Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk dat je niet mag shoppen he.. pff.. daarom wil ik dat het heel snel 5 april is.. dan weten we wat we kunnen kopen! Heb nu best al redelijk wat unisex dingen en wil niet dat de helft van de kast bestaat uit creme, wit en grijstinten.. dus ik stop daar nu even mee haha.

2. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Wij hebben vandaag een kamertje uitgezocht en besteld. Wordt in juni geleverd. Hebben we nu lekker de tijd om rustig aan te gaan verven en behangen.
    Ik heb zo veel leuke ideeën! Heerlijk, binnenkort maar eens aan de slag met de naaimachine om wat dingen te gaan maken.

3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is de babykamer gelukkig al klaar :D Morgen nog ff de accesiores ophangen zoals kapstokje en mobieltje voor boven de wieg en rieten hart met beertje erin voor op de deur Leuk leuk!

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

even een technische vraag :p Wij hebben een Bopita box 2ehands gekocht enige tijd geleden. Nou vroegen we ons af hoe we de 2e en 3e verhoging nou kunnen plaatsen... Er zitten 4 van die 'palen/blokken' bij.. ik heb zo'n vermoeden dat je die tussen de 'tralies' moet klemmen.. maar kan het ook mis hebben.. Ik kan geen typenummer vinden van de box anders zocht ik ff een gebruiksaanwijzing via Google.. Op Youtube kom ik ook niet aan een filmpje.. alleen op een 'Bop it Beat' hij herkend Bopita box namelijk niet whaha ! Hoop dat er mensen zijn die weten hoe dat ongeveer in elkaar zit.. naast die 'palen/blokken' zitten er ook 4 lange schroeven bij en van die 'boutjes' die je in die 'blok/paal' moet doen voor de stevigheid..

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hoihoi!

Ik heb ook een 2e hands box en die blokjes zitten bij onze box inderdaad aan de tralies geklemd :)

6. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Wij hebben een wat oudere Bopita, ook 2de hands gekocht. Bij deze box staan deze blokjes in de hoeken. Daar passen ze precies tussen en de bodem ligt erop. Er zitten bij ons geen lange schroeven bij. Het zit stevig genoeg in de hoeken zonder schroeven.

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke waar zijn die schroeven dan voor... ? (weet jij dat Nathalja?)

whaha! Die vorige eigenaar had het over 3 standen, dus wij dachten dat ie alleen in 2 standen kon omdat die blokken tot een bepaalde hoogte gaan zeg maar, maar als ik het zo van jou begrijp, kan je zelf de hoogte een beetje bepalen en hoef je niets te schroeven e.d? Zie ook geen gaatjes of iets in de box zelf..dus vond het al raar :p

8. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Nee, maar ik heb maar 2 hoogtes. Laag en halverwege. Maar wie weet hebben ze verschillende types met andere manieren van bevestigen? Die van ons is volgens mij echt al een heel oud model.

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke ja kan best dat deze ook 2 hoogtes heeft hoor.. maar di eman wist het niet meer zeker ofzo, ach boeiend.. halverwege is ook prima, kunnen we er allebei nog goed bij om de beeb op te pakken :)

Ben alleen bang dat mijn vriend net iets teveel kracht zet en dus zo'n spijl gaat breken...... soms kent ie zijn krachten niet whaha ! Moet je dan gewoon zo'n balk zeg maar tegen de ene spijl zetten en dan duwen totdat ie klem zit met die andere en dan schuiven of moet je al meteen op de goede hoogte zitten? Volgens mij zijn ze ook heel moeilijk eruit te krijgen whaha.

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Poeh ik heb geen idee :p ik heb even gekeken en er zitten blokjes aan die aan een kant breder zijn waar de plank op ligt en er zitten denk ik nog pinnetjes in die blokjes want er zitten ook nog extra gaatjes in de spijlen (zie foto)

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb net ff wat andere blokken..maar maak morgen ff een foto.. die zijn langwerpig en passen als het goed is tussen de 2 spijlen want daar zit de 'inkeping' aan weerszijden voor zeg maar :p Beetje lastig uitleggen zo haha.

