Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig maak ik me tot nu toe nog geen grote zorgen over haar voelen of niet. Weet dat ze soms stiller zijn als je druk bent, heb best veel heen en weer gelopen naar de keuken ondanks dat vriendlief mee hielp. Maar is ook 'het niet afhankelijk willen zijn van' en was best druk dus dan ga ik automatisch helpen weet je wel. Ik stond vanmorgen op, keek in de spiegel en dacht: Holy crap! Mijn buik is gegroeit! Dus dacht ff vragen aan vriendlief.. maar hij zag het ook whaha, stond net onder de douche, lijkt een beetje op een ei.......

2. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    zo t weekend en de vakantie zit er weer op. Xxl was lekker 4 dagen thuis een aantal klussen gedaan gekregen die we wilden doen voor de dat de baby komt en verder lekker genoten van het lange weekend met zijn 3en. Ridder had gisteren de bokkenpruik op gelukkig vandaag weer met het goede been uit bed gestapt. Vanmorgen lekker ontbijt op bed en mooie zelfgemaakte onderzetters met een zelf geschreven gedichtje gekregen.
    Nu begint de normale werkweek weer. Ridder morgen weer naar school en ik heb de intake van de kraam. T komt nu steeds dichter bij

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @fief, over die website.. Mijn man die doet websites maken en die kent die melding wel, hij zegt dat als je eerder gewoon zonder melding op die site bent geweest dat je gewoon zonder problemen die site op, als er een virus achter die site zou zitten zou je die melding bij je eerste bezoek al hebben gehad.. En hij zegt: "als je het zeker wilt weten even een dagje wachten als er dan wat aan de hand zijn heeft de eigenaar dat ondertussen ook al gezien/veholpen"

@beweging baby; ik heb toen ik 25 weken was ook vanaf 25 tot 25+4 bijna geen beweging gevoeld. Nu voel ik haar bijna de hele dag door.

@afschijding: dat van mij is juist heel erg waterig en als ik dan inderdaad hoest of nies voel ik t er echt uitlopen..

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee bedankt voor je hulp meis! Ik wacht gewoon nog eventjes.. :) Rare is ik wilde WIJ BABYWINKEL een mail sturen of eventueel bellen, staat ook geen contact.. (da's die mail met die 20% korting ) maar dat vond ik dus ook al typisch... dus dan maar 13 euro mislopen dan dat mijn rekening geplunderd word..

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Als je het niet vertrouwd gewoon niet doen he :) dat is altijd t veiligste. Naar je eigen gevoel luisteren :)

6. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja uiteraard! Maar vond je reactie gewoon tof :) Ik kijk nog ff verder sowieso :)

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Haha :) wel handig hoor zo'n man die websites bouwt :p ik smijt af en toe ook m'n laptop bij m op schoot met de mededeling dat hij t niet doet :)

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wij zijn hier allebei de computernerds, haha. Waar de kennis van de ene ophoudt, gaat de kennis van de ander verder. Dat is ook wel onwijs handig (al wil je niet bij de discussies aanwezig zijn hoor, pffff). Vriend is meer van het programmeren en codes, waar ik meer van het systeembeheer en de gebruikers ben. Dat geeft toch vaak wel wrijving...

Je moet ons ook niet samen over 1 pc laten buigen om hem te laten repareren, maar ieder apart. Dan krijg je een supergoede pc. Maar samen is het 1 groot dramaaaaa.

Wij zijn net terug van schoonouders; heerlijk Moederdag verder 'gevierd'.

9. aarrrggghhh maagzuur en zelfs antagel werkt niet vandaag!!!!

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja qua technische dingetjes heb ik er geen ballen verstand van.. maar weet wel normaal met dat ding om te gaan. Als iets vastloopt frustreerd me dat.. heb bij mijn vorige pc zelfs de muis kapot geramd whaha! Sloeg iets te hard op het bureau.. *schaam* BAF doe het (**^$$&*((*(^*(&%T!!! en toen was het KRAK.. muis in 2en.. OEPS..!

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen! :( Vanillevla of melk heb je dat in huis? Dat wil ook nog weleens helpen :) Morgen ff nieuw flesje antagel halen, is bijna op plus n maand na openen houdbaar haha..

Sterkte meid!

12. nee heb helaas geen melk meer...en daar ben ik zon beetje aan verslaafd dus dat is al killing haha.. vanillevla heb ik helaas ook niet.. heb al een lepeltje suiker geprobeerd... al paar keer antagel maar werkelijk niks helpt momenteel. ben vanmiddag alweer wezen knuffelen met de wc zo misselijk werd ik ervan..
    woensdag maar eens vragen aan de vk of er nog iets anders is..

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen meis, hoop dat je vk er wat op weet! Anders weet je apotheek het hoogwaarschijnlijk ook wel :)

Ik mag dinsdag weer naar de verloskundige, weer hartje luisteren :) Ik kan niet wachten tot ze er issssssssssssssssssss.. dit weekend alleen al die dvd 6 x afgespeeld ofzo whaha!

