Vreemd dan... Misschien maar eens een avondje op pad sturen met 'de jongens' ofzo, misschien dat hij het met hen kan bespreken. Als hem tenminste iets dwars zit...? En anders; probeer het maar van je af te zetten... Ik snap dat het moeilijk is, maar laat het gaan, je hebt wel belangrijkere dingen aan je hoofd. Zolang hij niks zegt, moet je maar net doen alsof je neus bloed. Dat doe ik hier ook vaak en uiteindelijk komt hij er zelf wel mee (en anders heeftie pech).
Juist. Ik hoef nog niet eens te draaien voor mijn telefoon te pakken. Maar meneer stopt onmiddelijk. Echt net alsof hij weet dat ik iets van plan ben. Ik heb een schopje nu op film. Maar je moet goed kijken.
Mwhuahaha, mijn vriend is alles behalve attent naar anderen toe. Doet niet aan verjaardagen, Moederdag, Vaderdag, kerstmis, sinterklaas, valentijnsdag of wat dan ook en vind het allemaal maar gedoe. Sinds hij met mij is, doet hij er ineens wel aan Hij wordt met lichte hand zachtjes een richting in geduwd - zo van: ik wil eigenlijk niet, maar okééééé *diepe zucht*. Nu heeft hij voor Moederdag een kaart gestuurd naar zijn moeder met daarop een gedichtje en bij haar thuis laten bezorgen (ze was op vakantie en we wisten niet precies wanneer ze terug zou zijn - dus vandaar het onpersoonlijke). Ze heeft hem open gemaakt en belde zojuist om te zeggen dat ze het ontzettend lief van hem vond en was haast ontroerd! En of we straks op visite willen komen om bij te kletsen. Nu komt het grappige: mijn vriend heeft werkelijk geen idee wat voor gedichtje en kaartje hij gestuurd heeft - want ik was het. Hahahaha. Dikke humor! Het gedichtje was overigens zo overduidelijk 'lief' dat hij de voorgaande zesentwintig moederdagen wel goed heeft gemaakt... Dus vanaf nu pak ik het jaarlijks wel over. (oké, misschien niet helemaal correct, maar ik heb zelf geen moeder - dus ik vind dat het dan best wel mag) Vriendlief: "Ik weet niet eens wat ik gestuurd heb!!!" LOL. Ik ga straks het kaartje pakken en zeggen: ahhhwaliefvanjou!
Whahaha Nathalja! Jij bent echt erg, maar toch ook wel erg lief!! Vriendlief verraste mij vandaag nog eens extra met een ontbijtje aan huis! Denk wie is dat nou om 10.30u.. toch niet nu al visite? Had toch echt 13u gezegd..?? (zwangerschapsdementie af en toe argh!) Maar komt ie binnen met een grote doos en allerlei lekkers erin hihi en dan erbij zeggen: "Omdat je mama word en het je 1e moederdag is en omdat je jarig bent..en omdat ik van je hou" *SMELTTTT!*
Aaaaahhh wat lief ik had vanmorgen 2 beschuitjes en vers geperste jus! Straks voor lunch croissantjes frikadellenbroodje gekookt eitje en verse jus lekker hoor
Ik ben zelfs een kaartje vergeten voor moederdag (stom, stom stom) Hopelijk kan ik het nog goed maken morgen. Ik ga wel even een ontbijt/brunch voor mezelf maken.
Fijne (bijna)moederdag allemaal en ook een fijne verjaardag Fiefer. Ik had vanochtend een heerlijk ontbijtje op bed en lig er nog steeds in... Hahaha, dat vind ml iets minder leuk, dus ga maar eens naar beneden. Ben ik precies op tijd voor de lunch.
Hij gaat binnenkort met een maat naar de bios.. Ben benieuwd en anders bekijkt hij het maar, ik heb geen zin om elke dag ruzie te maken dus ga ik gewoon doen alsof ik het niet doorheb.. Vandaag komt hij vrolijk over, dus ben benieuwd
@nathalja: Lekker hoor, croissantje en verse jus. Ik heb zin in een uitgebreide lunch met pistoletjes, lekkere yorkham of roomham, gekookte eitjes, mayonaise, aromat, peper, gebakken spek, croissantjes met roomboter en een lekker glaasje melk
Dank je wel Mira! Ja echt superlief! En maar geheimzinnig doen he.. pff.. kan ik al zo slecht tegen hihi. Maar volgens mij had ik hem een beetje door..want normaal als ie wakker word, gaat ie gelijk ontbijten..nu deed ie dat niet.. Dus hij zei van: Schat moet je niet eten? Ik zo: "Mwah nog geen trek " (had honger als een paard whaha) maar hij wachtte bewust omdat ik anders ook gelijk ga eten als hij wat klaarmaakt whaha! De snugger!
hihi wat lief allemaal!!! ik heb niks gehad.. ook geen ontbijtje.. aan de ene kant denk ik. ben ook nog niet echt echt mama.. aan de andere kant vind ik het stiekum wel jammer.. maar ja.. net bij mn oma geweest.. mn moeder was daar ook en mn broer en tante en oom. was wel even gezellig. nu lekker niks doen.. heb t idee dat mn buik weer een giga groeispurt heeft gehad.. jeetje hihi
even een beetje een vies vraagje haha heb sinds een paar dagen steeds wat donker gele afscheiding in mn inlegkruisje (die draag ik dagelijks omdat ik soms met hoesten ofzo incontinent ben ) is dat normaal of zou ik dit moeten melden woensdag bij de vk?
