MaggieMagpie, heb het aangepast. Hopelijk is ie nu weer compleet. Mira77, 2e kindje, 05-08-2013 Juutj 2e kindje, 08-08-2013 Eli1984, 1e kindje, 13-08-2013 Suprise, 2e kindje, 13-08-2013 Nathalja, 1e kindje, 17-08-2013 Copani1984, 1e kindje, 18-08-2013 Jette 1976, 1e kindje, 19-08-2013 Frida87, 1e kindje, 20-08-2013 Puk1988, 1e kindje, 20-08-2013 Heyhallo 1e kindje, 20-08-2013 MaggieMagpie, 2e kindje, 21-08-2013 Upkedupke, 1e kindje, 22-08-2013 FiefeR, 1e kindje, 24-08-2013 BabyWish91, 1e en 2e kindje, 30-08-2013 Afspraken verloskundige / Gyneacoloog: Eli1984, 27 februari 16 weken echo + geslachtsbepaling Upkedupke, 25 februari, controle vk Mira77, 1 maart, controle vl Upkedupke, 11 maart, geslachtsbepaling Babywish91, echo en evt geslachtsbepaling Jette 1976, 14 maart geslachtsbepaling 09:00 Copani1984, 15 maart, controle vk Suprise 18 maart 20 weken echo FiefeR, 19 maart, controle vk Mira77, 23 maart, 20 weken echo Heyhallo, 28 maart, 20 weken echo + geslachtsbepaling Nathalja, 29 maart, 20 wkn echo + geslachtsbepaling Maggiemagpie, 3 april, 20 weken echo Babywish91, 9 april, 20 weken echo Heb ook wel zin de beurs. Wij nemen overigens wel een trolley mee, puur omdat ik geen zin heb om de hele dag met een zware tas aan mijn schouders rond te lopen. Het slenteren zal al zwaar genoeg zijn.
Ik heb de bon voor de felicitasdoos van de Etos ook binnen nu. Ga hem morgen ophalen! Ben benieuwd wat erin zit!
Ik zie dat ik van de lijst gehaald ben. Waarom is dat? Ik lees wel mee nog, maar reageer niet altijd want heb gewoon een druk gezin en we zijn aan het verbouwen.... Ik heb maandag een extra echo want mijn baarmoeder groeit heel snel nu. Het vermoeden bestaat dat op de echo van 7,5 week een tweeling gemist is... Wat nu juist de reden van mijn echo toen was. grrr. Maar goed, even afwachten dus. Inmiddels ben ik aan het idee gewend, ik voel ook veel leven en ik zie eruit alsof ik 6 maanden zwanger ben. Hoe gaat het met de anderen? Wel gewoon op schema qua groei? groet, Oermama
HIer ook een beste buik hoor. Baarmoeder loopt ook voor maar hier is het zeker dat er geen tweeling zit. Kan te minste niet geloven dat er bij 4 verschillende echo's wat over het hoofd gezien wordt. Waarschijnlijk gewoon veel vruchtwater en een bm die sneller groeit door de miskramen dit is intotaal mijn 5e zwangerschap 1x mk bij 13.5 week 1x 9 en 1x bij 5 dus bm is ook toen gegroeid. Krijg ook vaak al de vraag of ik al snel uitgeteld ben maar nee dus duurt nog een paar maandjes. Zo ik ga er weer vandoor krijg zo visite voor mijn verjaardag
Een week of twee geleden hebben we degenen die nog meelezen gevraagd om in de lijst aan te geven of diegene nog meeleest. Degenen die niet gereageerd hebben, hebben we eraf gehaald, zodat we de lijst weer uptodate hebben. Wat is je bevallingsdatum ook alweer en hoeveelste kindje, dan zet ik je er weer bij.
Ben je jarig? Gefeliciteerd!! Ik kreeg van de week de vraag of ik al bijna met verlof ga... Ze stond even gek te kijken toen ik zei dat ik zeker nog een week of 20 moet werken. Heb ook al een aardige buik, maar na de eerste was mijn buik ook nog niet helemaal zoals die daarvoor was. Dat speelt ook wel mee denk ik.
Surprise gefeliciteerd met je verjaardag? Hoe jong ben je geworden? Is het bij jullie ook je baarmoeder die hoger staat? Dat mijn buik nu sneller uitzet snap ik wel, maar mijn fundusstand, baarmoederhoogte staat nu met 15 weken al tot mijn navel! De eerste 3 zwangerschappen gingen volgens het boekje zeg maar en bij de vierde zwangerschap ging mijn baarmoeder ineens veel sneller groeien en toen stond mijn baarmoederrand met 17 weken tot navel plus 3 vingers. Nu dus weer in die richting...
@Upkedupke: Ik denk dat ik het over het hoofd gezien heb en heb ook wel wat berichten overgeslagen volgens mij. uitgerekend op 12 augustus en 6e kindje. Dankjewel alvast.
