Wat ik wel grappig vind is dat iedereen die tegenkomt op het werk of daarbuiten die weet dat je zwanger, eerst naar je buik kijkt. Valt heel erg op. Ik denk dat dat geheel onbewust is van die mensen. Babywish, Kun je van die bestelling misschien een spoedbestelling maken? Baboes, Hopelijk dit keer meer succes.
@upkedupke: ik ga er is op letten ik moet van 12.30 tot 18 werken.. Heb er zoooo geen zin in morgen lekker op vakantie
Stond nog niet zo lang in de metro, maar moest maar iets van 2 haltes ofzo.. dus dacht ga wel staan..zitten mensen me een partij aan te gapen van: "Is ze nou dik of is ze nou zwanger?" Soms best wel irritant ..maar ach boeiend..trek me er weinig van aan.. want ik en vriendlief weten dat er iets moois in me groeit @hormonen: Ik merk wel dat ik de laatste tijd OF heel snel boos/geirriteerd ben om niets.. bijv. dat vriendlief een doekje niet goed ophangt om te drogen bijv. of ik zit ineens te janken.. zo had ik dat vanmorgen.. werd wakker.. en lig naast hem te janken omdat ik bang was hem kwijt te raken heel vaag..
Heey meiden, Ik heb een goede echo gehad vanmorgen. Helemaal blij ben ik. Mooie prentjes weer meegekregen. Kleine man deed goed zijn best om telkens te draaien dat we alles goed zien konden. Blijft me verbazen dat ze met een echo zo specifiek kijken kunnen naar werking van het hartje en andere organen.
DDenk dat ie verkeerd is afgeleverd. Ergens bij pluto rechtsaf gegaan ofzo. Sukkels. Baboes, goed om te horen!! Is toch spannend zon echo!
Ik heb 2 leuke boxpakjes gekocht bij de wibra. 2 gewone pakjes. Een mooie roze aankleedkussenhoes ook bij de wibra. En een heel lief roze speentje. Oowja, bij de C&A heb ik een lief knuffeltje gekocht voor in de box waar zo'n muziekje uitkomt. Plus voor mezelf nog mama hipsters, want de meeste ondergoed begint een beetje te knellen.
Bij Wibra kan je goed slagen he Ik heb daar enige tijd geleden allerlei brocante dingen gekocht voor de kamer van onze beeb, staat helemaal leuk! En natuurlijk ook even bij de kleertjes gekeken, kan ik weer niet laten natuurlijk en het kost geen drol daar.. Leuk dat je goed geslaagd bent, ook bij C&A! Ik had vandaag gekeken voor bh's grotere maat, blijkt dat ik 85E heb.. had D.. jeetje.. Maar irritante was, ze zaten helemaal goed, maar de achterkant zit vast met haakjes.. je kan ze namelijk ook kruislings dragen, maar ik heb dat in het verleden gehad, vind ik helemaal niets..want dan haal je je bandje even op (zakt gegarandeerd altijd af bij mij..) als je onderweg bent en dan is het "PATS"! Bandje los.. Ze hadden het helaas niet in hetzelfde model of zelfde type model..en dan zonder dat de bandjes los te maken waren..ARGH! Kreeg net een bericht dat de bestelling voor de zon tijdelijk niet meer leverbaar is......
Hey meiden even een ego bericht...... Vanmorgen de officiële geslachtsbepaling gehad bij mijn vk. Wat een mooie dag moest worden werd een drama..... Ze zocht het geslacht en zag dat de blaas erg vergroot was. Ook dacht ze te zien dat er stuwing in de niertjes zat.... Grote paniek. We werden direct doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar 5 kwartier op de tafel gelegen en alles is bekeken door 2 artsen! (Erasmus) niertjes lijken in orde maar ons meisje lijkt 2 blaasjes te hebben...... 3 april moeten we nu terug komen daar om nogmaals te kijken...... De roze wolk is hier dus een klein beetje minder roze helaas
pfff jette wat verschrikkelijk. Hoop dat het toch allemaal positief blijkt te zijn. Heel veel sterkte
Jeetje wat moet dat schrikken zijn. Lijkt me heel moeilijk om ook te moeten wachten tot 3 April en meer duidelijkheid te krijgen. Sterkte!
