@Joyce; Vertell... wat is er aan de handdddd?? @Fief: Ik ga na de bevalling weer vollop Wii fitten, en mijn moeder heeft 2 hometrainers staan, dus ga ik daar ook eens in de week een half uurtje fietsen Die kilo's gaan er vast wel af als je maar goed sport en gezond eet mijn zus woog na de bevalling 62 kilo en nu 7 maanden later weegt ze 68 kilo maar die eet/drinkt ook gigantisch ongezond (die heeft kilo's snoep liggen en ships en eet dus de hele dag door ongezond voedsel. ze heeft een hoge la (hoogte van 3 bestek laden) helemaal vol met ships en snoep, en dat gaat in een week op. Dan is het niet gek dat je je zwangerschapsgewicht niet kwijt raakt
Nee dan is het idd niet vreemd! Ik heb nu ook zo af en toe mijn snaaibuien..niet normaal, maar vaak in de weekenden (niet dat dat een excuus is) toen ik met Dr. Frank bezig was, at ik 1 x iets lekkers per dag in een weekend en doordeweeks dus NIET.. dat was gewoon een regel van mij zelf, zo genoot ik er ook meer van omdat je de smaak een tijd niet gehad hebt. Dus dat ga ik na de bevalling gewoon weer doen heel simpel.. mijn abbo op de sportschool heb ik opgezegd vanwege mijn zwangerschap, maar was wel van plan na de bevalling weer lid te worden, maar vond het zonde om te betalen terwijl je niet gaat. Die sportschool zit op 3 minuten lopen van ons huis af, dus beter kan niet, dan ga ik weer lekker op de crosstrainer staan zweten terwijl papa oppast Dus wat je zegt, je levenstijl en eetstijl weer aanpassen en dan komt het goed !
Kennis van mij is 30!! kilo aangekomen, maar die at alleen maar softijs omdat ze van al het andere misselijk werd.. dusja soms heb je de keus niet meer..maar ik vertik het om dan naar ongezonde dingen te snaaien, je hebt jezelf er alleen maar mee.. en het is in sommige gevallen best lastig om eraf te krijgen. Ik zei ook tegen vriendlief: Mocht ik in een periode komen dat ik a la minute bijv. een hamburger wil, ga dat dan NIET voor mij halen, dan heb ik gewoon PECH..
Hihi eli ik woon in een bovenwoning met balkon.. Ook niet mijn keus met een hond hoor.. Maar heb ook een klein hondje en gaan er vaak uit. Eind van T jaar gaan we weer kijken naar een eensgezinswoning.. *scheurt een papiertje open en geeft joycey een lekkere magnum.. * Ik was voor 2 weken terug 2 kilo aangekomen. Ben veel Misselijk geweest en overgeven, soms nog.. Maar ben wel benieuwd woensdag..
Overigens laat ik me dus wel gaan.. Niet dat ik Express ga snaaien omdat t nu mag.. Maar Als ik nu dus ineens zin heb in een frikandel speciaal rust ik Echt niet voor ik er een heb gehad haha . Dat heeft Laatst 2 dagen geduurd.. Ik verdomde t om aan toe te geven. Maar Werd er kats chaggie van hahah. Dus als ik nu ergens zij in heb ga ik t vaak wel halen/ eten. Zo heb ik nu enorm zin in een magnum of macdonalds haha maar heb niets in huis en geen zin om Naar buiten te gaan.. Dus zal op zn vroegst morgen worden als ik dan nog zin heb
Hier hebben wij ook een portiekwoning met balkon, heeft ook 3 jaar een hond geleefd, was een Nederlandse Schapendoes maar lag veel op het balkon en we liepen ook veel op de hondenuitlaatplaats hier vlakbij, lekker rennen en met andere honden ravotten. Helaas is hij er niet meer. Heb nu dus 2 poezenmeiden maar mis hem nog steeds. Mochten we weer een hond nemen, word het er 1 van wat kleiner formaat, Dwergpincher ofzo maar voor hetzelfde geld word het een stafford whaha, maar het moment dat de hond overleed, werkten we allebei nog, als we een nieuwe hond wilden, wilden we weer van pup af aan op laten groeien, daar heb je tijd, aandacht voor nodig en je moet het zindelijk maken, dus vaker per dag naar buiten, dat kon niet. Vandaar de keus op katten, want ik miste enorm de aanwezigheid van een huisdier. HE SHIIITTT WE HEBBEN GEEN WATERIJSJES! VERDORIE.. !
ik ben tot nu toe nog niet veel aangekomen morgen maar weer eens op de weegschaal gaan staan... ben eerst flink afgevallen dus dat was mooi mee genomen... even een vraagje... waar gaan jullie de babyspullen mee wassen? ik zit de laatste tijd toch te twijfelen over of ik niet toch thuis wil bevallen heel irritant... jullie tips? waarom kiezen jullie thuis of het ziekenhuis?
Ik heb nog perenijsjes in de aanbieding!! Ik heb een maltezer shih tzu.. Dus kleintje.. Als we straks een tuin hebben en alles op de rit ook met de kleine enzo wil ik er heel graag een witte golden retriever bij..
Ik was de babykleren met de zelfde wasmiddel als die ik voor onze eigen spullen gebruik, ik kan tegen heel weinig wasmiddel en deze heb ik geen problemen meer. Is de poeder van CIEN wat je bij de Lidl koopt
Ik was het gewoon met normaal wasmiddel hoor.. Anders kan t straks nergens meer tegen... Ik wil in t zh bevallen voor eigen gevoel, Dat als er iets is dat ze er snel bij zijn maar ook omdat we dus zo klein wonen.. Maar ach.. T begin van bevalling zal ik toch thuis doen en pas aan t eind naar t zh
ohw voor de liefhebbers hier mafnum classic magnum almond ben & jerrys cookie deeg en iets met aarbei volgens mij en vrieslolies hahahahaha
oke ja hier is de discussie over het wasmiddel omdat ze zeggen ja je moet wel emt neutral wassen straks kan je kleintje niet tegen je eigen wasmiddel... maaar dan denk ik misschien heel stom hoorr... maar waaarom kan ik het na 1 week dan wel met mijn wasmiddel proberen en niet meteen? hier hadden we ziekenhuis gekozen omdat eigenlijk wij er vanuit gingen dat ik een medische indicatie had dus eigenlijk nooit bij stil gedaan dat thuis een optie was... echter kreeg ik tijd terug te horen dat tot nu toe ik geen medische indicatie heb dus thuis helemaal geen probleem is... dat zet je toch aan denken... manlief zegt nu laat het rusten wacht de echo af want als die placenta van jou niet verkast naar boven is moeten we zowiezo naar ziekenhuis want dan heb je medische indicatie wel te pakken... en daar heeft hij wel een punt maar makkelijker gezegd dan gedaan laten rusten en dames jullie praten echt te snel hahahaha
aaarrrggghhhh ik wil een magnum!!! mja denk dat je dan ook niet meer kan doen dan afwachten.. je kan wel voor jezelf beslissen voor t geval je echo wel helemaal goed is of je dan thuis of naar t zh gaat..
ja kan wel beslissen maar ik weet het dus echt neit hahahahaha mevrouw twijfelkont nummer 1! normaal twijfelde ik wel maaar stuk minder ik kan nu echt dagen twijfelen over de stomste dingen hahaha....