Hier is tie weer: Mira77, 2e kindje, 05-08-2013 Juutj 2e kindje, 08-08-2013 Oermama, 6e kindje 12-08-2013 Eli1984, 1e kindje, 13-08-2013 Suprise, 2e kindje, 13-08-2013 Nathalja, 1e kindje, 17-08-2013 Copani1984, 1e kindje, 18-08-2013 Jette 1976, 1e kindje, 19-08-2013 Frida87, 1e kindje, 20-08-2013 Puk1988, 1e kindje, 20-08-2013 Heyhallo 1e kindje, 20-08-2013 MaggieMagpie, 2e kindje, 21-08-2013 Upkedupke, 1e kindje, 22-08-2013 FiefeR, 1e kindje, 24-08-2013 BabyWish91, 1e en 2e kindje, 30-08-2013 Afspraken verloskundige / Gyneacoloog: Eli1984, 27 februari 16 weken echo + geslachtsbepaling Upkedupke, 25 februari, controle vk Mira77, 1 maart, controle vl Upkedupke, 11 maart, geslachtsbepaling Babywish91, echo en evt geslachtsbepaling Jette 1976, 14 maart geslachtsbepaling 09:00 Copani1984, 15 maart, controle vk Suprise 18 maart 20 weken echo FiefeR, 19 maart, controle vk Mira77, 23 maart, 20 weken echo Heyhallo, 28 maart, 20 weken echo + geslachtsbepaling Nathalja, 29 maart, 20 wkn echo + geslachtsbepaling Maggiemagpie, 3 april, 20 weken echo Babywish91, 9 april, 20 weken echo
Volgende week weer een afspraak bij de vk, dus dan weet ik het precies, maar ik zit volgens mij nog wel een paar vingers onder navel. ALthans als ik het goed voel. Ben nu 16 weken dus dan ben jij idd een stuk verder. Heb je al eerder een tweeling gehad? Je schreef namelijk dat ze daar speciaal op controleerden, toch?
Ja de zwangerschap hiervoor dus toen merkte ik het door de enorme groei ineens vanaf een week of 12. Toen heb ik kindje nummer 4 en 5 gekregen. Nu weer die enorme groei, mijn buik lijkt te groeien waar je bij staat, ik voel het trekken. Ik loop qua baarmoeder grootte nu 6 weken voor minstens. Dat is wel veel...
Onze kruimel zit precies op schema. Ik heb ook al een behoorlijk buikje. Men vraagt aan mij of ik niet verder ben dan 14 weken. Kruimel doet het hartstikke goed!
oh... dat is wel erg spannend dan! Misschien nu dus wel nummer 6 en 7 opkomst.... Je zou verwachten dat ze wel extra zorgvuldig kijken dan met zo'n echo als je al een tweeling hebt. Succes maandag!
Ja zeker spannend. Ik hoop dat het er toch één is en dat mijn baarmoeder gewoon opzwelt vanwege de vorige tweelingzwangerschap. één baby is toch wel heel relaxt, maar ja als het er toch twee blijken te zijn dan zal het wel zo moeten zijn en hebben we straks 7 kinderen. Jullie horen het wel.... echo is om 20.00 's avonds pas...
Dat idee heb ik ook. Ik voel er spanning op staan. Voel me ook echt opgeblazen. Ik zei toevallig gisteren nog tegen mijn moeder; ik heb het idee dat mijn buik groeit terwijl je er naar kijkt. Maar dat is alleen maar een goed teken.
bedankt voor de felicitaties dames. Ik vier vandaag voor de 6e keer mijn 29ste verjaardagn Oermama mijn fundusstand zit nu op of misschien zelfs iets boven de navel. dus ook niet volgens het boekje dat bedoelde ik net te zeggen. Ik loop een paar dagen op je voor
Dat is het leuke van zo'n forum he. Je ziet dat er altijd iemand in het zelfde schuitje zit. Ik heb in de opleiding een onderdeel verloskunde gehad en ff boek er bij open geslagen en is idd normaal bij vrouwen die al meerdere zwangerschappen achter de rug hebben. Bm keert niet helemaal terug naar de stand van voor de eerste zwangerschap. Je kunt het vergelijken met een ballon die elke keer dat je hem opblaast en weer leeg laat lopen groter blijft. en ons lijf weet ook wat het moet doen dus wordt de baarmoeder sneller groot
Hoi dames, Alweer even geleden dat ik gereageerd heb. We hebben een erg drukke week gehad waarbij ml flink de griep had waardoor alles op mij aankwam. @Natalja, ook echt een super leuk kamertje! Ook heb ik daardoor woensdag alleen de echo gehad ipv samen. Dit was wel erg jammer omdat ml zich hier ook erg op verheugd had. De beeb was goed te zien en netjes gegroeid. Qua grote was het nu 8,4cm en hebben we de beentjes ook eindelijk gezien . De volgende afspraak hebben we op 20 februari bij de VK en op 8 april de 20 weken echo. Vandaag zijn we naar de negenmaandenbeurs geweest en zijn hier goed geslaagd. Zoveel leuke aanbiedingen gezien waarvan we gebruik hebben gemaakt en natuurlijk alle kortingsbonnen ingeleverd. Vandaag hadden ze bij Fisherprice wel weer een speeltje, maar wel anders als op de bon staat. Voor ons zat er helaas geen echo meer in omdat ze vol zaten tot vanavond. In de avond vonden we te laat worden aangezien we ook nog terug moesten naar Zeeland. Nu totall los op de bank en niks meer doen vanavond.