Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Lekker, ik ga er ook 3 weken aan vast plakken. Maar dan is alles wel zo'n beetje op. Mijn verlof start op 9 juli, 4 weken van te voren. Nog 8 weken werken nu, ben echt aan het aftellen!

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

@Marieke; ik heb van de drogist een doosje waar op staat: MAAGTABLETTEN, zuig/kauwtabletten. Hahahaha, ik zou het dus verder niet weten. Maar die helpen!

Fijn dat ik niet de enige ben die zich futloos voelt!

3. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Mijn bloeddruk was de laatste keer 140/80. Ik vind het niet hoog maar de gyn wel. Komt ook door de stress op het werk. Als hij donderdag weer zo is en ze zegt weer te hoog. Dan ga ik me ziek melden.

4. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Hier ook niet echt vooruit te branden.... Zeker niet op werkdagen, dan doe ik verder echt niks ;) vrije dagen doe ik wel dingen maar ook niet altijd van harte...
    Vanavond wel het lijstje gemaakt met wat we allemaal nog nodig hebben en dat is nog aardig wat. Ach ja reden weer om te gaan shoppen hihi

5. Hahahah joycey dat heb ik nog nooit gehoord lol.. Staat er ook geen fabrieks of productnaam bij? Zal t
    Morgen eens aankijken anders maar weer naar de apotheek.. En anders weet de vk woensdag misschien wel wat..

Heb ook wat last van harde buiken dus ik duik mn bed in. Hopen dat ik wat beter slaap als
    Afgelopen nachten..

Ah ja die bloeddruk valt opzich mee
    Maar ligt ook wel aan wat ie normaal bij jou is. Bovendruk is iets verhoogd maar verder valt t nog mee. Maar idd wel rustig aan doen op t werk. Bij mij was hij steeds laag.. Laatste keer was hij goed maar gemeten door stagiare.. Dus wil t woensdag weer laten checken..

Truste

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ben even voor je opgestaan om te gaan kijken; en het is deze:

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Die neem ik overigens enkel wanneer het écht nodig is. Ik ben nu 27 weken zwanger (dansje dansje!) en heb er misschien 4 van ingenomen tot nu toe.

Verder ben ik totaal gebroken. Rug/nekpijn en superslecht geslapen. Ik moet zo dadelijk werken en om 14:00 een gesprek. Echt verschrikkelijk. Ik heb maar een paracetamol ingenomen in de hoop dat mijn rug zo 'normaal' begint te doen en als ik mijn nek nou eens niet beweeg, dan moet het goed komen.

Vannacht ging het de eerste helft goed, maar de poezen zijn weer naar de deurklink gesprongen en naar binnen geslopen. Waardoor er eentje op mijn benen gaat liggen, de tweede gaat dan op mijn borstkas liggen en de derde naast mijn hoofd. Ik kan mij dan niet bewegen of omdraaien en moet wachten totdat ik uit de slaapverlamming ben om ze eraf te krijgen.

Even afgezien van de dromen die ik heb - pffffffff.

8. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    #1148 heyhallo, 13 mei 2013
    Laatst bewerkt: 13 mei 2013
    Ik heb een vraagje;

Ik heb kaartjes voor het concert van muse 4-6 in de arena. Dit zijn staan plaatsen.

Ik ben nog nooit in de arena geweest met een concert en nu was mijn bedoeling eigenlijk om helemaal achteraan op de grond te gaan zitten. Alleen ik heb geen flauw idee of dat mogenlijk is.

En weet iemand of je bij de arena zelf kan parkeren.

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @heyhallo; dat weet ik ook niet :) ben al wel een paar keer in de HMH geweest maar arena nog nooit.. Misschien even bellen??

@hier; ik voel me zoooo beroerd, gisteren hele dag Moederdag bezoekjes gepleegd, en heb me savonds dood geïrriteerd aan m'n zus (zal t verhaal straks wel op het privé zetten) smiddags al bij de oma van M kreeg ik weer last van m'n krampen, en enorm last van m'n rug.. Uiteindelijk bij m'n mam in de keuken toen ik haar even alleen sprak helemaal ingestort :( m'n rug deed/doet zoveel zeer.. Gisteren in bed kon ik me geen houding vinden en duurde het even voor ik in slaap was.. Vervolgens begon onze lieve meid elk uur lekker te schoppen (heerlijk maar komt de nachtrust ook niet ten goede) dan was ik weer wakker dus moest ik weer naar de wc en zodra ik uit bed ben geweest kom ik altijd heel slecht weer in slaap :( ik hoop dat m'n rug vandaag niet erger word dan dat het nu is, dan kan ik igg nog iets doen..

10. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ik ben bang dat ik beter niet kan gaan naar het concert. Vind het wel jammer. Het is een verjaardagscadeau van mijn ouders.

Ik moet ook nog 2,5 uur naar amsterdam rijden en 2,5 uur terug naar huis. Vraag me echt af of ik dat wel trek. Ik ben dan 29 wkn zwanger.

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Kun je het niet 'gewoon' proberen en wanneer het niet gaat naar huis toe? Misschien kun je met het openbaar vervoer gaan of iemand anders laten rijden?

