hhaha heb ik ook hoor.. ik twijfel ook veel meer.. en komt ook niks uit mn handen.. vandaag weer een dag voorbij en weer niet gebeld naar de kdv aargghhh hier is t dametje ook lekker druk bezig.. merk nu vooral als ik in een gedoken zit dat ze tegenstribbelt ofzo.. zo van mama ik heb geen ruimte ga eens rechtopzitten.. als ik dan rechtop zit dan is ze weer rustig haha
Bedankt voor het vragen !!! Ik heb een vermoeiende dag gehad. Slecht geslapen, veel pijn en nutteloos gedoe/gezeur. Bleggghhh!!! @Marieke, dank je wel, maar ik heb net Mona yoghurt met appeltaart-smaak op. Die was in de aanbieding of 'nieuw' ofzo, het stond in ieder geval heel prominent in het supermarktvak op de kijk-mij-eens-tof-zijn locatie maar blijkt gewoon naar appel/kaneel te smaken Niet minder lekker ofzo, maar zet dat er dan gewoon op En net mijn frustraties geuit tegenover PostNL!
Ik heb de babywas gewoon met ons wasmiddel (ariel) gewassen. En heb er zelfs robijn wasverzachter bij gedaan. Ik dacht hetzelfde; wanneer kan ik dan zijn was met onze was meewassen? Dus heb maar meteen alles met onze was meegenomen. Ik hoef alleen nog maar de kleren te wassen en te strijken. Maar daar wacht ik even mee tot vl de kast heeft opgebouwd. De rompers en sokjes en beddengoed heb ik wel gewassen al. Vraagje; wassen jullie de dekens ook? Het is zo'n fleece achtig spul en ik vind altijd dat dat fleecespul niet meer zo zacht is na het wassen. Heel jammer.
@joyce: frustrerend!!! Mijn meisje is eenpersoonsfeestje aan het houden of hoe in het noem een disco internal
Fleece kan toch ook in de droger?? Ik heb een wollen dekentje dus geen ervaring mee Ik heb alles al gewassen behalve de hydrofiele luiers
Oh joyce, hier ook hoor. 2 weken geleden geen tv gids. Afgelopen week geen voetbal international. Volgens mij steelt onze postbode ofzo! Ben benieuwd of dat babybadje wel aankomt of dat dit ook misplaatst wordt!
Ja, dat mag in de droger. Maar ik doe alleen ondergoed en badhandoeken in de droger. Van de babyspullen doe ik nog niets in de droger. Ja, ik weet het. Waarom hebben wij een droger! Hahaha. Ik vind dat de was erg slijt van de droger. Als ik zie hoe dun de badhanddoeken worden. En is toch goede kwaliteit.
Hoor je ook dat liedje erbij ? LOL "Hooooooooooooooofd schouders knie en teen knie en teen.. Oren ogen.. puntje van je neus hoooooooooooofd schouders knie en teen KNIE EN TEEN!
Ziekenhuis/thuis; Ik hoop thuis. Lijkt me veel prettiger in mijn eigen omgeving. Lekker onder mijn eigen douche, op mijn eigen kamer, tussen mijn eigen spullen. Kindje kan meteen in haar eigen bedje en direct lekker voeden in mijn eigen bed. Daar kijk ik nu al naar uit!!! Ik vond het in het ziekenhuis niet fijn, maar moest daarheen ivm medische indicatie. Daarbij lijkt het me vervelend om met forse weeën en ontsluiting nog in de auto naar het ziekenhuis te moeten rijden. Trouwens wat is de kraamzorg overal al vroeg, wat een verschil. Ze komen bij mij pas met 35/36 weken.
Ik heb ook nog niks van mijn kraamzorg gehoord, geloof dat ze hier tussen de 32 en 35 weken bellen voor intake afspraak
Zijn bedklossen trouwens verplicht? als het alleen maar is voor het bed afhalen dan doet manlief dat wel hoor.. mijn bed is veel te zwaar om op klossen te zetten namelijk
@Joyce: Goede brief hoor en je mag best pittig zijn bij zo'n flut bedrijf! @wassen: ik ga dat ook gewoon doen met ons wasmiddel hoor.. anders kan het nergens meer tegen, of ze moet echt extreem rode vlekjes krijgen of iets.. Ik heb ook 2 dekentjes, maar heb geen droger, dus bij ons moet het wel aan de lucht drogen Als ik een droger zou hebben, was het alleen voor mijn beddengoed en handdoeken, meer niet, dat krimpt bij het leven..
Ja, ze stellen het volgens mij verplicht. Het is ook voor jouw controles tijdens de kraamperiode enzo. Maar ik zou het gewoon even navragen bij de intake. Als het echt niet kan, kan het niet toch?
Daar heb ik zelf nog even over gebeld.. ik heb kraambureau Rotterdam en omstreken, dus misschien verschilt het per bedrijf..maar ze zei dat het alleen verplicht was bij thuisbevallingen en bed verschonen als niemand anders het van je over kan nemen, maar als het alleen voor het bed verschonen is en je man kan dat doen, is het geen vereiste.. Ik heb een boxspring, maar die heeft 2 losse delen zeg maar.. bedklossen verpesten volgens mij het hele bed.. dus ik heb gezegd dat mijn vriend dan het bed verschoont als het nodig is en mijn moeder was ook van plan om bijna dagelijks langs te komen, dus dat zit wel goed.. Voor die ene week..
ik zal het wel even na vragen bij de intake..... trouwens, zonet had iedereen het over magnums, zat ik net op FB wat zie ik tussen de reclames aan de rechter kant: Ja hoor! een magnum reclame! hoezo toevallig
Nee hoor bedklossen zijn niet verplicht. Ik heb elektrische bodems en daar kunnen geen eens klossen onder... Toen ik stage liep voor kraamzorg was het alleen voor t opmaken noodzakelijk. Als ze geen klossen hadden deed de man dat dus..
Ik heb het bed hier op 65 cm. Is dat hoog genoeg, denken jullie? Anders doet mijn vriend het verder wel; dat bed verschonen... Dat is het punt ook verder niet. Ze komt volgende week (28ste week zwanger) voor de intake.