14. Hihi leuk dan he!! Kan je uren naar kijken!
    Ze gaan bij mij woensdag ook bloedprikken. Doet de vk zelf..
    Apotheek zei vorige keer al antagel omdat ik zoveel al geprobeerd heb.. Hopelijk hebben ze toch ook nog wat anders want heb nu al 2 dagen bijna doorlopend maagzuur..
    En zon slok antagel werkt wel maar echt maar half uurtje

15. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Marieke wat vervelend van dat maagzuur. Ik heb er (gelukkig) nog geen last van. De vorige keer hielp bij mij vooral hele hete melk en niet te vet en niet te gekruid eten. Oh en vaak kleine porties eten. Bv halve boterham ofzo. Maar goed, als t zo erg is zal dat ook niet meer helpen.

Ik mag morgen bloed laten prikken bij de vk, maar vind het leuker om het hartje weer te horen in ieder geval.

16. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ik mag donderdag weer bij de gyn op controle. Ga ik ook nog alleen. vind ik helemaal niet leuk. Kan helaas niet anders. Moet naar een ander ziekenhuis want dan is mijn gyn daar aan het werk en dat ligt op de route van mijn werk. Mag ik weer naar hem kijken en het hartje horen. Ik hoop dat mijn bloeddruk nu lager is.

En dan moet ik een afspraak maken voor de placenta lokalisatie met 30 wkn.

En zaterdag om 11.00 uur hebben we de pretecho 4D. Daar heb ik zo'n zin in! Die zouden we eerst 21 mei hebben maar de echoscopist heeft die dag cursus.

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

@Marieke; heb je al een normale maagtablet geprobeerd?
    Dat helpt bij mij bij maagzuur.

Ik ben even futloos. De gedachte dat ik morgen zowel moet werken als een 'stom gesprek' heb voor mijn studie maakt dat ik energieloos ben. Ik heb geen zin om te reageren op e-mails, privé-berichten, FB-berichten en kan eigenlijk alleen maar even voor mij uit staren of een boek lezen. Ik zou eigenlijk zoveel MOETEN doen, maar ik kan even niks. :)

Voor de rest heb ik echt nergens zin in. Kennen jullie dat?

18. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ja!! Ik moet morgen weer werken na 2 weken en heb echt geen zin. Daarbij ben ik vanavond begonnen aan een opdracht die ik moet maken voor een cursus die ik heb gedaan. Helemaal geen zin in. Maar ja, zonder opdracht geen certificaat. :(

19. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    ik ken het had het heel erg in het begin van de zwangerschap en dan mbt school. Opdrachten kreeg ik gewoon mijn vingers niet uit. Nu heb ik gelukkig tot aan de 2e helft van volgendschool jaar vrij stelling omdat ik het eerste deel van dit jaar wel al volledig gedaan heb op de praktijkbeoordeling (die wel goed is) na. Ik begin dus in nov weer met werken na mijn verlof en begin geloof ik net na de kerstvakantie aan het laatste deel van mijn opleiding. En als ik er nu aan denk dat ik nu druk in de tentamens en scriptie zou zitten was het geloof ik niet goed gekomen. Dat mag ik nu dus volgend jaar doen. Heb tot 1 sept 2014 om dat laatste deel af te maken.

20. hihi dat gevoel ken ik!! ik heb ook soms werkelijk nergens zin in.. moet ook zeggen dat die lijstjes met wat te doen, me enorm aanstaren.. maar heb gewoon de zin niet om t te doen..maar t zal toch allemaal moeten gebeuren van de week.

ik eet eigelijk al kleine porties per dag meerdere keren. dit vanwege de misselijkheid die ik had voorheen.. nu heeel af en toe nog maar last van dus dat werkt wel.. zolang ik eet of drink dan is de maagzuur ook minder maar ja.. kan moeilijk me de hele dag vol proppen hahaha

joycey ligt eraan wat je bij normale maagtabletten bedoeld?
    ik heb al rennies, gaviscon zowel tabletten als t drankje geprobeerd.. nu dus antagel.. en een hoop huismiddeltjes.. zoals melk, vla, suiker ..

heyhallo was je bloeddruk zo hoog dan? dat is minder..

morgen gaat het uwv me voor de laatste keer bellen.. geloof dat hun de datum van 6 juli hebben vast gesteld als verlof datum.. omdat ik dus "ziek" thuis ben moet ik verplicht 6 weken van te voren met verlof. wil met mn werk regelen dat ik 3 weken zomer vakantie erachteraan plak.. dan heb ik zelfs nog dagen over en kan ik nog bijna 2 weken najaars nemen hahaha. dus ga ook pas half nov dan weer aan t werk denk ik...

Deel Deze Pagina