Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Al gedaan, maar kom ik alleen op forums terecht met dezelfde vraag, en iedereen geeft een ander antwoord

2. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat heb ik dus precies hetzelfde met dat haar verven.. Google heb ik altijd ruzie mee whaha!

3. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Hier denkt de omgeving ook unaniem dat het een jongen wordt. Vooral omdat mijn buik naar voren groeit en niet rondom (bakerpraatje) :D.

Ik denk zelf ook dat het een kleine knul is. Wij hebben de 20 weken echo als ik 19 + 2 ben.

Ik denk dat we zo ondertussen wel mogen verwachten dat het nu goed blijft gaan. De kans op een miskraam is nu heel klein. Ben benieuwd met de 20 weken echo. Dan weten we of het gezond is en wat voor geslacht het is.

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    God god god.. wat een discussie weer op Facebook over dat artikel van de bios... Van die betwetertjes.. jezus zeg.. echt ALTIJD als ik wat neerzet.. krijg ik commentaar.. "Ja je gaat toch niet met een baby in de bios zitten, want die verveeld zich heel snel blablabla.. " "Baby's willen altijd kruipen of lopen.. " Ja dan ga ik natuurlijk ook niet met dat kind naar de bios als het kind in de kruip/loop fase zit duuuhh.. En ik ga het gewoon eens proberen, is het niets, nou dan ga ik niet meer klaar..

5. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ja, leuk is dat. Al die bemoeizucht! Iedereen weet het opeens beter. Of ze nu wel of geen kinderen hebben!:x

6. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja de 1 heeft een kind die net n jaar geworden is.. en de ander heeft een kind van net 3 maanden.. en ineens zijn ze helemaal de man eehh vrouw.. op dat gebied.. ik zei ook van: Ieder kind is anders.. ik ga het gewoon een keer proberen, is het niets, dan ga ik niet meer klaar..en dan bedoel ik EINDE DISCUSSIE en maar doorgaan he die 2 pfff.. Vooral die van 1 jaar oud.. ze had het artikel nog geeneens gelezen..dus ik zei van: Waarom reageer je dan? Als je niet weet wat het artikel inhoudt..

Ik zeg niet dat ik het perfect zou doen..maar ik ga mijn kind van 6 maanden echt geen oliebol laten eten of haring..sorry hoor.. maar da's in mijn ogen iets te vet voor een kind van die leeftijd..

Net als dat ze zei van: Ja je mag de box niet voor de tv zetten met alle geluidsinstallatie want dan is het geluid hard blabla..terwijl d'r man echt eerlijk waar KNOERTHARD de tv aan zet ...als die van ons in de box ligt (we hebben een klein huis, dus kan niet echt ergens anders staan) dan gaat de tv op normaal volume natuurlijk he handigggg.. De box ga ik ook alleen gebruiken op momenten dat ik mijn handen vrij wil houden.. niet om steeds maar dat kind in te dumpen ofzo.. Daar gebruikt zij hem wel voor ..

Sorry hoor moet ff mn frustratie kwijt :p

7. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    @ Haren verven: Je kunt je haar verven met plantaardige verf, bijvoorbeeld van Henna. Heb ik ook gedaan, zelfs toen ik 8 weken zwanger was. Had het nagevraagd bij de vk en als het plantaardig was, kon het geen kwaad. Dus gewoon doen FiefeR.

@ Whisky saus, ik zou het ook niet weten, ook nooit bij stilgestaan eigenlijk. Maar ja, bbq seizoen is nog niet begonnen en eet dat eigenlijk alleen bij bbq.

@ geslacht: Er zijn een aantal mensen heilig ervan overtuigd dat het een meisje wordt, ik in het begin ook, maar ik heb nu het gevoel dat het een jongetje wordt.
    Meisje zou wel heel leuk zijn, want om ons heen zijn alleen maar jongetjes geboren, ff wat balans aanbrengen haha.
    Over een kleine 2 weken weten wij hopelijk wat het wordt.

8. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie! Kijk ik wil er wel een beetje leuk uitzien niet dat ik mijn uiterlijk laat verslonsen .. als ik soms in de stad loop hier in Rotterdam denk ik soms echt van: Jeetje mens.. je bent zwanger hallow!

9. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    @sausje: volgens mij kan t wel, zoals je zelf zegt als er daadwerkelijk alcohol in zou zitten dan zou t er wel op staan. Geen idee of zo'n saus verhit wordt in het bereidingsproces, want dan zou de alcohol er wel uit zijn.
    (Zou wel een leuke zijn bij een alcoholcontrole; 'nee hoor agent, ik heb niet gedronken, ik het cocktailsaus gegeten...')

