ik wil wel heel graag weten of het een jongetje of meisje is. Maar ben bang dat ik me niet stil kan houden als ik het weet. Zeker niet als het een meisje is. Mijn nichtje van bijna 8 is het enige meisje tussen 6 jongens en nu krijgt haar vader met zijn nieuwe vriendin ook een baby en dat is weer een babybroertje. ze hoopt dus heel erg dat tantie een meisje in haar buik heeft. Ze is echt mijn vriendinnetje en hoopt heel erg te tutten met haar nichtje. zelf had ik het gevoel dat het een meisje is maar begin nu te twijfelen. Maakt me ook niet uit. Met meisjes kan je lekker tutten maar zijn lang niet zo knuffelig als jongetjes. rolstoel is trouwens gereserveerd, je moet je id als borg achter laten en vl moet toch een kaartje kopen
Ik had heel erg het gevoel dat we een jongen verwachten, maar begin nu heel erg te twijfelen, ik ben namelijk heel misselijk en ziek geweest het eerste trimester en m'n buik is meer opzij (dus breed) ipv puntig naar voren.. En ze zeggen dat dat dingetjes voor een meisje zijn.. We weten het natuurlijk pas zeker op 29 maart!!
dan moet ik mijn zoon toch es goed gaan bekijken hahahahah. Ik droeg bij M rondom dus ook in de breedte en was tot en met 3 uur voor zijn geboorte hondsberoerd. Kreeg ook van iedereen te horen dat het wel een meisje zou zijn maar t was toch echt een manneke. Nu draag ik naar voren. Heb nu meer taille als ik voor de zwangerschap had misselijk ben ik amper geweest dus als ik naar de bakerpraatjes zou luisteren zou het weer een ventje zijn maar dat zal de echo uit moeten wijzen
Ik geloof er ook niet zo in hoor die bakerpraatjes, Maarja als je die zou moeten geloven zou ik een meisje verwachten. Ik heb vanaf het begin al het gevoel dat het een meisje is, en m'n moeder, schoonmoeder, zus en schoonoma roepen allemaal dat t een jongen word We zullen het zien met de echo
Hoi dames, even een vraag.. momenteel zit ik in de WW sinds 1 aug. 2012.. nou werd mijn vriend erop geattendeerd bij het reintegratiebureau waar ie zit, dat je in je 13e week een ziektewet uitkering aan moet vragen.. Nou heeft hij even voor mij gebeld.. ik ben snipverkouden dus mijn oor zit dicht.. nou zegt het UWV het volgende: Mijn WW loopt tot 31 mei 2013 als ik binnen 10 weken na 31 mei zou moeten bevallen heb ik recht op een zwangerschapsverlof van 16 weken.. Dat is volgens hen gerekend 9 augustus. Mijn uitgerekende datum is 24 augustus.. dus met andere woorden.. ik val er precies buiten..en zou dan tot 14 juli moeten werken.. in mijn ogen klopt daar geen ene hout van hoor.. Iedere vrouw in Nederland of ie nou werkt of niet.. (dus een uitkering ontvangt) heeft toch recht op 16 weken zwangerschapsverlof? Tenzij ik ziek word bijv. in mei, dan heb ik er ineens wel recht op.. Ik snap er geen fuck meer van.. maar toevallig komt mijn moeder dalijk langs..dus die laat ik nog wel een keer bellen.. want er klopt volgens mij geen moer van het verhaal..en zo wel..dan is het echt megakrom geregeld hier in Nederland.. Sorry ben een beetje gefrustreerd..want werkgevers gaan mij niet aannemen als ze weten dat je zwanger ben (ben daarnaast ook nog eens slechthorend, dus dan nemen ze je al helemaaaaaal niet meer aan.. is mijn ervaring.. ) Vanmorgen bij de VK geweest, hartje weer gehoord van de kleine, 160 aanslagen p/m dus was okee en mijn bloeddruk was ook goed (nu wat minder door dit gedoe..) Of mijn vriend luistert half..
heb geen idee fiefer maar misschien ook ff een idee om je vraag hier bij het uwv webcare neer te zetten op zp. Mooi dat alles met de uk in elk geval goed gaat
FiefeR, ik denk dat als je binnen tien weken met verlof zou gaan, dat je sollicitatieplicht vervalt en je dan automatisch in de ziektewet belandt, omdat het zo'n kort tijdsbestek is. Als je dan langer als tien weken tot je verlof zit, blijft de sollicitatieplicht. Klinkt op zich niet heel onlogisch, vind ik zelf.
