Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff..vandaag heeft vl een nieuwe telefoon gehaald.. ff uitvissen hoe ie werkt.. nou lukt niet helemaal..gaat ie op mij lopen zeuren.. ik loop me op te fokken..en hup..daar gaan de steekjes weer in de onderbuik..word er zo moe van.. heb al vaker gezegd dat ie me niet op moet fokken.. dus was net ff lekker aan het janken omdat k bang ben dat die krampen uiteindelijk einidgen in een miskraam..da's wel het laatste wat ik wil..!

Vandaag dus ff wezen shoppen.. nou iedereen keek naar mn buik pff.. voelde me zo dik! Dus snap heel goed hoe sommigen zich voelen! Ik zit precies in zo'n fase dat mensen denken: "Is ze nou zwanger of is ze nou gewoon dik?" Ik draag sinds deze week positiebroeken, dus dan word de nadruk natuurlijk extra op je buik gelegd..maargoed lekker belangrijk.. maar ik voel me soms ook wel vet hoor.. pff.. Of ik voel me trots en ga dan vanaf de zijkant naar mn buik zitten staren en dan aai ik er overheen stom he? :p :p

2. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    :D
    Hahaha, ja die domme pyama's zitten idd het lekkerste:D

Dat aaien over mijn buik doe ik ook wel vaker. Ben dan toch wel trots op mijn buikje en dat wat erin groeit.

Toevallig dat iemand vorige week op het werk verschrikt tegen mij zei " oh, ben je zwanger???" Dus ik begon te lachen en zei tegen haar " en jij maar denken wat is die dik geworden!" Toen werdt ze helemaal rood. hahaha:D

Heb je nog wat leuks gekocht???

3. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ik had op de negenmaandenbeurs een leuke jurk van prenatal gezien. Maar nu staat hij niet meer op de website. Pfff. Kan ik naar de prenatal winkel in de hoop dat ze hem daar hebben.

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou mijn vriend dus die verdomde telefoon :p Een romper voor de kleine met een mutsje erbij met oortjes erin hihi so cute.. Ken je de Primark? Kostte geen drol.. is van dat fluweelachtige stof.. 6 euro geen geld toch whahaha! En dan zitten er ook van die voetjes aan die aan die romper vast zitten zeg maar.. beetje lastig uitleggen :p Eigenlijk een boxpakje. Daarnaast nog 2 mega nachtjaponnen (lijk wel een oud mens..) voor het geval het meer gaat groeien..merk dat de elastieken van mijn pyamabroeken s'nachts weleens willen knellen..dus dan maar zo'n big shirt :p

Voor de rest vrij weinig gekocht..zag genoeg leuke dingen, maar pas er straks niet meer in, vind ik zonde.. !

Leuk he van die opmerkingen whehehe!

Echt he heerlijk die pyama's..

5. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @Buikjes. Ziet er goed uit die buikjes. Nathalja, de vordering is echt goed te zien.

@lichaam. Laat idd alles lekker op je af komen qua veranderingen en probeer er zoveel mogelijk van te genieten. Zelf heb ik er soms wel moeite mee en andere momenten helemaal niet. Feit is dat ik zelf ook al een stevige tante ben (kledingmt 42/44) en ik merk dat ook ik af en toe het gevoel heb dat ik een opgeblazen ballon ben. Maar ik geniet er wel lekker van en heb ook al lekker mijn buikbanden over mijn andere kleding heen, want nu mag iedereen mijn buik zien (eerst liet ik m niet al te graag zien in strakke kleding ;))
    Hierbij ook mijn 1e buikfoto.....[​IMG]
    IMAG0506.jpg

6. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk zeg! Waar haal jij die buikbanden? Ik weet dat ze ze bij Prenatal verkopen, maar dacht misschien ook ergens anders?

Wil er binnenkort ook 2 ofzo aanschaffen.. wel leuk :D

7. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
  8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Mooie buikjes weer!! :)

@eli: ik heb mijn buikbanden indd ook van die site

9. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Hallo dames,

Volgens mij zijn de vreselijke spiegelweken begonnen ofzo.

Ik keek gister ook in de spiegel toen ik ging omkleden in m'n pyjama.
    Kon wel huilen :(
    Ik voel me gewoon enorm, gigantisch en dik. Vreselijk !
    Ben van een 75 C al naar een 80 DD gegaan, en van 64 naar 69 kilo.
    Mijn gezicht zit ook onder de kleine rode vlekjes waar ik niks tegen kan doen.
    Ik voel me echt zo NIET aantrekkelijk !!

En het helpt ook niet echt als vl je dikkie dik noemt (ook al is het voor de lol) :(

10. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Of dat vl je bollie noemt. Ook lief bedoelt maar zo niet sexy

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    En het ergste is, mijn man heeft een net zo dikke buik (ondertussen ben ik hem aan het inhalen) en dan mij dikkerd noemen.. Poeh mannen..

Denk dat ze gewoon geen rekening houden met onze hormonen :p

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Even een vraag:
    Het begint weer lekker weer te worden, en mijn groene vingers beginnen weer te kriebelen.

Nu weet ik dat als je zwanger bent je niet mag tuinieren, ivm toxoplasmose. Maar wat ik nu begrepen heb van mijn huisarts en Vk mag dat tuinieren niet ivm besmette kattenpoep in de grond.
    Wij wonen in een flatje, en dus geen tuin dus knappe kat die op 2 hoog tussen onze plantjes kan poepen?
    Dan kan het toch geen kwaad? Of voor de zekerheid maar handschoentjes dragen?

13. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Volgens mij maakt dat niet zo uit. Ik heb ook wel eens gewoon getuinierd zonder handschoenen, wel altijd gezorgd dat ik dan geen wondjes aan mijn handen had en daarna heel goed mijn handen waste. Volgens mij maakt het dan niet zo uit, vooral niet als je n balkon hebt in mijn ogen. Maar goed, het is wel je eigen keuze, als je helemaal geen risico wilt nemen zou ik gewoon toch handschoenen dragen.

14. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien komt het een beetje lomp over..maar ik weet niet wat er in dat potgrond zit wat er in die zakken zit... wie weet halen ze dat weer ergens vandaan waar wel katten kunnen komen? Geen idee.. Dus zou voor de zekerheid maar handschoenen dragen.. :)

15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Balkon is weer "zomer"proof!! Heb wel handschoenen gedragen voor de zekerheid :) ben er weer helemaal blij mee

16. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Altijd leuk!! Als het rotte weer van volgende week weg is (hebben weer die sneeuw voorspeld bleeeeeeeegh!) en het blijft zo mooi dan gai k denk ik ook weer ff naar de markt leuke plantjes halen!

17. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Pffff zit ook in zon fase dat je buik "twijfelachtig zwanger" lijkt.

Zojuist vroeg een collega heeeel voorzichtig of ik weer zwanger was. Toch wel leuk!

Ik heb ook 3 buikbanden, maar vind ze niet lekker zitten en vind het bovendien ook niet zo leuk staan.

Heb wel een kledingcrisis. Tig broeken in de kast, maar of te groot of te klein of het zit niet... grrrrrr....

18. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, ik had mij hier al eerder gemeld maar zal het nog een keer doen..
    Ik ben 25 jaar en zwanger van mijn tweede kindje.. Ik heb al een dochtertje en nu ook in verwachting van een dochter. Zou het leuk vinden om vanaf hier weer in te breken en mee te kletsen..

Bijgevoegde bestanden:

19. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Mooie buik!

20. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010