@haarverf Ik zou t niet weten, ik weet wel dat het vroeger werd afgeraden, maar zitten er nog schadelijke chemische middelen in haarverf? Soms staat er op de verpakking een info-nummer dat je kunt bellen, misschien kun je dat doen? Anders gewoon de vk even bellen, die weten het zeker wel!

@bemoeizucht; niets van aantrekken, anderen denken het altijd beter te weten. Vaak zit overal wel een kern van waarheid in, doe wat jij het beste vindt en het is zonde van je energie om je daar druk over te maken.
    (daarbij duurt het nog best een tijd voordat het kind kan lopen en kruipen en in die eerste maanden slapen ze toch vooral! Niets lekkerders dan de kinderwagen naast je met een slapend kind terwijl jij een filmpje kijkt toch?)

@geniet van de rust; Haha, hoe fantastisch ik mijn kind ook vind, ik zou ook zeggen; geniet nog even lekker van je rust en van elkaar! Ik vond het ook altijd een stomme opmerking, maar nu begrijp ik het wel. Ik had in het eerste jaar echt nergens tijd voor. Zelfs soms niet om mijn nagels te knippen oid. Ik kon me echt niet meer voorstellen wat ik deed met mijn tijd voordat ik een kind had. Maar... ik heb er geen moment spijt van gehad!

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja precies, daarom joh.. maar gaat er ook vaak bij mij met ene oor in andere oor uit hoor..want nu zijn ze stil nadat ik zei of ze het artikel wel hadden gelezen hihi UITGELULD.. denk ik dan :p

11. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    #2391 Suprise, 27 feb 2013
    Laatst bewerkt: 27 feb 2013
    pffff staan we gewoon op de 2e pagina komt ook niet vaak voor.

hier ff een buikfoto van mij. kijk niet naar wat je ziet van mijn koppie want heb vandaag een bril en make-up loze dag. Komt bijna nooit voor maar hoefde vandaag de deur niet uit dus denk tis me wel ff goed.
    Buikje staat er nog niet goed op zal vriend vant weekend vragen of hij even een goede wil maken

Bijgevoegde bestanden:

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    wij maken elke 4 weken een "officiële" buikfoto's dus met week 4,8,12 en nu zaterdag met week 16 :)
    M'n man heeft een grote passie voor fotografie, heeft ook een super dure camera :p hij vind het wel super leuk foto's maken van m'n buik :) en zou het het liefste elke week doen :p

dus zaterdag komt er een buikfoto van mijn kant :)

13. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @surprise, mooi buikje al.... Leuk leuk

Vanavond geweest voor een 16 weken echo. En heel duidelijk te zien, we krijgen een jongetje...... :):):)
    Je zag echt alles zo mooi zitten, ruggegraat, vingertjes, ellebogen.... zo lief om te zien allemaal.
    Hierbij even een foto van de echo...
    Oh en trouwens ik vind de 2e foto wel iets weg hebben van een aliën zo met die zwarte oogkassen!!!!!
    Bij de eerste foto, zie je rechts zijn billetjes zitten en daar tussenin zijn pipi....
    IMG_20130227_1_5.jpg

IMG_20130227_1_2.jpg

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Wat leuk!! Gefeliciteerd :)
    Ik kan echt niet wachten tot de 20 wkn echo en geslachtsbepaling :)

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik en mijn vriend zitten echt te puzzelen met die 1e foto.. is dat van onderaan zicht gemaakt? Lijkt net een 2ling zo hihihihi

16. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    En natuurlijk gefeliciteerd!

17. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Thanks. Die 1e foto is idd van onderen gemaakt. Je ziet als het ware zijn zitvlak met daarin 2 balletjes en dan in de linkerrichting zijn pipi ;).
    Dus lijkt net alsof hij een hele grote kont heeft. Whahahahahaha

18. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super leuk eli1984! Gefeliciteerd!

19. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Eli gefeliciteerd!!!
    Wat leuk een jongen.

Oh... nu kan ik helemaal niet meer wachten tot de 20-weken echo... Ik ben ook zo nieuwsgierig!!

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik heb sinds een paar dagen heel erg last van m'n onderrug en dan echt al vanaf ik wakker word..
    Daarnaast heb ik als ik klaar ben met werken last van m'n stuitje (een zeurend gevoel) en een soort kramp in de achterkant van m'n bovenbeen.. Soms ook steken in m'n linker bil..
    Ik moet volgende week weer naar de Vk, maar begint nu wel flink vervelend te worden aangezien bukken heel erg zeer doet, en op m'n werk moet ik best veel bukken

Deel Deze Pagina