Hier al hoofdpijn als ik eraan denk om namen te verzinnen. Ik had al 1 meisjes naam. Als het 2 meisjes zouden worden moeten we eigenlijks nog 2 meisjesnamen uitzoeken waar we uit kunnen kiezen. En als het 2 jongens worden zouden we sws 4 jongensnamen moeten uitzoeken waar we uit kunnen kiezen. Als het een jongen en een meisje krijgen hoeven we gelukkig alleen nog maar de jongensnaam uit te zoeken. Hopelijk gaan we iets zien 12 maart
Heb nog even een buikfoto gemaakt. Wat gaat het hard nu in een keer. Afgelopen week is mijn buikomtrek met 5 cm gegroeid!
mooie buik! Nathalja zou jij misschien nog es een foto kunnen plaatsen van de luiertas die je gemaakt hebt en zou je misschien de werkwijze voor me hebben. Ik moet opzoek naar wat dingen om te doen begin me te vervelen en t lijkt me leuk om dingen voor de kleine te maken.
Poeh een werkbeschrijving dat word een lang verhaal ik haal sowieso heel veel patronen van patronenwinkel.nl, voor al uw naaipatronen. Home | Naaipatronen.nl | zelfmaakmode patroon online Ik heb zelf dit patronenpakketje gekocht: Simplicity - 2924 | Naaipatronen.nl | zelfmaakmode patroon online Maar hier staan er nog meer tussen: Zoekresultaten voor Ik heb geprobeerd een werkbeschrijving te maken, maar het is best ingewikkeld als je de patronen niet hebt, dus is toch het makkelijkste als je de patronen zelf besteld, ze zijn ook niet zo heel duur en de patronen die ik heb zitten ook nog andere dingetjes bij om te maken meestal zijn ze 1 of 2 werkdagen ook al binnen.. Igg nog een foto van de tas en linkje van Lullaby, staat er ook 1 op in ander stofje en foto van de binnenkant Luiertas
Wij willen ook weten wat het wordt. Namen; jongen: luuk. Meisje: eva. Hahaha, luuk staat volgens mij op plaats 2 in de top 100 jongensnamen.
Jemig zo oneerlijk!! Ik zit thuis met buikgriep, zegt m'n zus eerst: je moet vrijdag wel beter zijn want de kaartjes voor de beurs en de trein zijn al betaald! En krijg ik zonet een berichtje van m'n moeder: je bent vrijdag toch wel weer beter he!? Echt alsof ik er wat aan kan doen dat ik ziek ben!! Komt geen beterschap van af, ze denken alleen maar aan die beurs!! Als ik niet kan omdat ik ziek ben betaal ik dat geld wel terug voor die beurs!! Ik vind het zo gemeen he!!
gelukkig is het nog maar dinsdag nathalja. Gewoon lekker veel rusten en uitzieken dan ben je vrijdag misschien wel weer beterschap!
Jammer dat je geen beterschap kreeg van je zus en moeder... ! Maar wat Suprise al zegt.. het is nog maar dinsdag, wie weet ben je dan al een stuk opgeknapt! Maar snap wel dat je 'zin' om erheen te gaan na deze reacties minder zijn.... Jij staat momenteel op de 1e plek he meid.. Ik ben ook verkouden, heb deze week nagelklantjes afgemeld, want wil vrijdag sowieso naar die beurs.. word de 1e keer voor mij.. vandaag kaartjes gehaald bij de Blokker Beterschap!
Nathalja; lekker rusten en je laten verwennen. Dan kun je vrijdag vast en zeker naar de beurs! Kruip maar lekker op de bank onder een dekkentje.
Ok dit heb ik gereageerd: ik zal even in m'n glazen bol kijken... Ik vind het gewoon raar.. En heel onpersoonlijk hoe ze reageren
ik heb echt zin in zaterdag. Lekker naar de 9maandenbeurs. eindelijk er even uit. zit veel thuis nu en ff lekker een ander omgeving en dingen zien. Echt fijn. Ik heb de voorpret al door allerlei dingetjes op te zoeken waar door je gratis dingetjes krijgt Pff ga zo mijn bed maar opzoeken begin nu erg veel last te krijgen en dan is zitten echt pijnlijk. T voelt als of ik mijn staartbotje en heilig been zwaar gekneusd heb bah