Waar kan je dat opzoeken dat je die gratis dingetjes krijgt? Wil ik ook Ik ga vrijdag gezellig met mijn moeder en vriendlief! Heb er ook veel zin in.. even lekker de beurs afstruinen !
als je naar de negenmaandenbeurs site gaat kun je in elk geval al aan melden voor een gratis body lotion. Ook een gevulde kikkertas voor 3 euro. In de wij jonge ouders staan dingen en daar zat ook een boekje bij waar dingetjes in staat. wij jonge ouders krijg als je je aan hebt gemeld voor of de blijde doos of de felicitas doosn
Pff moet t toch nog even kwijt hoor: M'n moeder whatsapped me net: de treinkaart staat op jou naam, dus (zus) kan het dan wel helemaal vergeten. Zal ze wel niet grappig vinden!! Ik ben hier zo ongelovelijk klaar mee!! Wat een ongelofelijke tr*t is het zeg!! Alsof ik expres ziek ben, en het leuk vind om met koorts op de bank te liggen
Moet je dan wel kaarten hebben besteld via de site van de 9 maandenbeurs of dat niet perse? Ik heb vandaag kaarten gekocht bij de Blokker namelijk... Ik heb de Felicitas doos inderdaad aangevraagd, maar krijg ik pas in de 7e maand toegestuurd als ik het goed begrepen heb.. Heb nog niets ontvangen in ieder geval..
De felicitasdoos heb ik al opgehaald (ETOS), die krijg je eerder. Het gaat om het blad 'wij jonge ouders' dat krijg je als je je aanmeldt voor de blijde doos. Die kun je met +/- 7 maanden ophalen bij de prenatal. In dat blad staan verschillende kortingsbonnen idd.
He.. waarom kreeg ik dan geen bon of iets.. vaag? Dan meld ik mij wel opnieuw aan dan.. als dat uberhaupt kan whaha krijg je natuurlijk weer "U bent al bekend" De Blijde doos heb ik ook al besteld bij Prenatal, heb een formuliertje in de winkel zelf ingevuld, maar heb geen WIJ OUDERS blad gekregen..........
Ik ga ook met een hele stapel geprinte bonnetjes op stap zondag. Allemaal gratis dingen. Ook van wij jknge ouders. Wanneer mag je die felicitasdoos eigelijk ophalen?
Ik kan ook niet echt lang lopen ofzo, want krijg last van m'n onderrug en in m'n heupen ofzo (of zou het m'n bekken zijn ?) De pijn trekt dan echt door m'n onderrug tot m'n stuitje/bilspier.
Nou ik denk dat ik morgen maar ff de Prenatal ga bellen..want zo te zien heeft iedereen dat blad gekregen, behalve ik.. VAAG..! Hoe mensen werken tegenwoordig.. ! ARGH!
Nou dan ga ik dus ff bellen morgen.. IK WIL OOK KORTING! PUH! Was er vandaag nog.. maargoed.. handuggg ze zijn ook lekker op de hoogte daar.. ik vroeg of die kaartjes voor de 9maandenbeurs ook geldig is voor de Huishoudbeurs.. Nee hoor.. kan niet.. Bij Blokker in R'dam Centrum zeiden ze Nee die is alleen voor de HHB.. maar Blokker in Capelle zei dat het wel voor beiden beurzen was, staat nog OP het kaartje zelfs.. moeilijk je ergens in verdiepen wat je verkoopt..en ik zit zonder werk whaha soms om me rot te lachen ..
Voor die felicitasdoos kreeg ik een mail met daarin een ophaalbewijs. Dat was toen ik 13,5 weken zwanger was. Hoe lang geleden heb je dat papiertje ingevuld? Je kunt het ook nog een keer online invullen, weet je zeker dat je hem krijgt. Het is wel een grappig blad, staan helaas vaak wel horrorverhalen in over helse bevallingen en zieke kindjes. Dat is niet altijd even handig als je zwanger bent. Er staan ook veel leuke aanbiedingen in.
Ik heb die bonnen wel gekregen. Maar het gaat me helaas niet lukken om naar de 9 maandenbeurs te gaan Beetje ver ook, en niet echt iemand die met me mee kan gaan. Ben benieuwd wanneer ik de felicitas dozen mag ophalen trouwens
Morgen naar de gynaecoloog wegens de ziekte van crohn. Zij gaat beslissen of ik bij hun blijf of terug naar de vk mag. Ik hoop op de vk.
Ow oke.. kreeg wel een mail, maar geen ophaal bewijs ofzo.. alleen bevestiging.. Bij de Prenatal zei ik al dat ik het ook via het internet wilde doen, maar ze adviseerde het in de winkel te doen.. "Weet je zeker dat je hem krijgt hoor.. " Was toen net 12 weken.. ben nu 13 weken en 3 dagen..
Prenataldoos komt ook echt pas een paar maanden later, dat blad komt 1x per maand, dus kan dat je hem pas de volgende maand krijgt.
Ik heb alles aangevraagd toen ik 7 weken zwanger was, de Etos doos is meestal pas met 5 maanden op te halen, en de prenatal met 6/7
He verdorie..loop ik korting mis.. nou dan koop ik hem wel.. ! Maar ik ga eerst ff bellen.. wie weet zeggen ze: Je hebt hem nog tegoed kom maar halen, maar dat zal wel niet natuurlijk.. dat geluk heb ik nooit
Net weer opnieuw mijn gegevens ingevuld bij Felicitas, maar krijg je geen melding van "Bedankt voor je aanmelding, er is een mail gestuurd" of iets dergelijks.. maar krijg ook geen foutmelding dat ik al bekend ben.. wat doe ik verkeerd?
felicitas doos heb ik ook nog geen ophaal bericht komt nog wel is ook nog vroeg hoor. babywish klinkt me bekend wat jij voelt. Ik laat dus decadent rijden op de beurs Heyhallo welke bonnetjes heb jij allemaal. ik heb nuby fisherprice nestlebaby fiefer je kunt ze ook allemaal via internet vinden hoor. En bij zwangerschap staat een topic over de negenmaandenbeurs. mira heb je de box al? wat zit er in. ben niet nieuwsgierig hoor