad haha jette mooie buik joh!! je bent verder mooi slank!! mira nice die buik! weten jullie wat het word? ik heb ook even snel een nieuwe foto gemaakt.. let vooral niet op mn tokki broek hahaha... hij zit zoooo lekker! wel leuk om te zien trouwens dat mn buik de afgelopen week meer veranderd van vorm dan dikker word.. heb ik zelf t idee
Lekker hoor!!! Had best veel bekijks in de stad die 10 minuten daar heen fietsen was helaas al wel iets te veel, heb 2 pyjama's gekocht en gelijk 1 aangetrokken zonet nu dus weer op de bank en helemaal niks! Vond t trouwens wel lekker om even buiten te zijn geweest, t is mooi weer
hahaha ja hoor jij wel! misschien een hele domme vraag he.. maar waar beval je in??? bedoel.. heb je gewoon een t shirt aan, of een nachthemd of wat?? ik ga in t ziekenhuis bevallen maar weet eigelijk niet zo goed of ik misschien een nieuw nachthemd ofzo moet aanschaffen. of klinkt dat wel heel erg dom?
You Bitch! Wel lekker dat je er ff uit geweest bent meis, ookal was het van korte (en lekkere) duur! Wij zijn ff naar de markt geweest, maar was zo druk pff.. dus die swirl komt nog wel een keer..whaha! Liggen nog cornetto's en dubbellikkers in de vriezer, dus ik vermaak me daar wel mee
Ja goeie vraag.. want stel je water breekt..wat heb ik dan aan op dat moment vraag ik me af.. en hoe trek ik dat in godsnaam uit.. IK ga wel in het geboortecentrum bevallen en moet je 2 x nachtkleding hebben, dus heb tijdje geleden bij de Primark 2 extra grote maat, nachtjaponnen gekocht, dacht als die buik gaat groeien, pas ik ze tenminste ook nog Dus denk dat als t zo is dat je 'gepland' naar het ziekenhuis gaat of wat voor medisch centrum dan ook, je wel je nachtkleding aan kan doen, maar als het een spontane bevalling is en je water breekt en je man moet je nog brengen, dan is t net ff anders denk ik.. en word je omgekleed in zo'n nachtgevalletje van het ziekenhuis zelf ofzo.. geen idee eigenlijk.. Over geboortecentrum besloten..weet ff niet meer wie dat nou was..maar iemand had een rondleiding gekregen waar ze ging bevallen.. moet je dat zelf aanvragen of krijg je daar een oproep voor?
We hebben net een boxmatrasje besteld bij de baby en tiener megastore (online) was afgeprijsd van 30 naar 15 euro, dus koopje ik zit nu naar TLC te kijken, hebben ze de "I'm having their baby" marathon, best heftig programma over vrouwen die zwanger zijn maar hun kindje na de geboorte afstaan ter adoptie... Manlief is nu even boodschappen aan het halen, laat hij mij hier alleen thuis achter terwijl hij met zn schoenen aan door huis had gelopen en in die schoenen had hij van de week ook bij mijn ouders in de tuin geholpen, dus je raad het al, overal zand en grond door het huis!! grrr.. Leuk je vrouw met nesteldrang en verplichte bankrust alleen thuislaten in een huis waar gestofzuigd mag worden
@bevalling: ik heb een heel groot oversized t-shirt voor de bevalling, gewoon een oud shirt.. je moet er rekening mee houden dat je shirt vies word en bloed op komt omdat je kindje bij je gelegd word direct nadat het gekomen is, je doet je shirt wel omhoog omdat huid op huid contact belangrijk is maar helemaal schoon ga je het niet houden Denk wel dat het per ziekenhuis verschillend is, bij ons in het ziekenhuis mag je gewoon je eigen kleding aan maar denk dat er best ziekenhuizen zijn waar je zo'n schortje aankrijgt
o gelukkig dus niet zo'n domme vraag hihi dan denk ik dat ik ook maar 2 nachthemden koop.. en idd als mn water breekt overdag.. ja dan weet ik t ook niet hahaha vroeg ik me idd ook af of je een oproep krijgt voor rondleiding in t ziekenhuis ofzo of dat je je moet aanmelden.. misschien maar eens aan mn vk vragen van de week.. nathalja ik kijk ook hele dagen tlc.. heftig he.. kan wel janken.. t idee dat ik mn kindje die ik voel moet opgeven ofzo.. bah...
Ow dat ga ik dan ook maar even kijken! Vind ik altijd wel interessant, maar wel heftig idd... kijk heel vaak TLC.. je moet wat doen om je tijd te doden hihi.. Maar best moeilijk hoor om afstand te doen van je kleine pff...