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Wat ik me nou afvraag he: we zijn allemaal uitgerekend in augustus, en het weer hier in nl is zoooo onvoorspelbaar.. Moet ik nou zomer of winterkleertjes kopen (maat 50) aangezien het meestal in augustus rotweer is, sept meestal ook en in oktober weer warm word..

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    THAT... Is a very good question :p Dat zeg ik altijd als mijn vriend dan zoiets zegt whaha! Ik heb rompers met korte mouw maar ook van die tshirt achtige truitjes.. ik dacht bij mijzelf.. mocht het wat kouder worden, ze verkopen ook vestjes voor baby's.. maar het is best lastig..!

Ik belde net mijn verloskundige praktijk op aangezien we toch wel erg nieuwsgierig zijn naar het geslacht van onze kleine Uk.. maar die assistente aan de telefoon moest 3 keer van de telefoon weg om alles te vragen pff.. denk ik soms ook van: En dat werkt in zo'n praktijk? Maargoed.. Ze raadde aan (na navraag) om het toch bij 20 weken te doen, omdat je dan het geslacht beter kan zien dan ervoor .. maar het kan wel vanaf 16 weken ongeveer. Alleen zij doen geen geslachtsbepaling.. ligt dat nou aan mij of is dat raar? Pretecho's doen ze ook niet. Alleen de termijnecho's en groeiecho en als het echt hoog noodzakelijk is doen ze ook nog wel eens een echo.. maargoed.. de 20 weken echo hebben we in het Erasmus..maar dat duurt nog een maand pfffffffff.. duur zooooooolang whaha!

Heb ook een mail binnengekregen dat ik de Felicitasbox mag ophalen, dus dat ga ik vandaag even doen :D Alleen print mijn printer het wel heel vaag uit maargoed.. (heel klein..) maargoed ik heb het 2 keer geprobeerd, moeten ze het maar mee doen..

Ook last van een koortslip.. (daarvoor moest die assistent dus ook ff weg) nou weet ik dat het voor het kind geen kwaad kan, maar op de vraag of ik Aciclovir mocht gebruiken moest ik maar naar de apotheek bellen.. dat gedaan, was geen probleem gelukkig.

Ik maak straks ook ff een foto van dat 'kliksysteem' van mijn box.. is wat makkelijker uitleggen whaha!

14. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier onder wat foto's van het systeem van onze box:

Bij de 1e foto zie je dat ie tussen de spijlen zit, al zit ie hier vrij los (spijlen zijn een beetje verbogen..)

Op de 2e foto zie je de lange schroeven en de boutjes die erbij horen.. en 3e foto komt er zo aan :p

Bijgevoegde bestanden:

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is de 3e foto aangezien je maar 2 bestanden kan uploaden.. hier zie je de gaatjes aan 1 kant van zo'n blok, in het grote gat moet dan zo'n boutje..en daarboven zo'n lange schroef.. maar ik vraag me af waar ik die dan aan bevestig.. aan de ligplank ofzo? Dat ie ertussen klemt als het ware?:

Bijgevoegde bestanden:

16. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Goedemorgen dames,

@Eli: Gefeliciteerd, een jongen :D

@letty: Mooi buikje al

Wel bijgelezen, maar geheugen als een zeef.

Vanochtend ook wakker geworden met keelpijn :(
    Hoop niet dat ik ziek ga worden ofzo.
    Buik groeit nog steeds goed gelukkig.
    12 maart mogen we eindelijk weer naar onze 2 wondertjes kijken :D

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ben 12 augustus 2013 uitgerekend :)

18. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Heb niet alles gelezen hoor, dus misschien ben ik mosterd, maar even over die box: voor de laagste stand heb je geen blokken nodig toch? Dan leunt ie zelf.

19. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt daar staat ie nu op, maar die vorige eigenaar had het over 3 standen ofzo.. maar als ik het zo zie met die blokken kan het maar in 2 standen zeg maar alleen vraag ik me af hoe ik die blokken uberhaupt vast zet..

20. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Je kunt de blokken als het goed is draaien. Ene kant staat ie hoger andere kant staat ie lager. Zo was het bij onze bopita (wij hadden een ronde, misschien dat dat uitmaakt?) Zo zou je op 3 standen uit moeten komen.

Dus blok ene kant is hoog, blok omdraaien is wat lager, blok eruit is het laagst.

Deel Deze Pagina