Ik heb zelf ook altijd voorgevormde cups, had wel altijd met vulling en push-up omdat ik van mezelf een kleine A heb, dus die push-up heb ik wel nodig had al een tijdje dat ik m'n eigen bh's niet lekker meer vond zitten heb nu gewone voorgevormde zonder poespas gekocht in een cupmaat groter, zitten nog iets te ruim maar dat groeit vanzelf wel weer dicht
Noppies heeft in ieder geval dat soort bh's, maar volgens mij zijn er meer merken. Volgens mij heb ik ze bij de prenatal ook zien hangen. Zelf heb ik gewoon een maat groter gekocht, vond ik persoonlijk het fijnste zitten.
Oke bedankt voor de tip! Ja dacht ook aan 'normale' bh's.. maar merk nu dat ze wat groter worden.. dus heb nog niet gepast ofzo, maar ga ik binnenkort maar even doen Ik ga toch geen borstvoeding geven, dus ik hoef niet zo'n speciale met zo'n klepje die je kan openen zeg maar whaha!
Wat ik las! Zo erg!! Ik heb sinds mijn 12e last van koortslip, dus heb ik het herpes virus.. Nu las ik, dat ondanks dat het virus zich niet uit het zich toch kan overdragen via de borstvoeding.. En dat kan dus vet gevaarlijk zijn voor een pasgeboren baby.. Blaartjes in het mondje zodat het niet wil eten, hele hoge koorts netelroos etc.. Weer een goed excuus om geen bv te geven was het sowieso niet van plan maar schrok er toch van dat ik het zo door kan geven zonder op dat moment koortslip te hebben
Nou dan heb ik idd ook een goede reden om het niet te doen... want ik heb dat virus ook in mijn lijf zitten.. ! Maar mijn verloskundige heeft daar niets over gemeld.. terwijl ze wel vroeg of ik daar mee in aanraking ben geweest en ik daarop antwoordde dat ik minstens 3 x per jaar ofzo, daar last van heb.. Toen gaf ze alleen als antwoord dat het kind daar antistoffen voor maakt.. niets gezegd over BV.. als dat laatste waar is.. over de BV.. dan vind ik het uitermate slecht.. dus misschien is het ook wel weer een fabeltje hoor.... !
Nee hoor, je baby is juist beschermd tegen jouw herpesvirus. Toen ik net bevallen was, was mijn weerstand erg slecht, had na 1,5 week een flinke borstontsteking met hoge koorts en daarna (je raadt het al) een koortslip. Ik was helemaal panisch omdat ik dit soort berichten ook had gehoord, maar dat was nergens voor nodig. De huisarts moest zelfs een beetje lachen en zei; maak je geen zorgen. Ik kon gewoon bv geven, alleen geen kusjes geven (dat is best lastig een hele week...). Zoonlief heeft tot nu toe nog nooit ergens last van gehad en is 1,5.
Ik heb ze bij C&A gekocht, setje van 2 bh's voor 15 euro. @herpesvirus: had gelezen in een tijdschrift kek mama oid, en vertelde een moeder dat haar dochtertje de eerste week van d'r leven blaren in d'r mondje had en niet meer wilde eten daardoor, en dus uiteindelijk zelfs 39,5 graden koorts.. Naar het ziekenhuis en vrouw+kind beiden herpes, terwijl die vrouw nog nooit een koortslip had gehad, ook niet bij de bevalling of daarna.. Dus was volgens haar artsen waarschijnlijk door de borstvoeding gekomen.. Ik heb het overigens ook van m'n moeder, die had vlak voor de bevalling een koortslip gekregen, bij mij kwam het pas door na 12 jaar, hoeft dus niet dat je daar direct na je geboorte last van krijgt. Mijn vader heeft er overigens ook last van, vrij regelmatig (elke 3 maanden) maar we gaven nooit kussen op de mond bij elkaar, dus lijkt me sterk dat ik het van hem heb.. Mijn man heeft het ook nog nooit gekregen
Kijk da's nog leuk! Zeker als het voor tijdelijk is..... bedoel ben de gierigste niet om bh's maar als ik ze maar tijdelijk draag dan hoeft het voor mij niet duur te zijn ofzo (maar wel beetje degelijk natuurlijk!) Ik ga zondag ofzo even kijken in de stad Thanks voor de tip!
Dit is vroeg zeg! Normaal word ik pas om 9 uur wakker, maar je moet er wat voor over hebben om om 9.15 de trein te nemen. Heb er echt zin in hopelijk 12 uur aankomst op de beurs! Ben heeeeeelll benieuwd!!! Heb er echt zin in
veel plezier op de beurs! Shop ze! Ik heb nog een link voor iets gratis! Negenmaandenbeurs - IKenIK.nl
Wat jammer dat ik die niet eerder had m'n printer is sinds maandag officieel in staking, dus alle andere bonnen heeft ml op t werk uitgedraaid.. M'n zus heeft ook geen printer helaas
Haha echt erg! Ik heb serieus een envelopje met allemaal coupons voor gratis spullen in m'n tas zitten ik lijk op zo'n vrouw van extreme couponing!!
Heb de lijst weer bijgewerkt met de reacties van gisteren: Mira77, 2e kindje, 05-08-2013 Juutj 2e kindje, 08-08-2013 Eli1984, 1e kindje, 13-08-2013 Suprise, 2e kindje, 13-08-2013 Nathalja, 1e kindje, 17-08-2013 Copani1984, 1e kindje, 18-08-2013 Jette 1976, 1e kindje, 19-08-2013 Frida87, 1e kindje, 20-08-2013 Puk1988, 1e kindje, 20-08-2013 Heyhallo 1e kindje, 20-08-2013 MaggieMagpie, 2e kindje, 20-08-2013 Upkedupke, 1e kindje, 22-08-2013 FiefeR, 1e kindje, 24-08-2013 BabyWish91, 1e en 2e kindje, 30-08-2013 Afspraken verloskundige / Gyneacoloog: Eli1984, 27 februari 16 weken echo + geslachtsbepaling Upkedupke, 25 februari, controle vk Mira77, 1 maart, controle vl Upkedupke, 11 maart, geslachtsbepaling Babywish91, echo en evt geslachtsbepaling Jette 1976, 14 maart geslachtsbepaling 09:00 Copani1984, 15 maart, controle vk Suprise 18 maart 20 weken echo FiefeR, 19 maart, controle vk Mira77, 23 maart, 20 weken echo Heyhallo, 28 maart, 20 weken echo + geslachtsbepaling Nathalja, 29 maart, 20 wkn echo + geslachtsbepaling Maggiemagpie, 3 april, 20 weken echo Babywish91, 9 april, 20 weken echo
Gratis rammelaars van Fisher Price waren al op (hoop dat ze bepaald aantal per dag hebben en niet dat de rest van de beurs ze niet meer uitgedeeld worden, dat zou echt stom zijn). Zat lang te twijfelen of ik een echo ging laten maken. Uiteindelijk de knoop doorgehakt om het te laten doen, vol... beide stands... en bij Friso hoef je het helemaal niet te proberen. De gratis echo's zijn altijd binnen 10 minuten weg zei de meneer van de stand. En ok, trolleys zijn misschien handig, al is het volledig tegen mn principe in, maar er waren mensen met duowagens zonder kinderen he-le-maal volgestouwd met spullen... vond dat best ernstig...