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Als je het niet ziet zitten niet doen natuurlijk :).
    Misschien een optie om de kaartjes te verkopen? En dan kan je van dat geld een ander keertje naar een concert oid wanneer de kleine er is

13. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik zou van de zomer met m'n moeder en zus nog naar Sellingen gaan voor een paar dagen (naar m'n opa en oma in provincie Groningen) wilden dat de 2e week van juli doen, maar zie nu een autorit van 4,5 uur niet meer zitten dus gaat niet meer door .. Daarnaast mocht t van manlief niet eens meer..

Naja ik ga even ontbijten en m'n telefoon aan de lader leggen, daarna zet ik even m'n ei over m'n zus op het privé

14. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Met openbaar vervoer is geen optie want dan komen we niet meer thuis. Er rijden geen treinen meer zolaat terug naar venlo. En mijn moeder heeft geen rijbewijs. Dus ik moet wel rijden.

En nathalja, mijn vriend wil niet hebben dat ik er nog naartoe ga. Hij vind het dom en onverantwoord. Pfffff. Ik ga mijn moeder even bellen.

15. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ik heb mijn moeder gebeld en we gaan niet. Zij vond het ook niets eigenlijk, maar had niks gezegt omdat ik het zo graag wilde. Ik net helemaal in tranen natuurlijk. Ik vind het zo rot. Dus nu ga ik ze verkopen ( proberen).

Dus weten jullie iemand die 2 kaartjes voor het concert van muse willen overkopen op 4-6. Laat het me even weten.

16. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Misschien wel verstandiger :) denk dat er op MP altijd wel mensen zijn voor kaartjes van Muse. Snap dat het vervelend is, maar je moet gewoon doen waar jij (en je partner) zich goed bij voelen :)

Ik heb even een heel verhaal op het Privé deel gezet

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Arena ben ik jaren terug geweest met een concert van de Backstreetboys.. het ligt er een beetje aan hoe de artiest zijn/haar podium heeft.. maar achteraan zitten is echt geen optie hoor..ten 1e zie je niets meer van het concert, vind dat persoonlijk zonde van het geld van mijn kaartje.. ten 2e gaat iedereen steeds verplaatsen qua staanplaats..dus moet jij ook steeds heen en weer schuiven, komt ook niet echt ten goede.. Het geluid in de Arena is echt zo slecht.. (maar misschien komt dat omdat het dak toentertijd deels open was voor de warmte) en dat lag niet aan mijn gehoor, want een kennis van mij die toen mee ging die een goed gehoor heeft, vond het ook bagger slecht.. Maar toch ga je omdat dat de enige kans is dat je die artiesten kunt zien haha. (Voordat ik erheen ging wist ik niet dat het geluid slecht was trouwens) maar misschien is dat nu weer totaal anders hoor, neem aan dat mensen ervan leren :)

Ik ben ZOOOO blij dat Justin Timberlake vanaf oktober dit jaar gaat beginnen met zijn World Tour whaha! Ben naast de Backstreetboys ook helemaal weg van hem en dacht: Zal je net zien..heeft ie een nieuw album uitgebracht, gaat ie touren als ik zwanger ben.. " Maar godzijdank niet :D YES YES! Ik had al gezegd: Zolang ik zwanger ben ga ik NIET naar een concert, hoe jammer ik het ook ga vinden.. maar ik neem het risico niet.. Ik ga namelijk ALTIJD staan, sta 9 van de 10 keer bijna vooraan, geniet dan het meest van het concert. Heb 2 keer gezeten, vond ik niets.. artiesten waren zo klein als miertjes en kon ik alleen volgen via de schermen, maar dat vind ik zonde van mijn geld, want dan kan ik net zo goed achter mijn tv gaan zitten en de dvd op zetten. Los daarvan sta ik vaak om een uur of 14u a 15u al buiten te wachten voordat we naar binnen kunnen, 19u gaan meestal de deuren pas open, dus dan sta/zit je al de hele tijd.. Vorig jaar stond ik op dezelfde plaats als de meiden die VIP hadden, wel lullig voor hen :D die hadden 3 keer zoveel voor hun kaartje neergelegd dan mij hihi, niet echt handig geregeld van Ahoy maar ach boeit mij dat.. ik had goed zicht.

Dus nee ik zou niet naar een concert gaan :) Gelukkig heb je dat zelf ook zo besloten :) Daarnaast is zo'n rit met de auto ook nog best vermoeiend.

Wat vraag je voor die kaarten ?

18. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ik vraag de originele prijs. 145 euro voor 2 kaarten. Veldkaarten. Ingang zuid, J.

Ik zag dat op marktplaats meerdere kaarten voor muse staan maar allemaal voor dezelfde prijs ongeveer. Ik heb het ook op facebook gezet.

19. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee als het allemaal dezelfde prijs is dan zou ik het ook doen, maar anders krijg je ze niet verkocht. Ach je kan het altijd proberen toch :) Dan kan je altijd nog zakken, maar denk dat echte fans dat er wel voor neer willen leggen :)

20. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    zo wat een rust hier weer in huis. Ridder is weer naar school heerlijk. Huisje is bijna weer aan de kant. Zo nog even de stofzuiger en de dweil er door en dan kan de dame van de kraam komen.

Nathalja jammer dat je niet meer deze kant op komt anders hadden we een mini meeting kunnen doen :D maar kan het me wel voorstellen ik kan het ook niet meer.

Muse is gaaf jammer dat het je niet meer gaat lukken. Hoop voor je dat je ze kwijt raakt.

Deel Deze Pagina