@jette: wat schrikken Hoop dat het allemaal goed komt. Dikke knuff. @Fiefer: ahhh, hou op. Ik vondt het eerst wel leuk om de winkel in te duiken voor een leuk setje. Maar als ik nu voor een bh moet kijken dan kijk ik er echt tegenop Gewoon niet leuk meer, alles is te klein en de grote maten hebben super brede bandjes en zo'n grote rugsluiting. Echt van die oma bh's grrr...
Echt he die bh's pff.. ik wil gewoon een doodnormale basisbh met voorgevormde cups en beugels, brede bandjes vind ik wel fijn, maar hoeft ook niet overdreven breed te zijn whaha. Kant en dat soort tierelantijntjes zijn leuk, maar jeukt gigantisch.. komt die vrouw daarmee... Ik zo: "normaal vind ik het al ontiegelijk jeuken, laatstaan nu nu mijn boobies beginnen te groeien, dus doe maar niet " En sta je in het pashokje.. "Ow u draagt een positiebroek..? Ik zo: Ja ik zei toch al dat ik zwanger was.... HANDUGGG
Jeetje meis.. wat een schrik! Hoop dat het uiteindelijk goedkomt.. maar 3 april..jeetje dat duurt voor je gevoel een eeuwigheid..! Ik heb 5 april ook geslachtsbepaling en 20 weken echo, duurt me veels te lang, voor jou moet dat nog vervelender zijn! 2 blaasjes..begrijp ik dat nou goed..dat baby's zoiets kunnen krijgen.. 2 blazen, waar urine in opgeslagen word Jeetje.. ! Meid ik ga voor je duimen dat het goedkomt! Sterkte!
Ik had vandaag dat ik me na het eten echt een megaballon voelde zeg..! Had 2 kopjes soep op, met 2 sneetjes bruin brood en een rundvleesslaatje en bapao, toch niet echt een grote maaltijd zal je denken..nou pfffff.. kon niet eens normaal zitten..! Herkennen jullie dit? Gelukkig gaat het nu wat beter nu ik de grote boodschap gedaan heb (sorry voor de info whaha) dus zullen mijn darmen wel geweest zijn.. )
Hey meid, wat een rotnieuws. Nooit leuk om te horen en ook helemaal niet als je voor een super mooie dag zou gaan. Wel leuk dat jullie een meid krijgen, en nu maar hopen dat alles goed komt. Sterkte!!! Oh mijn bh maat was eerst 85D is sinds 6 weken al 85E en denk dat ik over een maandje toch ook wel moet kijken voor nog groter..... En idd die kanten randjes kriebelen als de neten en een meegroeibeha vind ik ook niks. Vind met beugels en licht voorgevormd toch altijd het mooiste staan en lekkerst zitten. Net terug van een info avond bij het bevalcentrum Nieuwe meren in Hoofddorp. Dit is een soort huiskamer idee, maar toch alle medische dingen binnen handbereik omdat het naast het ziekenhuis ligt. Ziet er allemaal erg netjes uit en ook wel knus. En er is een bad bij die breed genoeg is om in te bevallen dat vind ik een heel prettig idee aangezien ik een voorkeur heb om in bad te bevallen. Nu nog even alles op een rijtje zetten wat de voor en nadelen zijn en dan zien we het wel.
Ja en vooral die bh's met beugel en beetje voorgevormde cups zijn moeilijk te vinden. Dus laat staan eentje die ook nog goed zit, en waar je niet na 2-4 weken al uit gegroeid bent. En hoef er ook niet zo'n melkklepje in te hebben. Die hebben echt zo'n vervelende naad erin zitten, en die loopt dan precies over je tepel, en dat is het laatste waar je op zit te wachten als ze al gevoelig genoeg zijn.
Precies wat ik zoek... Bevallen in huiskamersfeer, zo'n kraamsuite. Ben benieuwd hoe zoiets eruit ziet in mijn ziekenhuis