Zo dames, ben ik weer! Was weer een gezellige dag vandaag met familie! Nu ben ik wel moe na zo'n druk maar gezellig weekend, dus lekker douchen straks en dan met de beentjes omhoog! Familie de dvd laten zien van de pretecho .. mijn oma van 90 zat met open mond te kijken .. zegt ze: "Heeft ze geen achterhoofdje?" (omdat het beeld half wegvalt whaha) ik zo: Nou gelukkig wel! Maar kunnen ze niet helemaal rond nemen omdat het een opname is van voren Wel grappig hihi! Mijn vader vond het ook leuk en die zag dat ze veel met haar handje voor haar gezichtje zat en ik vertelde dat ze dat vaak doet enzo. Begint ie tegen mijn buik te praten: Hier is je opaaaa! Haal je duimpje eens uit je mond, anders moet je straks net als mama een beugel he " Whaha echt grappig! Ze was wel lekker rustig vandaag, denk door de visite dat geroezemoes hoort ze denk ik wel (alhoewel.. vraag ik me af.. kunnen ze de buitenomgeving al horen met 25 weken?) @afscheiding: Ik heb het ook ietsjes dikker, maar ik maak me er niet druk om.. inlegkruisjes draag ik ook voor de afscheiding en voor licht urineverlies. Vind die incontinentieverbandjes weer te dik en klappen dubbel enzo irritant..
Argh!! Nou twijfel ik weer! Wil ik de muursticker bestellen bij klein-fijn.nl zegt mijn laptop dat de verbinding niet veilig is... what to do?? Hieronder de tekst die mijn laptop aangeeft: Deze verbinding is niet beveiligd U hebt Firefox gevraagd een beveiligde verbinding op te zetten met klein-fijn.nl, maar we kunnen niet bevestigen dat uw verbinding beveiligd is. Normaal gesproken zullen websites vertrouwde identificatie tonen wanneer u een beveiligde verbinding wilt opzetten, om te bewijzen dat u naar de juiste plek gaat. De identiteit van deze website kan echter niet worden bevestigd. Wat moet ik doen? Als u doorgaans zonder problemen verbinding maakt met deze website, kan deze fout betekenen dat iemand de website probeert na te bootsen en kunt u beter niet verdergaan. klein-fijn.nl gebruikt een ongeldig beveiligingscertificaat. Het certificaat is alleen geldig voor webmail.dubbele.com (Foutcode: ssl_error_bad_cert_domain)
Ah thx fiefer dan is het dus wel normaal haha.. Ik zou niet doorgaan met Die site.. Beter t zekere voor t onzekere nemen
Ja eerst deed ie het niet...... kon ik normaal op die site kijken enzo.. maar aangezien je toch moet betalen.. potverdikkeme.. moet ik weer ergens anders een muursticker vandaan halen.. BAAL! Maar ze reageerden ook al niet via het contactformulier een tijdje terug..wel op een emailadres wat ik van iemand gekregen had op dit forum (weet niet meer wie) .. maar je moet toch betalen.. dusja vind het een beetje eng..
Fief met 25 wkn kunnen ze alles van buitenaf horen. Maar jou hartslag en buikgerommel is luider. Maar ze kunnen het horen. Kan komen omdat jij wat drukker bent geweest. Dat je haar daarom minder voelt. Ik heb dat afgelopen week 3 dagen gehad. Vond het best eng. Kan ook zijn dat er een groeispurt aan de gang is. Ik voel ons knulletje nu 2 dagen volop.
Ik voel haar de laatste 2 dagen ook minder. Maar heb ook t idee dat mn buik ineens groeit dus ga daar vanuit
Dat had ik dus afgelopen week. En vrijdag leek mijn buik echt huge! Collega's zeiden ook meteen. Tjee wat ben jij gegroeid in een week tijd! Dus ik denk dat meneer een flinke groeistuip heeft gehad. Maar ik heb me er wel een beetje ongerust over gemaakt. Dan ging ik denken wanneer ik hem had gevoeld en dan weer twijfelen. Heb ik hem uberhaupt vandaag gevoeld. Maar nu is hij weer volop aanwezig ( gelukkig). Je raakt er toch aangewend.