Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik wou dat ik de ervaring kan delen, maar helaas :( tot nu toe nog niks van de beeb gevoeld

2. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen maar even kijken voor positiekledingbroeken! merk wel dat 1 en ander krapper gaat zitten en dat het me snel gaat irriteren.. Wie weet leuke tips waar je goed kan slagen voor weinig geld ? (wil wel nieuw) vind 20 tot 30 euro voor een broek wel genoeg (bedoel je draagt m na je zwangerschap niet meer) nou ligt t een beetje aan wat voor broek natuurlijk..maar denk dat ik toch een spijkerstof ga kopen, ben dan wel geen spijkerbroekenmens..maar voor nu is het te fris voor pantalons, plus is weer lastig met schoenen.. had leuke schoenen van Supertrash.. zijn deels kapot.. BAAL! Mag wel van dezelfde waarde wat anders uitzoeken in de winkel, dus service is echt top, maar kan geen afscheid nemen van die dingen..erg he.. ?

3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat betreft geslachtsbepaling..moeten we nog even 5 weekjes geduld hebben.. 5 april hebben we een afspraak staan, gelukkig wel om 10.45 dus lekker vroeg :D Ik wil stiekem ook wel als 1e een meisje en als 2e een jongen ofzo, maar het maakt me vrij weinig uit.. als ik maar een gezond kindje krijg! Da's het belangrijkste klinkt heel cliche maar toch :p

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik heb 2 positie broeken van de h&m zitten super lekker waren 19,95 p.st. Vond dat ook echt duur genoeg :)

Ik ben echt een schoenenmens :) ik hou ook onwijs veel van shoppen, dus is nu wel wat lastiger :( ik ga sparen om na de bevalling een nieuwe style te kunnen nemen :) dus wel een leuk vooruitzicht

5. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Mira, dat is leuk meegenomen dat zo iemand in opleiding is in jullie omgeving. Extra kijken is altijd leuk, doe je goed!

Jette, mooi buikje.

Vlinders/beeb. Ik heb af en toe ook het gevoel dat er iets fladdert in mijn buik, alleen vlk zei dat ik dat pas echt kon voelen na 20 weken. Dus weet nou niet of het de beeb is of iets anders...
    Vandaag lekker geshopt voor onze kleine man. Broekjes, shirtjes en zo een stoer spijkerblousje....;)> Voor mezelf geslaagd voor een oudroze zwangerschapsbroek bij HM voor €20,- spijkerstof met stretch. En een blazer bij prenatal. Dus ik ben weer happy. Enige wat ik jammer vond is dat de miss etam en de CA in Hoofddorp geen zwangerschapskleding meer verkopen, dus had niet zoveel keus aan winkels helaas.

Vanavond lekker uitgebreid koken voor vl en mijzelf. We zijn allebei jarig dus mag wel iets speciaals doen voor hem, omdat ik zo af en toe lekker humeurig kan zijn :);)

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik kan zwangerschaps kleding alleen online kopen :( h&m hier heeft dames mode lingerie en kinderkleding.. Een prenatal hebben we niet in Middelburg.. Miss etam heeft hier ook geen positiekleding meer.. Is wel een winkel die speciaal gericht is op zwangerschapskleding maar die is zo ongelovelijk duur, en dat vind ik zonde voor iets wat ik maar 5 maanden draag..

Gefeliciteerd met je verjaardag :) hoe jong ben je geworden??
    Wij gaan straks uit eten, wij zijn vandaag een half jaar getrouwd :)

7. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb goed(koop) kunnen slagen bij H&M in Utrecht binnenstad. In mijn achterhoofd dat ik nu aan 2 broeken wel even genoeg heb en het grootste deel van de zwangerschap in de lente en zomer zal zijn.
    Waar ik eenbeetje mee worstel is of ik een positie voorjaarsjas aan mot schaffen. Heb nu aldoor een ruim ski jack aan.

8. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Eli van harte met je verjaardag!

Positie kleding ja dat is lastig. Ik ben 100+ en 185cm en alle normale positiekleding is me te krap op de heupen. T past wel maar tis geen kijk gelijk. Heb nu dus een aantal positieleggings en verder draag ik gewoon mijn jurkjes die passen nog wel hahaha.

Als beeb het wil laten zijn komen wij er volgende week donderdag achter wat het geslacht is. Heb dan weer een afspraak bij de vk. Dat is wel heel fijn hoor elke keer een echo.

18 maart hebben wij de 20weken echo. ben dan 18+6 volgens mij.

buik maak hier een groeispurt door de laatste dagen:D

Beebje voel ik al zeker sinds 12weken. Heb het toen met de vk overlegd en die gaf aan dat echt wel kon.

9. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Soms vind ik het zo lastig dat iedereen weer andere adviezen krijgt.

Toen ik de afspraak maakte voor de 20-weken echo, was het advies om te wachten tot na de 20 weken, dan zou het allemaal beter te zien zijn enzo. Ik heb hem met 20+5, maar lees dus ook dat een aantal hier ze echt een stuk eerder hebben. Dan baal ik, want ik had het ook graag al eerder gehad. Misschien ga ik t nog wel verzetten.

Net zoals die bewegingen, dat de ene vk zegt dat het prima kan met 12 weken en de andere vk dat t pas kan met 20 weken... Vind ik nogal een verschil namelijk; 8 weken!!

10. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Maakt natuurlijk wel verschil of het je eerste kindje is of dat je al meerdere zwangerschappen hebt gehad en waar je placenta ligt. Dit is mijn 2e gezonde zwangerschap en de placenta ligt deze keer aan de achterkant. Ik weet dus wat ik moet voelen om te weten dat het ukkie is en heb de placenta niet aan de voorzijde zitten waardoor je beebje een stuk beter voelt. Had bij zoon de placenta wel aan de voorzijde en die voelde ik met een week of 15 a 16 maar dat was omdat dat een flink druktemakertje was (is ie nu nog)

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de tips over zwangerschapskleding! Ik ga morgen even hier in R'dam Centrum kijken..wie weet slaag ik ook! Koop er ook maar 2 ofzo hoor.. bedoel we gaan allemaal in de stikhitte bevallen (zal je net zien, komt het niet uit word t 30+ graden ofzo.. fijn met die klotsknieën van het vocht :p) Denk dat ik het wel heel basic hou wat ik met meerdere dingen kan combineren.. ik ben 1.65 lang..dus heb echt ALTIJD gezeik met de broekspijpen.. Zijn 9 van de 10 keer TE LANG of ik moet er stelten van pumps onder dragen, maar daar kan dit kleine meisje niet op lopen :p Vind het mooi hoor, maar nee.. dat werkt bij mij niet.

Ik heb de laatste week wel mega droge kuiten/scheenbenen.. krab ze helemaal open zeg.. ! Ben sinds gister begonnen met smeren.. man wat kost me dat al veel moeite na het douchen..! Ik heb vandaag last van mijn rug, voelde me net een oud vrouwtje.. 'even' mijn tenen afdrogen.. kostte me rekoefeningen whaha! "even mn benen insmeren.. " idem dito :D

Dat fladderende/vlinderachtige gevoel heb ik 1 keer meegemaakt, de dag dat ik van de 9 maandenbeurs kwam.. Was heel bijzonder, vriendlief heeft het ook gevoeld! Ik merkte gister dat mijn 'band' boven mijn muts zeg maar :p flink hard aan het worden is! Dus denk dat ze nu wel gaan groeien.. ik heb ook meer het gevoel dat ik een enorme zwemband heb .. eerder dat gevoel van: Ow er groeit een kleine in mn buik :p Alleen s'avonds lijkt ie veel voller/ronder.. gek he?

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @Fiefer: bedoel je zulke hakken? :p
    Ik ben maar 158 cm loop eigenlijk standaard op hakken van 8 cm of hoger (deze zijn 13 cm).. Broeken zijn vaak drama maar die van de h&m zitten echt goed (ook qua lengte)

13. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    oe gave schoenen. Daar loop ik ook rustig op ondanks mijn lengte. Ik moet hakken van 30cm hebben wil ik net zo groot zijn als vriend dus geen probleem.
    Al kan ik er nu niet meer op lopen met mijn bekken. Ik verlang naar mijn birkenstocks en teva's nog ff geduld hebben.

afdrogen enz ja dat is zeker een onderneming buik zit dan echt in de weg voel me net een oud wijf hahahhaha. Bij zoon kon ik zelf mijn sokken op het einde niet meer aan doen daar zal ik nu geen last van lekker de teenslippertjes aan en klaar

14. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja zulke ! :D Ik vind ze echt super! Heel orgineel, zie je bijna niet! Maar ik zou er echt niet op kunnen lopen whahaha! Daarom baal ik zo ontzettend dat mn Supertrash laarsjes (1 ervan) kapot is.. :( Zag je ook niemand mee lopen.. heb ze pas 7 maanden, in de zomer gekocht, dus niet eens 7 maanden gedragen ofzo.. ze kunnen het niet maken.. maar mag wel voor de waarde van de laarsjes wat anders uitzoeken.. ze verkopen ze niet meer.. anders kreeg ik gewoon een nieuw paar.. maar helaas!

15. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Nathalja, ook gefeliciteerd met je jubileum. Ik ben 29 jaar jong geworden ;).
    Wel balen dat jij helemaal geen winkels in de buurt hebt, dan mag ik dus niet klagen.
    En wat een palen zeg, daar kan ik dus echt niet op lopen, respect voor de meiden die dat wel kunnen. Staat altijd wel supergaaf zulke schoenen.

16. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Had net zo'n reclamemail van wij, maar daarin stond een kortingscode voor onlineshoppen bij de C&A. Dus voor de meiden die nog online willen gaan shoppen naar zwangerschapskleding misschien handig. De code is; mama20ca. De code is volgens mij alleen vandaag geldig.

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tip! Ik ben vandaag geslaagd voor 2 positiebroeken bij de H&M! 1 jeans en 1 zwarte tregging. bespaarde nog 20 euro ook door een 10tje korting per broek te scoren jeeeejj dus die zwarte tregging was maar een 10tje ipv 20 euro en die jeans 30 euro ipv 40 euro. Dus ik ben happy de peppy! Zitten echt lekker en hele 'verademing' voor mijn buik hihi. Lijkt nu ineens ook een stuk ronder zeg.. !

18. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Vanmiddag (echt heel gemeen) wilde ml een rondje lopen, en dan wel door de stad! maar.. ik mocht niks kopen :( en ik zit nu weer in de "ik wil shoppen" fase :p Volgende maand langzaam aan spulletjes voor de Beeb gaan kopen (L)
    Gisteren wel 2 gekleurde vestjes en een positiejurk van de H&M besteld :)
    Online shoppen is echt een geniale uitvinding (L)

Ik voel helaas nog niks van de Beeb, maar ik heb wel het idee dat hij/zij een hekel aan mijn blaas heeft.. vandaag sinds 4 uur elke 5 minuten moet ik plassen :( en steeds maar een ini mini beetje :p ik heb wel vaker afgelopen week van die dagen dat ik het idee heb dat ik er beter op kan blijven zitten :p

19. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg

Hahaha, dat van die blaas is zo herkenbaar.bop de laatste echo zag je ook dat hij bovenop mijn blaas zat. Nou dat verklaard een hoop. Ik dacht dat het vele plassen pas rond 7 maanden begon.

20. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Die gebruiken ze als trampo hahahaha. Ken het ook en vooral als ik naar bed wil.

Hier vandaag de kinderkamer aangeschaft en in elkaar gezet. Dus hier nu ook de grote aanschaffen gehad. Box + boxkleed krijgen we van schoonouders en van mij ouders krijgen we allerhande dingen als een kinderstoel en wipper enz

Deel Deze Pagina